|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jongens en meisjes, luistert en huivert!!! De nieuwe schijf van Perished (Seid)is bijna uit op Displeased en hij heerscht bijzonder hard Check even de website voor muziek: www.perished.biz Beste release van het jaar totnogtoe |
|
Ik heb hun vorige cd gehad maar die vond ik bere saai. Ik heb het nieuwe nummer van de Displeased site gedownload en die klinkt wel errug vet. Lekkere woeste snelle vicking metal zoals Enslaved die vroeger plachte te maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Welke cd heb je gehad,"Kark" hun debuut cd of "Grimm" hun mini cd van vorig jaar?Laatstgenoemde ken ik helaas nog niet. Kark daarentegen vind ik geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Binnenkort review van dat album op ZM (geloof ik) |
|
Kark ja. Hij was ook wel goed gespeeld en vet geproduceerd enzo maar voor mijn gevoel was het toch teveel melodieuse BM en te weinig hak en beuk werk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb je "Grimm" al gehoord?Zo ja,hoe is die? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nope, sorry. Wat is trouwens de reden voor de lange pauze tussen Kark en Seid? En wat betekenen die bizarre titels? (Kark is Kerk in het Twents ) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja binnenkort een review en interview met perished. Het is inderdaad een goede cd. |
|
Over 3 weken zie ik ze wederom live.Ditmaal in Oslo Ben effe vergeten wat Kark betekend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ze hebben dus ook nog "Grimm" uitgebracht in de tussentijd.Verder waren er problemen met het label(zoals meerdere bands op dat label) en enkele leden hebben ook projecten lopen(o.a. Wurdulak,Necrophagia e.d.). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Seid lijkt toch verdacht veel op "seidr", maar als het zoals enslaved klinkt zal ik zeker even het nummertje uitchecken op Displeased! |
|
Is het 'true' enzo |
|
quote: Ja, het is waar. Ze bestaan echt! |
|
Gisteren de cd aangeschaft(LP is nog onderweg) en het klinkt erg ruig hoewel het nivo van "Kark" niet gehaald word.Het is wel een plaat die moet groeien en ik denk dan ook dat ik over 2 maanden heel anders naar de plaat luister dan nu. Ben benieuwd hoe ze enkele nummers live gaan doen over 2 weken want de muziek zit erg vol welke een goed live geluid vereist om niet in een geluidsbrei te verzanden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wie spelen hier dan in? Iscariah? |
|
quote: Jehmod van Perished speelt ook bij Wurdulak(dus niet ook bij Necrophagia zoals ik eerst dacht). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mensen de review van de hand van Asherah staat online : http://www.zwaremetalen.com/recensie/1163.html |
|
Aaah Jong Smirre! Is dat mooi dan ? |
|
quote: Zekers. Moest u maar eens gaan checken. |
|
Most maar es ebn mee neemn den |
|
Ben nu Grimm,hun mini-cd van vorig jaar aan het luisteren en na een weekje goed luisteren moet ik zeggen dat deze mini het beste is wat Perished tot nu toe heeft uitgebracht Hun optreden van afgelopen week was ook erg vet.Ook enkele oudjes gespeeld dus headbangen vereist hopelijk haalt Displeased ze naar Nederland. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Die albumcover van Seid is gejat van de Heidenland demo Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Na de cd vele malen geluisterd te hebben moet ik concluderen dat het een echt meesterwerkje is.Echt een cd die moet groeien. In oktober gaan ze trouwens op tour door Duitsland.Ik vraag me af waarom Nederland niet word aangedaan.Ze zitten tenslotte bij een Nederlands label. Ik ga zometeen weer verder met het interview met Ihizahg van Perished welke binnenkort online staat op Vampire magazine Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En tot collega Hub de G. dat interview heeft gedaan kan Vampire Magazine jullie in ieder geval de review van april dit jaar laten zien op http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1750 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Heb het interview per mail gedaan en Ihizahg(gitaar) kan het elk moment terugmailen dus voor alle Perished fans:nog even geduld maar hou www.vampire-magazine.com in de gaten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |