![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
en een zanger die em origineel heeft ![]() wordt ik zomaar vergeten ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: heb je toch besl;oten om die erbij te zetten (op mijn aandringen ![]() ...kunnen de echte fans horen wat Vazal eerst voorstelde ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
inderdaad hehehehe Je moeder. ![]() |
|
hey Karnivoor: cheerz ![]() ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
whahooee in dit bijzonder goed bezochte topic maar eens het nieuws zetten: de opnames voor "Uit Haat Herrezen" zijn zo goed als afgerond! nu het artwork nog helemaal afwerken en hij moet over twee weken toch echt helemaal klaar zijn, hopen we ![]() de cover: ![]() de tracklist: A Schoonheid Van Een Nachtelijk Dwalen (intro) Een Bleek Gelaat De Wereld Brandt Oorlogsgeest Straten Van Vernietiging Zons Ondergang B Stille Getuigen Genocidaal De Martelaar Ontwaakt Rode Mist (outro) Den Martelkerker (Botulistum cover) Rehearseltrack (april 2003) Rehearseltrack (may 2002) en dat A en B kun je natuurlijk weglaten op de cd-r he ( http://www.geocities.com/vazalgenocide voor meer info) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-04-2003 16:15] Je moeder. ![]() |
|
Niet vergeten: Staalhart zeggen dat ik er 10 van elk wil! Stomme Leut0r! ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
De... De... De... Een... Het... De... De... De... ![]() is toch mooi weggewerkt hehehe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
jajaja komt goed hehe Je moeder. ![]() |
|
quote: nu maar hopen dat b. niet over die lidwoorden heen leest en het verkeerd aanpast ![]() Je moeder. ![]() |
|
eigenlijk zie ik em er wel voor aan ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
ik heb hem al gemaild... komt wel goed ![]() Je moeder. ![]() |
|
gaan we hopen ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
een ziel verloren is al veelbelovend, dit zal ik blind aanschaffen ![]() I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
het is niet echt meer met elkaar te vergelijken, het is een stuk agressiever, sneller, minder dromerig en met een andere zanger want hgarrothwulff is terug in de gelederen, maar de sound is (op de overdaad aan bas na) min of meer hetzelfde gebleven. Je moeder. ![]() |
|
VAZAL zegt: zeg es ff dat we gaaf zijn!! VAZAL zegt: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=657528&page=2 pure indoctrinatie ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Split tussen vazal en chalice of hatred? :p ![]() |
|
quote: Ik wil er wel een kopen! ![]() ![]() |
|
Komt-ie weer via Graftak Records? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
wat is het hier godverdomme druk zeg... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Vazal is dan ook erg populair. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: doe even normaal man, stel dat binnenstebuiten-leugen dit leest... No meat is sweater ![]() |
|
quote: Tof user-icon! Ik zie hem voor het eerst nu. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
thx! ja, die server waar ik em geupload had lag er een tijdje af.... No meat is sweater ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |