![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
hij is klaar! uit haat herrezen van vazal. de cover: ![]() de tracklist: A Schoonheid Van Een Nachtelijk Dwalen (intro) Een Bleek Gelaat De Wereld Brandt Oorlogsgeest Straten Van Vernietiging Zons Ondergang B Stille Getuigen Genocidaal De Martelaar Ontwaakt Rode Mist (outro) Den Martelkerker (Botulistum cover) Rehearseltrack (april 2003) Rehearseltrack (may 2002) en dat A en B kun je natuurlijk weglaten op de cd-r he ( http://www.geocities.com/vazalgenocide voor meer info) Je moeder. ![]() |
|
Ik denk dat dit wel alles zegt: ![]() Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
quote: Ga je daar ook nog argumenten voor geven? Heb je bv de vorige demo beluisterd of geef je bij voorbaat op alles af?? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Dat laatste waarschijnlijk; das stoer ![]() |
|
quote: dank je ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Kun je hem kopen bij Staalhart? I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
Deze band is kut, veeg er liever me reet mee af. Mijn tioletpapier is toch op. ![]() |
|
ook jij bedankt voor je oordeel voor je je verdiept hebt erin ![]() quote: onder andere Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik verdiep me overal, wat iek in miene handen krieg. ![]() |
|
nou dan kun je je gaan verdiepen VOLGENDE WEEK als hij uitkomt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-04-2003 20:27] Je moeder. ![]() |
|
Ik ben het er mee eens, hij is echt superslecht, vazal is gay. ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Grappig, de aankomende split CD van Cobalt en nog een band op Full Moon Productions heeft exact dezelfde cover. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
![]() maar goed, jammer dan, verander toch niks meer nu, hijs immers al klaar nu [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-05-2003 2:17] Je moeder. ![]() |
|
stelletje lijers die hetgeen wat ze nog niet gehoord hebben afzeiken, hebben vast de eerste demo niet eens gehoord (-met andere vocalist-) en kunnen tyfus krijgen godverdomme ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
dat je het maar ff weet ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: er is ook een edit knop. dat je het maar ff weet ![]() (ja, er zaten bijdehantjes op mijn brood vanmorgen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
lang gelede dat iemand (ik) hier als laatst gepost heb... wie heb de cd-r/tape Uit Haat Herrezen besteld/al binnen? reacties aub ![]() ikzelf vind em erg gaaf, objectief gezien dan We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Ik heb hem net besteld ![]() I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
kheb hem ook niet mijn stijl, maar het is wel bruut ![]() goed werk heren ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
'kmot 'm nog krijgen. 'kben wel beniewd de vorige viel me 666% mee ![]() ![]() |
|
ik krijg em vrijdag als het goed is, ben benieuwd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Kan er mij iemand opbjectief gezien zeggen hoe Vazal klinkt? En met welke bands Vazal zoal te vergelijken is? Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote:tja t is vrij langzame softe pure bm. om eerlijk te zijn vond ik de eerste niet goed niet slecht; echt precies er tussen in en de 2e schijnt een stuk beter te zijn. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |