![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:tja ach wat moet je daar nou mee. ik zie de vergelijking met armagedda niet maar ik heb t nieuwe nog niet echt gehoord dus wie weet. ![]() |
|
Bedankt voor de info. Reden? Interesse natuurlijk en omdat ik deel uitmaak van de rabauwenbende van Tswaert, een nederlandstalig (Belgische) tijdschrift voor duustre metalen uit de lage landen (en omstreken). Voor de geïnteresseerden; we zijn bezig aan een serieuze come-back. Zodoende is een review/interview misschien wel mogelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-05-2003 12:22] Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
[quote]Op 20 mei 2003 12:21 schreef Legatius het volgende: we zijn bezig aan een serieuze come-back. quote] Dat wordt zo stillekesaan tijd he? ![]() 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
quote: Je kan het zo wel stellen ja! Haha! En de site (drink.to/tswaertderduusternesse) krijgt een update begin juli of zo. Wat ook wel nodig is... Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: neem hem vrijdag mee naar god dethroned of anders wat afspreken voor die tijd ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: aandacht is altijd welkom ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Wel, laat je me dan even even weten(legatius@yahoo.com) hoe ik de Uit Haat Herrezen cd-r kan bemachtigen? Dan blijft een review niet ver uit de buurt, en/of misschien zelfs een optreden in België (maar over dat laatste beslis ik niet alleen). [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-05-2003 16:06] Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: ik mail je zometeen ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: eh.. het is dus alleen voor blackmetal? geen deathmetal? ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote:ik ben er vrijdag. ![]() |
|
![]() *schop* We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
de propaganda van Vazal op "de muur" loopt niet al te soepel. ![]() ps: is er nog een kopie te koop van jullie laatste cd? ![]() |
|
jep, heb er nog een paar en de muur, daar ben ik ook al eeuwen niet geweest, ben benieuwd wat amokje nu weer stoer zit te doen Je moeder. ![]() |
|
quote: wil er wel eentje bestellen. wat is de "te volgen procedure" ![]() ![]() |
|
Het is deze keer geen eens Amok die loopt te galbakken... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ik heb het inmiddels via google gezocht en gevonden ja vermakelijke mongolen daar ![]() en atilla: maail me maar ![]() vazalgenocide at hotmail.com Je moeder. ![]() |
|
quote: karnivoor: helaas lukt het me niet om mail naar bovenstaand te sturen. als je je mail geheim wilt houden, mail me dan effe eerst zoadt ik je kan beantwoorden. ![]() |
|
quote:dat is gewoon zijn mail hoor ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Is deze herrie nog ergens te vinden of hoe zit dat? this user is dead ![]() |
|
Ja, dan moet je 5 pleuro opsturen. Op www.geocities.com/vazalgenocide vind je het adres wel. En dan krijg je over een tijdje de cd (of de tape, ligt eraan welke je hebt besteld) in de bus. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 15-08-2003 18:46] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: heb je gemaild Je moeder. ![]() |
|
quote:of de tape, ligt eraan welke je besteld [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 15-08-2003 18:20] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Ik zal het meteen aanpassen... ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |