![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
http://tv.yahoo.com/news/wwn/20030319/104808600007.html Nee niet een topic voor spiritualiteit etc., maar eentje voor nieuws! ![]() |
|
Holy cow, ik was zeker gestopt bij een 100 miljoen ofzo. Wel een heel cool verhaal. ![]() |
|
interesant interesant.... tijdreizen ![]() Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
ongelofelijk verhaal maar wel cool! of hij heet Michael J Fox of hij komt van de planeet K-Pax! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
LOL wat een verhaal zeg. ![]() |
|
Haha wel vermakelijk ja ![]() ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
hehehe, gaaf zeg ![]() ![]() |
|
I knew it! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:heee das lang geleden ![]() |
|
Dit heerscht best wel. Tijd voor leuke Tijdsparadoxen.... ![]() |
|
het goede nieuws is dat bush en sadam de wereld blijkbaar niet volledig naar de kloten gaan helpen. we hebben nog vlot 200 jaar. OEF ! ![]() |
|
wazig ![]() Ik zou die vent wel een keertje willen ontmoeten ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Wordt er nu niet massaal gezocht naar die tijdmachine? hehe.. Leuk verhaal iig.. *pakt haar koffers* ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote:Hehe dat dacht ik ook al.. ![]() |
|
quote:Jaaah.. maar is dat nog steeds wel zo nu ze 'weten' dat er nog minstens 200 jaar beschaving zal bestaan? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: aha, interessant. vooral nu ze time-travel technologie in hun poten krijgen kan het wel gaan mislopen. ![]() |
|
Het zou triest zijn als het klopte, want dan zou tijd absoluut zijn (1 rechte tijdslijn dus) ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: als dat zo zou zijn, zou ik er niet van wakker liggen ![]() |
|
quote: Ik wel! Mijn hele theorie naar de maan! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: wat was die dan ? Time is an illusion ? ![]() |
|
quote: En het multi universum en hoe wij ons daardoor 'bewegen' etc etc... Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
stel dat het waar is ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
quote: " I'll be back" ![]() ![]() |
|
quote: Timecop toestanden ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |