|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zoiets ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Helaas, het bericht komt van www.weeklyworldnews.com |
|
wat een drol is dat "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wat een GEWELDIGE site!!! Dit slaat nergens op. |
|
wat is dat voor onzin site joh....? Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: Nee.. GEWELDIG! Dit slaat nergens op. |
|
Space Alien Mummy Stuns Scientists! Schools Will Soon Force Your Kids To Take Drugs! Terrorists Are Buying Up America! Let's Turn Iraq Into The World's Largest Prison! ... moet je dat nog serieus nemen???? / of is het gweoon een vage onzin/humor site.. ? Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: Van mij hoef je die gedachten nog niet op te geven mislyd "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Natuurlijk niet. Tijd kan helemaal geen linear verloop hebben. Dit slaat nergens op. |
|
Maar toch denk ik dat ie lekker wel uit de toekomst komt, die knakker.... Dit slaat nergens op. |
|
quote: die kwam natuurlijk voor jou frikadelfeest. is wel mooi te laat, nietdan? stel je voor een tijdreiziger die te laat is. |
|
quote: |
|
quote: hahaha, deze is ook wel gaaf: AL QAEDA HOLDS CAMEL WASH TO RAISE FUNDS FOR NEXT ATTACK ON AMERICA! |
|
*BLIEP* Ik kom van Mars !!!! *BLIEP* die vent spoort niet echt Wiegen Meister ! |
|
uhm, ik geloof niet dat er een theorie is dat terug in de tijd reizen perspectief biedt the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik wil niet wetenschappelijk doen maar tijdreizen kan in theorie wel degelijk! had een deel met de relatieviteits theorie te maken en wormholes. To heavy shit voor mij nog . [Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 09-04-2003 20:45] grrr |
|
quote: uhm ja dat klopt, alleen TERUG in de tijd reizen niet. of we moeten langzamer dan het licht gaan ofzo the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Misschien kan ik een briefcorrespondentie met een 'inmate' beginnen (hem dus) dan kan ik vragen of anno de 23e eeuw de bevolking siddert voor de naam: "kleine micha banaan" (oh please do not speak these vile words, the words of the name of the tyrant! ) And my marlboro light |
|
Stelling: We kunnen wel terug in de tijd reizen, maar zo gauw je terug in de tijd gaat en daar alleen al door je aanwezigheid de tijdslijn hebt veranderd, zit je vast in die tijdlijn als je weer vooruitgaat in die tijd (het verschillende universa/dimensie geneuzel dus) Of: Alles wat je hebt gedaan is al in duizenden verschillende tijdslijnen ingecalculeerd, als je een tijdmachine hebt gemaakt, heb je dus al alles veranderd in de toekomst voordat je ook maar iets gedaan hebt. Maar ja, ik ben geen natuurkundige, dus als iemand me even op mijn fouten zou wijzen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
nee dat klopt niet, wanneer je terug in de tijd zou kunnen reizen en je slaat daar je opa voor zun kanus, wat ie voordat je van toekomst naar verleden ging niet heeft gehad. dit betekend dat er nu twee mogelijkheden zijn ontstaan, en dat zou betekenen dat de tijd waarin je je opa voor zun kanus slaat variabel is. dat is net zoiets dat als jij bijv. in amsterdam bent en op het nieuws ziet dat het in rotterdam regent. iemand die op dezelfde tijd in enschede is en op het nieuws ziet dat het in rotterdam niet regent! dat kan niet! je zou mischien wel naar een ander universum kunnen reizen die precies op de onze lijkt alleen die een aantal jaren achterloopt, dan kun je natuurlijk wel iemand op zun kanus slaan die op je opa lijkt! maar dan is het niet echt tijdreizen meer denk ik! vooruit lijkt naar mijn idee wel te kunnen, alleen dan zou je dus niet meer terug kunnen the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Als ik me goed herinner was het vrij simpel om te "tijdreizen" of iets wat erop lijkt. Ik weet in ieder geval dat het iets was met een raket/sateliet/ander vliegend voorwerp die dan om de aarde moet vliegen en als ie dan een bepaald snelheid aanhoudt, komt hij na één rondje 1 of 2 seconden achter te lopen op de tijd. Dus, op zijn klokje is het 10:00:00 en op aarde is 10:00:02. En als de reis dus erg lang is en de snelheid veel hoger, heel stuk buiten ons zonnestelsel bvb., dan is dat verschil veel groter. Als dat ding dus 200 jaar heen en weer gaat, kan er wel 250 jaar voorbij zijn op aarde. Weet verder niet de wetensschappelijke achtergrond (bier ), maar 't is dus wel zo. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja, dat heb ook al eens gelezen. alleen kunnen we nog steeds niet terug! iemand een theorie? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb wel een idee: tijdreizen is botweg onmogelijk, wel is het een leuk iets om over te fantaseren. Zoals zeltor reeds postte is het inderdaad wel mogelijk om de tijd minder snel te laten verlopen in vergelijking de aarde. Vrij veel heb je daar echter niet aan, je lichaam gaat nog steeds maar 100 jaar mee, alleen voor de lui op aarde lijkt het alsof je 150 jaar door de galaxy aan het scheuren bent geweest. boeiend Winter is coming |
|
quote: Uhm, ik snap dan het probleem niet, langzamer dan het licht is mogelijk. Sneller niet:S grrr |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |