|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Stelling: Phriar moet minder SF boeken lezen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
foutje: never mind [Dit bericht is gewijzigd door Mrtn op 14-04-2003 12:15] Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
uhm! we kunnen het natuurlijk ook gewoon effe aan zoon alien vragen! die weten er vast meer van the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Sommige sci-fi boeken zijn niet slecht voor de geest , maar teveel is ook niet goed. Maar ik heb volgens mij de eerste stelling verkeerd geformuleerd: Mijn gedacht is zo, zo gauw je een tijdlijn zou veranderen, zou je toch al zelf de latere consequenties van die actie zelf mee gemaakt moeten hebben, dus je kan bijvoorbeeld niet hele belangrijke gebeurtenissen in het verleden van de mensheid veranderen vanwege het effect dat het op jou opvoeding en ouders, geest etc. zou hebben? Of zou dat beteken dat alles wat jij zou gaan veranderen omdat je een tijdmachine hebt uitgevonden al is inberekend in je huidige situatie? Als je een tijdmachine uitgevonden hebt heeft dat een reden, is die reden ontstaan doordat jij in het verleden het heden het gevormd en uiteindelijk eindigt in een eindeloze tijdsloop? AAAAARGH!!! *confused* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
dus kan het gewoon simpelweg niet een gebeurtenis kan niet in verschillende tijden een andere vorm aanemen (zie mijn erdere post) the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
|
|
quote: Nee jij draait het probleem gewoon om. quote: Nee dat kan niet, maar dat is omdat jouw voorbeeld gaat over een bepaalde tijd, en het topic gaat over tijdreizen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik wil niet lullig doen maar dat gaat wel degelijk over tijdreizen! let wel: terug in de tijd! maargoed ut is inderdaad een niet zo heel erg heldere uitleg , daar benk niet zo goed in the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik kon er idd niet zo goed aan uit, en ik doe zelf ook nogal verward.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik stel voor dat we terug in deze tijdslijn gaan en allemaal een cursus quantum-mechanica volgen van Einstein, en dan deze discussie verder voeren "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: whaha ja doen we the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
[fluister]Einstein is relativiteitstheorie (= géén quantumfysica)[/fluister] But you made your point.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
opnieuw wil ik niet lullig doen maaruh, ik geloof dat daar wel de voorwaarden voor tijdreizen liggen the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Bedoel je, als er een verband is tussen die 2 theorieën? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hehe I love it when I'm right "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ik zei niet dat er een verband was.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
laat maar zitten "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Jajaja ik zwijg al Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
don 't be mad Ik dacht gewoon dat ik mijn gelijk had gekregen van ryn, dus ik al aan ut feesten en zodoende de volgende post niet geanticipeerd Excuses hiervoor "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: heel toevallig kben vanmiddag naar een lezing geweest van zoon snaak uit amsterdam waar dus inderdaad die twee theorieen werden samengevoegd! erg tof! alleen ben ik niet zo heel erg wiskundig op de hoogte, dus ja dan schiet je al gauw te kort! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Dat is idd wel erg interessant.. Men zoekt al zolang naar een verband.. Gelukkig is er enorm veel info op het net te vinden, ook voor wiskundedummies zoals ik. Over tijdreizen is er een beginnersuitleg op http://users.pandora.be/vannoppen/science1.htm ps: Phriar, sorry, mijn excuses, ik was een beetje te wild daarstraks. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 16-04-2003 22:48] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
*bump* Deze heerscht nog veeeeeeeeeeeel harder http://www.johntitor.com/ Zelfs foto's van de handleiding van zijn tijdmachine, foto's van het apparaat en een foto van het buigen van laserlicht door het buigen van het zwaartekrachtveld (ofzo ): I want to believe, maar ook als het een hoax is is het erg vet gedaan Geïnspireerd op "Back to the Future" , met een '69 Corvette terug in de tijd gaan |
|
*nevermind* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-09-2003 20:52] |
|
*kick* vind niemand dit boeiend?? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |