IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bathory-Nordland II Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 29-03-2003 16:53 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ben nu de promo aan het luisteren.
Beter dan Nordland 1
vooral de nummers "vinland" en "the messenger" heerschen!

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 29-03-2003 16:59 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Ik vond I maar matig...
Hoe komen jullie eigenlijk aan promo's?

I welcome you to a world pitch black

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 29-03-2003 17:04 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik vond I lekker in het gehoor liggen en heb II reeds besteld.

Ik ben benieuwd

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2003 17:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Fuk, die wil ik ook hebben. Ik vind deel I al super. dat belooft dus wat!

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 29-03-2003 17:52 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-03-2003 18:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Deel 1 is al erg vet dus ben erg benieuwd naar deel 2!!!

Krijg trouwens binnenkort op dubbel-lp deel 1 en 2

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-03-2003 22:44 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2003 18:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Deel 1 is al erg vet dus ben erg benieuwd naar deel 2!!!

Krijg trouwens binnenkort op dubbel-lp deel 1 en 2

Ik denk dat ik die ook maar eens ga bestellen, want Nordland I vond ik al erg gaaf en als deel twee nog gaver is. Eens kijken of die promo ergens te beluisteren is

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-03-2003 0:48 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ben ik de enige die dat 'zingen' van Quorthon echt vreselijk vind? Ik kan er niet naar luisteren zo storend vind ik dat!

Dat Blood On Ice is echt een walgelijk stukje muziek. Hoewel... De muziek is wel goed, maar die kerel moet z'n mond houden en instrumentale muziek gaan maken, een zanger inhuren of zangles nemen, want dit is niets!

Ik las dat John het zelf ook erg storend vond, dus ga ik hem zeker niet kopen. Ik download wel even wat om te kijken of het misschien meevalt.

Het oude Bathory is trouwens wel enorm goed, jammer dat het niet een beetje in die stijl bleef. Hoewel in Hammerheart ook wel een meesterwerkje schuilt!

Hub de Gallier
Posted 30-03-2003 9:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hammerheart is een groot meesterwerk.Wat een geweldige cd en wat een sfeer heeft die plaat.

Ik persoonlijk vind de zang juist erg goed passen bij de muziek.Ik vind het echt zo'n gebroken melancholische stem die perfect in de muziek word ingepast.

Blood on ice is trouwens ook geweldig

attila_de_hun
Posted 30-03-2003 9:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 0:48 schreef Inside-Lie het volgende:
Ben ik de enige die dat 'zingen' van Quorthon echt vreselijk vind?

Ja

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 30-03-2003 11:26 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

quote:
Op 30 maart 2003 0:48 schreef Inside-Lie het volgende:
Ben ik de enige die dat 'zingen' van Quorthon echt vreselijk vind?

Nee, hij verpest er de muziek mee, die eigenlijk prachtig is..

attila_de_hun
Posted 30-03-2003 11:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 11:26 schreef Thyran het volgende:
Nee, hij verpest er de muziek mee, die eigenlijk prachtig is..

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik kan me op geen enkele manier een andere zanger bij Bathory voorstelen. Ik moet er niet aan denken: Bathory met een deathgrunt of bijvoorbeeld een dio-achtige, cleane zang(eres) of wat dan ook. Dan valt voor mij toch een deel van het echte typerende Bathory geluid weg.

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 30-03-2003 12:04 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

het typerende bathory geluid is voor mij het geluid dat hij produceerd op de eerste paar cd's, wat een meesterwerken.

attila_de_hun
Posted 30-03-2003 12:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 12:04 schreef Thyran het volgende:
wat een meesterwerken.

idd

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-04-2003 10:39 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Nordland II is naar mijn mening zelfs nog beter dan deel 1

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 06-04-2003 11:15 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 16-06-2003 18:35]

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 06-04-2003 12:08 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 10:39 schreef NecRomantica het volgende:
Nordland II is naar mijn mening zelfs nog beter dan deel 1

Snel even aanschaffen dan. Deel I vond ik één van de betere releases van het afgelopen jaar.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-04-2003 13:03 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik moet Nordland II hebbben, ben zeer benieuwd......en die stem....geweldige zanger...past het best bij Bathory...toch geen Jamai bij Bathory

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-04-2003 13:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb zowel deel I als deel II niet, ik denk dat ik die dubbel vinyl editie (beide delen) maar eens aanschaf want alle reacties zijn positief zo lijkt het.

Ben ik de enige die Twilight of the gods beter dan hammerheart vind trouwens ?

Ik, Wil Schuurman

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-04-2003 13:09 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 13:04 schreef Snagger het volgende:
Ik heb zowel deel I als deel II niet, ik denk dat ik die dubbel vinyl editie (beide delen) maar eens aanschaf want alle reacties zijn positief zo lijkt het.

Ben ik de enige die Twilight of the gods beter dan hammerheart vind trouwens ?

HEUY!!!!

Nope....ik vind Twilight of the Gods ook beter....dat neemt natuurlijk niet weg dat Hammerheart ook een masterpiece is en blijft

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 06-04-2003 13:30 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ik heb 'm zien liggen, ik neem 'm deze week wel 's een keer mee...

btw: Blood on Ice blijft HET werk van hun! Alleen het begin al

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-04-2003 13:49 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Alle vikingalbums van Bathory zijn gewoon meesterwerken. Ik heb nog geen band gehoord die dat beter kan.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-04-2003 13:58 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Aan de reacties hier te lezen zal ik ook maares wat geld ergens vandaan moeten gaan sprokkellen en Nordland I&II aanschaffen. Alhoewel die dubbel LP ook goed klinkt, alleen nog een draaitafel aanschaffen

Hub de Gallier
Posted 23-05-2003 19:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nordland II klinkt net zoals Nordland I en is dus zeker de aanschaf waard

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-05-2003 19:43]

R.
Usericon van R.
Posted 16-06-2003 12:41 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Super cd! Met nadruk op nr 5!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-01-2004 17:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Kheb vandaag de eerste van bathory voor 8,50 op vinyl gekocht

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com