|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb em wel eens voor meer dan het 3 dubbele gezien. Ik moest er 10 seconden naar luisteren en toen wist ik et. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb I geluisterd en vond die wel ok eigenlijk, misschien niet oude stijl maar jah.Binnenkort ook maar eens II luisteren. "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
hmm ik vind die nieuwe Viking-albums van Bathory eigenlijk veel minder, Hammerheart blijf ik nog steeds de beste vinden in die stijl. Twilight of the Gods vind ik al minder krachtig en Blood on Ice gewoon niet zo bijzonder. Die Nordland CD's... tsjah "iedereen vond de Viking CD's goed, dus dan maak ik daar nog maar wat van" ofzo Misschien heeft het er ook mee te maken dat Hammerheart 1 van m'n eerste CD's ever was. Ik zal de Nordland CD's toch nog wel een keer kopen, maar ze hebben voor mij niet zo'n prioriteit. |
|
Die eerste lp heerscht, en een vriend van me heeft em voor 30 euro gekocht . Die voelde zich genaait toen ik zij wat ik ervoor heb moeten betalen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nordland I - great hall awaits a fallen brother . . . . . . . . . ? |
|
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=23444 BATHORY mastermind Tomas "Quorthon" Forsberg was found dead in his apartment in Stockholm, Sweden on Monday, June 7, informed sources have confirmed to BLABBERMOUTH.NET. The 39-year-old son of Black Mark Records owner Börje Forsberg, long considered one of black metal's founders, died of an apparent heart failure. More information as it becomes available. Je kan me de bout hachelen! |
|
Ook gelezen ja, erg jammer... |
|
Waarom gaan de goeien altijd eerst? "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Omdat ze teveel coke snuiven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ow? Da's dan weer jammer. Bathory en Quorthon, RIP! Oud Vuil. |
|
quote: Daar zal het helaas wel weer mee te maken hebben... (En als het geen coke is, is het wel alcohol of zo, waar ze zichzelf mee te gronde richten...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Brother, we did cross the raging sea Our fathers, has watched our trail for long Battles, many we fought, side by side Through foreverdark woods we did ride Now your journey has reached the end of its trail For today was a fine day to die We shall meet again in great hall in the sky And shall be until the end of time We shall meet again in great hall in the sky And shall be until the end of time Sailing, the wind was strong against your face Fighting, great battles we did win Offering, the winterblot, a sacrifice Open wide, the gates, to let you in Brother mine, in battle beaten, not slain Hall up high awaits you, come eternal life Stricken down, o brother, this was your day Rest you now, we will meet again Stricken down, my brother, this was your day Rest you now, we will meet again Close your eyes, lay still, no more pain Washed away, your blood, a gentle rain The blood shed is blood of mine Flames, your pyre, reaching high in the night Sound the horn of bronze, it is time Goddess of warriors to call Rise and stand, my brother, whole again a man Walk down golden aisle in hall up high Take your seat, raise your cup, eternal life Forever a Northern son It is told, ancient tales A great hall awaits a fallen brother F*ck hippies |
|
Ik sta op het punt om Blood Fire Death aan te schaffen (Norland I&II zijn gaaf) maar is dat te vergelijken met Norland en is die uberhaupt wel goed? |
|
BFD rost die 2 er 3 keer uit! |
|
quote:Ajajajaj, zonde als dit waar is |
|
Fuck! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Jezus gristus! |
|
Zou jammer zijn I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nordland zijn goede cd's maar BFD is nog zeker 10 keer zo goed. Een van de absolute metalklassiekers. overigens: nu Tom warrior nog de pijp uit en all pioniers zijn er geweest dacht ik zo. |
|
Cronos???? |
|
quote: die is toch bijna-dood? was toch gevallen of zoiets tijdens het berg beklimmen? maar je hebt een beetje gelijk. het verschil is alleen dat Chuck en kworton bijvoorbeeld eenlingen waren terwijl Cronon natuurlijk in het collectief Venom werkt(e). het zou voor de deathmetal moet Speckman ook worden genoemd. |
|
Speckman ja, en Johnny Hedlund.... maar er zijn er veel meer natuurlijk! |
|
quote: Blood Fire Death behoort tot de heilige top 4 van Basthory i.m.o. Een absolute must have dus. De Nordland albums. tja, want moet ik ervan zeggen. Veruit het beste dat Bathory heeft uitgebracht sinds Twilight of the Gods. Eindelijk weer eens 'ouderwetsche' Bathory. Goede lange epische Nordic-metal. De enige punten van kritiek die ik heb, ten eerste is dat de gitaarproductie misschien wel passend is, maar toch een tandje beter had gemogen. Hoeft niet zo netjes als op Twilight, maar had wel op z'n minst de helderheid en klank van Hammerheart mogen hebben. Ten tweede de zang op de hardere en/of snelle stukken is wat te tam. Hij had op nrs als 'Broken Sword' best wel zo'n stem als op Blood Fire Death mogen opzetten. |
|
quote: *kruipt onder steen vandaan* |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |