|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga wel naar de Melkweg maar ik blijf na afloop in Rotterdam pitten... |
|
Hey, Lady Rose, er is hier iemand die de stad ROTTERDAM (pfffffft...) leuker vindt dan jou! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mensen die op 5 oktober meewillen en slaapplaats nodig hebben , moeten me maar effe meelen. Dan zorg ik daarvoor |
|
Ik had het ook al gezien... was vorige week ook al in Metropool vanwege Destroyer 666 en Carpathian Forest.... 5 Oktober ga ik dus ook wel... maar ik ga dit keer maar op de fiets zodat ik niet de helft mis omdat m'n laatste trein gaat Sjah ik woon eigenlijk ook wel vrij dicht bij Metropool... maar kheb niet echt slaapplaatsen voor de mensen hier denk ik..... dus da's weer minder dan..... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Effe inventariseren wie er nu allemaal komen Oh, en zeg ff als je een slaapplaats nodig hebt : - Jenje |
|
quote: - Jenje - Amarantha [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 14-09-2001 23:18] No regrets and no remorse... |
|
- Jenje - Amarantha - SheRa Dead things grow from deep inside... |
|
- Jenje - Amarantha - SheRa - Judge M. |
|
- Jenje - Amarantha - SheRa - Judge M. - Suzanne en Paul (waarschijnlijk.....oh enne...geen slaapplaats nodig ) [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 15-09-2001 18:08] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ga naar de Melkweg..... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
dat is jammer. No regrets and no remorse... |
|
Heb jij een slaaplaats nodig, Amarantha ?? |
|
Vuile viespeuk! Eerst al proberen aan te pappen met een minderjarige op een andere topic, en nu dit weer... Bah. Naar vervelend mannetje! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Grr Kijk eerst eens verder terug |
|
Anathema??? Hoe kon ik naast dit topic kijken...??? Ehhh, gaat niemand op 6 oktober naar progpower, MET slaapplaatsen over voor a least 3 man? Of beter gezegd twee man en één vrouw? |
|
quote: sorry....... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:nee hoor, logeer bij mijn broer aan de calslaan in enschede. Ben overigens ook in het bezit van een auto dus thuiskomen lukt ook altijd nog wel. No regrets and no remorse... |
|
Gaat helaas toch niet lukken die datum ... andere verplichtingen |
|
Dat vind ik (en Nadine vast ook) errug jammer Maybe in Vera met opeth ?? als dat doorgaat |
|
en ik vind het ook erg jammer No regrets and no remorse... |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
Aaah moet ik je troosten Nadine ? |
|
Ja. Dead things grow from deep inside... |
|
Vrijdag ? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |