|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als het meezit kan ik overnachten in Rotterdam, maar dat is nog niet zeker... Dus als het misgaat: Lady Rose kun je dan 2 man herbergen? En anders wordt het slapen in de trein Anyway: Anathema Wel grappig: de friend fan en klasgenote fan mij speelt in het foorprogramma (die 'f' moet de 'zachte f' ferfangen want die is nu echt stuk) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Tuurlijk kan ik 2 mannen of vrouwen bergen. U bent welkom White Tree. Alleen zelf ff een slaapzak ofzo regelen want die heb ik niet genoeg [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 27-09-2001 20:12] bla...bla...bla... |
|
1 slaapzak of 2?en kun je die droppen bij de melkweg? ik post morgen wel of ik in R'dam kan overnachten (hoezo laatste nippertje), maar toch alvast bedankt!! Ik doe in ieder geval m'n Paradise Lost longsleeve aan (met op m'n rug ietswat versleten letters) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ik ben er..... |
|
quote: in Hengelo? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
het kan aan mij liggen maar ik dacht dat we het over amsterdam hadden? |
|
quote:Dit topic gaat over Anathema in Metropool (in Hengelo dus) No regrets and no remorse... |
|
Dacht ik ook ja... maargoed... wie komen er allemaal in Hengelo dan?? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik ga ook naar de Melkweg morgen, kan er geen lijstje gemaakt worden met wie waarheen gaat ofzo? |
|
Natuurlijk kan dat... Metropool: -SheRa & Jenje Melkweg: -Elanthia Dus, kom maar op met die aanvullingen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-10-2001 13:18] |
|
ik weet nog niet zeker of ik vrijdag a.s. kom, vanwege de op handen zijnde verhuizing van mijn broer Ga daarom wel vanavond naar Vera (anders zie ik ze misschien wel helemaal niet) No regrets and no remorse... |
|
Ah das erg jammer Had U graag ontmoet |
|
Same here... Dead things grow from deep inside... |
|
Metropool: -SheRa & Jenje -Mighty -Hagrath -Judge M -Amarantha Melkweg: -Elanthia -White Tree ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Lady Rose, reken maar op bezoek! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: eensgelijks No regrets and no remorse... |
|
quote:eensgelijks No regrets and no remorse... |
|
Het was geweldig! Anathema No regrets and no remorse... |
|
Ah morgen is het al zo ver... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Nee vanavond al Iemand nog een kaartje voor de Melkweg hebben? Heb er 1 over. |
|
Ik heb nog geen kaartje en wil best een kaartje van je overkopen als ik je daar een plezier mee doe. Ik probeer je al een tijdje te berijken maar nog geen succes gehad |
|
Misschien komen Hirogen en ik ook wel, is nog niet helemaal zeker.. the only pleasure is pain |
|
MEETING!!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |