|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Die staan er al. Dead things grow from deep inside... |
|
Jajaja, ik weet het Maar zou jij ze herkennen ?? |
|
quote: Niet?? Als ik nou mijn pet en zonnebril opzet?? Vooruit, ik zal nog effe zoeken naar een foto waar ik in ieder geval te herkenbaar ben, ok? the only pleasure is pain |
|
Graag Of jullie moeten mij en Shera op gaan zoeken. Mijn foto hangt hier wel ergens, ietsje langer haar nu. Waarschijnlijk een Six Feet Under shirt aan (True Carnage) Nadine heeft iig spikes om haar nek, en veder in het zwart. |
|
quote: Ik zal je vast wel herkennen, ik heb je foto net goed bekekeken. Ik ga trouwens in een gothic jurk -> zwart/bordeaux of zwart met ongelovelijke lange mouwen!! the only pleasure is pain |
|
Wij zijn met een groepie atakkers We zien je wel denmk ik Maar die foto moet nog wel hoor |
|
quote: Ik ben altijd in mijn SINISTER - HATE longsleeve. Maar ik denk niet dat we er bij Anathema zijn, in ieder geval wel bij Cirith Gorgor in ATAK, next week. Heads I win, tails you lose |
|
Anathema in de Melkweg was gaaaaf!! Truste |
|
quote: gaaf shirt is dat!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
I know Vandaag binnen gekregen van de Large |
|
Ik moet dat shirt ook hebben. Heads I win, tails you lose |
|
hmmmmmm, ik ben woensdag en donderdag geweest en beide keren was erg prettig.....mooie euh.. stem heeft Vincent. Voor de mensen die nog heen gaan en genieten mensen bla...bla...bla... |
|
quote:he, was jij woensdag ook in Vera? No regrets and no remorse... |
|
hmmm over een uurtje stap ik op de fiets richting Metropool.. kheb er zin in!!!!!! (maar dat is overbodig om te zeggen denk ik ) Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik heb ook zin .. |
|
In de Melkweg waren ze echt super!! Lady Rose bedankt! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ZOals gewoonlijk was het geluid in metropool weer compleet ruk (goh ik zie bekkens bewegen maar ik hoor ze nie). En de nieuwe nummers deden mij erg weinig, oude nummers zijn nog steeds erg goed. En ze waren weer erg dronken ... |
|
Tja, het was wel leuk... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ja zeker stond rechts voor het podium en donderdag recht voor de mic van Vincent bla...bla...bla... |
|
quote: Graag gedaan. Trouwens ik zie dat u weer veilig thuis bent aangekomen. Met uw maatje ook alles goed gekomen? bla...bla...bla... |
|
quote: Vast wel (geen nieuws = goednieuws toch??) Tot Amsterdam is hij in ieder geval wel gekomen ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Gelukkig bla...bla...bla... |
|
Anathema in Metropool was zwaar kut... voorprogramma (Solarisis was goed ) Maar toen Anathema begon werd 't echt tering heet en druk... echt niet uit te houden... ben dus niet langer als 5 minuten in de zaal geweest... de rest van de tijd heb ik maar in 't halletje rond gehangen... beetje met wat vrienden staan praten enzo... was wel gezellig en ik kon Anathema goed horen... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik heb dus niet al te veel gemist merk ik al. Ik vind het ook altijd teringheet worden in Metropool. Een tijdje geleden waren we in Metropool voor Six Feet Under. Ze lieten eerst de hele zaal vollopen met rook, en het duurde ontzettend lang voordat ze gingen spelen. Door de rook en de hitte hielden we het er echt niet lang uit, en zijn uiteindelijk gewoon weggegaan. Wel erg jammer, want ik had Six Feet Under wel willen zien. the only pleasure is pain |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |