|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent ze niet (en verspreid via de media): hier alvast 2: radio 3 had aangekondigd dat Jamai op 1 april in Almere zou optreden vanaf een balkon bij een wethouder... Dit was dus een zogenoemde 'omgekeerde' 1 april grap, want het was dus wel waar: vanmorgen heeft die gozer ook echt daar staan zingen; omdat iedereen dacht dat het om een 1 april grap ging, was er uiteindelijk slechts 60 man publiek bij... www.veronica.nl moet je ff naartoe surfen... je weet niet wat je ziet ff aanvulling: bij mij was de website strax helemaal omgekeerd, spiegelbeeld, ondersteboven... maar nu niet meer ??? [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 01-04-2003 9:42] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
die site is echt ziek! en welke idioot gaat er nou 's ochtends vroeg zingen |
|
heej Ellesar, je veter zit los! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: *kijkt naar voeten* godver ik heb geen schoenen aan |
|
quote: 1 april kikker in je bil Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: bewaar die maar voor Kramy |
|
quote:Hehe, er werd hem gevraagt wanneer hij een duet ging opnemen... "Dat weet ik niet" vervolgens wordt er gezegt dat Henk Jan het al verklapt had, verwijst hij daar maar naar door. Met andere woorden en heeft wel een zwijg contract. Jos rijdt volgendjaar voor Ferrari |
|
Wat noemt men een homo die pacifist is? nou? Een paciFISTER. |
|
quote: Houd je bek eens. En ehmz, ik haat 1 april... volgens mij ga ik vandaag klappen uitdelen irritante humor.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: sterf christen hond |
|
quote: @Kramy |
|
quote van inside-lie: quote: |
|
quote: Origineel! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
hmm stond dat niet in de krant dat ze neit meer aan dat 1 april willen doen. omdat als je tegenwoordig een grap over iemand maakt je gelijk in het ziekenhuis word getrapt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: en ondertussen zit ik op de uni helemaal alleen terwijl de rest er ook al had moeten zijn.... het zou toch niet.... |
|
LOL@ghoulliette volgens mij ben je de**** |
|
Jep Goellie is de sjaak |
|
er is nog steeds niemand |
|
Meid ... Je bent voor het lapje gehouden |
|
Ach ja, gelukkig is er internet en huiswerk.... |
|
dude! lapje |