|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heh, Glam is echt the stuff uit m'n tijd. Ik kon er niet aan ontsnappen. Kreeg regelmatig Cinderella (...she took the laaaast traiiiin...outta my heeaaart...), Poison, M.C., G'n'R enz. over de radio te horen. Ugh. Ik heb het overleefd, ik vind de genre tegenwoordig een leuke additie tot de Rock/Metal historie. Niks negatiefs erover te zeggen Vind het leuk om al die foute poses in foto's terug te zien. (Een vriendin had jarenlang (1989~1993) een abonnement op Metal Edge dus al die mags heb ik ook doorgespit. Vond het allemaal wel interessant al wist ik wel dat de muziek vreselijk zoog |
|
Glammmmmmmmmm heerst, velvet goldmine is trouwens een leuke glamrock (niet metal) film |
|
mooie wijven ook altijd in die glambands. vooral met die poison cover, raak je gauw van in de war... sorry, maar ik heb het te bewust meegemaakt, ik kotste er toen op en nog steeds. maar ieder zijn smaak. Oud Vuil. |
|
Over ouwe Glamrock gesproken; Ik moet op 1 juni a.s. spelen, op een Sweet convention met oudleden van Slade en The Sweet.... Das zijn Glamrock bands uit de seventies.. Voor meer info.; www.sweetconvention.tk [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 02-04-2003 17:33] |
|
Pantera hehe |
|
Niet mij ding |
|
Ik kan naar alles luisteren, als t maar melodie heeft. Ik hou nie van oogkleppen. |
|
Ik vind glam rock absoluut de meest vreselijke muziek die er bestaat. Ik luister nog liever rap, r&b, gabbah, jazz, schlagers en afrikaanse volksstammen muziek dan glam!! Het kots-smiley kotst niet hard genoeg om mijn walging uit te drukken... Zenial |
|
Ik hou wel van oogkleppen: het zorgt ervoor dat ik alleen naar toffe muziek luister en niet naar untermensch muziek. hair metal & glam rock |
|
quote: Hee, waarom ben ik het toch altijd met je eens Hoewel.. rap en r&b is nog net wat slechter Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Nietes, die hebben tenminste nog leuke videoclips (als je het geluid uitzet) Zenial |
|
quote:grrr die wil ik zo hard es opnieuw zien |
|
quote: Bij de macro kun je 'm voor 5 euro ofzo halen (tenminste dat kon vorig jaar iig wel) |
|
Glam rock = Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Glam rock .. Ik loop er met dichtgeknepen billetjes langsheen |
|
Die bands hebben meestal supergitaristen; Extreme Nuno Bettencourt Def Leppard Steve Clarke (rip) Poison Ritchie Kotzen Mr. Big Paul Gilbert Kiss Bruce Kulick David lee roth Jason Becker(heel even voordat tie....... helaas) enz. |
|
quote: nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee, duizendmaalwerf nee. kom weer snel terug naar het thrashtopic en gooi deze maar dicht! natuurlijk zijn er ook op ieder regel(glam=poser) uitzonderingen bijv. Odin(ep heerst ongelooflijk) hatrix, en Twisted sister maar dat was het dan ook wel weer. |
|
Wat is er met ZM aan de hand Eerst al een Kiss topic en nu dit....?? Don't blush when I rip you open |
|
Glamrock is van voor mijn tijd, maar als ik plaatjes/ videoclips zie... GEWELDIG, al dat haar, hoe doen ze het?? en de kleding, volgens mij is menig een glamrock impotent geworden door die strakke broeken... of zongen ze daarom altijd zo hoog? And my marlboro light |
|
quote: 20 spuitbussen met ozonlaagaantastende lak en drijfgassen op je kop spuiten(ik denk dat al die lui nu zo kaal als een biljartbal zijn,heoveel kan een bos haar verwerken??). nee, wat had ik vroeger een hekel an glamrock. maar eerlijk is eerlijk, de gitaristen waren meestal wel uitzonderlijk goed. |
|
Persoonlijk vind ik glamrock op zijn tijd geweldig. Poison (Look what the cat dragged in), Motley Crue, Cinderella, Whitesnake, Vengeance, Sleeze Beez...Geweldig! Overigens zie ik grote paralellen tussen de neiging zich overdadig uit te dossen van de glamrockers en de black metals. Beide make-up, 'extravagante'laarzen, broeken en dergelijke. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
JA! Glamrock! lekker meebleren met : Poison,Motley Creu,Great White,Twisted Sister etc. heerlijk!*meegebleer* dah..ik vergat Warrant! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 02-04-2003 21:02] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: o jee, jij kunt beter bij Saddam in zijn atoombunker gaan zitten als je veilig wilt zijn. dat is een zeer gewaagde opmerking (maar je hebt wel gelijk denk ik) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-04-2003 21:04] |
|
@Vampie Dat vind ik inderdaad ook tof om te doen. Ik ken veel van die stomme teksten uit mijn kop! Een bier erbij en het volume hard! In Groningen was er tot een paar jaar terug een gedeelte achterin een disco (Andy's Room) en werd alleen glamrock gedraaid (ook video's). Ik kon me daar altijd prima vermaken. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 02-04-2003 21:05] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Winger Enuff 'Z 'Nuff Twisted Sister Poison Sorry...kon het niet laten. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |