|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
en waarom die Homeaux nou over meiden zingen.. Zelf hebben ze er geen interesse in |
|
ga gewoon weg vent Jim Gilette is wel mooi met Lita Ford weggelopen: (Chris Holmes lik op stuk) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Potten. Touché, pussycat! |
|
quote: |
|
en nu allemaal goed lezen: Glam Rock was an English phoenomina of the early 70's, it's main identifying mark wasn't the clothes worn or the name of the singer (Larry Lurex anyone?) but the rhythm of the music. A very basic tribal 4 on the floor pervades glam rock.. sometimes played on the floor tom tom ala' Gary Glitter/Suzi Quatro sometimes the whole band just stomped along on the beat like Slade or T-Rex, but this was rock'n'roll.. pure and simple [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 04-04-2003 14:19] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Waarom dan die ranzige kleding en make-up? |
|
waarom geschilderde blmekmetselmensjes, glimmende spikes, etc etc etc: daarom Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Mja dit doen bands nog altijd hè...mode is wel veranderd hèhè...alhoewel. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
[quote]Op 2 april 2003 21:19 schreef Vampie het volgende: Nou idd...nu je het zegt...*zoekt* Dynamo '87 flashback... |
|
GAY Dit slaat nergens op. |
|
daar was ik ook!!! Oud Vuil. |
|
quote: ik ook!! testament en destruction!!!(en heel heel heel veel regen, toen ik thuis kwam zat ik van top tot teen onder de modder en blubber) |
|
en zeker niet gay!!! Oud Vuil. |
|
Hmm..doe mij dan maar zo'n gay Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Die trafo's zijn zum kotzen, net als de popmuziek die NIETS met metal te maken heeft, alleen met poppy -hard-rock en plagiaat op Bowie's Ziggy Stardust: Amerikaanse fastfood muziek en de voorloper van de huidige boy/girlbands [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2003 0:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hahahaha, trouwens, de eerste king diamond elpees kunnen er ook wat van. ff zoeken. Oud Vuil. |
|
van tuffcds.com: quote: en: quote: band TUFF: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mja..maar wanneer waren ze nou lekkerder? *twijfel* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Childeren of the revolution? Cult? maar zeker nichtenrock. Niet mijn ding, wie wel trouwens. Valt Peter(Repel)steel niet onder Glam Rock? Volgens mij valt Prince ook onder de benoeming Glam Rock(Glam Slam)Haaaaaaa. |
|
Ik heb ze ook keurig in de kast staan: Motley Crue Ratt Poison Mama's boys Bon Jovi Krokus Skid row en Guns n roses ook uiteraard maar die zie ik niet als glam/hairbands. |
|
Vergeet Faster Pussycat niet. |
|
die heb ik inderdaad ook en Cinderella, Tesla, etc ... |
|
Necro posts ftw! geen AI of zo godver... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Was wel in de tijd dat een hoop bands een graai in de make-uptas van hun zussen en moeders deden. Kan me nog een poster van Savatage herinneren waarin ook zij wat, ehm, bijgewerkt waren. En natuurlijk fantasy films, liepen ze ook als reetveterkevers rond. Maare, teringjantje, dit gaat wel heel ver. Die zouden tegenwoordig niet veilig meer over straat kunnen lopen zo Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |