IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Glam Rock, en aanverwanten Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2003 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

poison. die gasten van stryper waren overigens nog erger.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-04-2003 21:19 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nou idd...nu je het zegt...*zoekt*



speciaal voor atilla

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 02-04-2003 21:21]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 02-04-2003 21:25 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 19:32 schreef Jenje het volgende:
Glam rock ..

Ik loop er met dichtgeknepen billetjes langsheen




wuust robuust


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2003 21:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Als ik iets intens haat is het wel *bibber* Glamrock *bibber*

Er is geen treffend woord of treffende smiley waarmee ik mijn intense haat voor dit belachelijke genre duidelijk kan maken


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2003 21:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 21:19 schreef Vampie het volgende:
Nou idd...nu je het zegt...*zoekt*

speciaal voor atilla


dank je wel. maar eerlijk is eerlijk, die gitarist(Oz fox), was wel erg goed.

trouwens, de tweede van rechts, de drummer als ik het goed heb, lijkt wel een beetje op die Kelly van Big brother.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-04-2003 21:30]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2003 21:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 21:26 schreef Snaack het volgende:
Er is geen treffend woord waarmee ik mijn intense haat voor dit belachelijke genre duidelijk kan maken


enkele pogingen:

load
reload
fred durst
nu-metal
korn


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-04-2003 21:29 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

pff...hoeveel haarlak zou er in die rechter zitten?

enne..graag gedaan...dat wordt fijn dromen vannacht


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2003 21:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 21:29 schreef attila_de_hun het volgende:
enkele pogingen:

load
reload
fred durst
nu-metal
korn


Ik weet een betere (vind ik dan)

Def Rhymz!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-04-2003 21:30 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 21:29 schreef attila_de_hun het volgende:
enkele pogingen:

load
reload
fred durst
nu-metal
korn


+
HIM
Marilym Manson


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2003 21:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

effe tussen door. er is iets geks aan de hand (mogelijk met mijn computer). Ik zie staan: laatse poster: chantalie, en als ik het topic open zie ik als laatste Snaack staan. zeg Snaack is Chantalie jou glam alter-ego ofzo?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-04-2003 21:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dat zeg ik net....


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2003 21:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 21:34 schreef attila_de_hun het volgende:
effe tussen door. er is iets geks aan de hand (mogelijk met mijn computer). Ik zie staan: laatse poster: chantalie, en als ik het topic open zie ik als laatste Snaack staan. zeg Snaack is Chantalie jou glam alter-ego ofzo?


Damned, busted



Nog maar een keer dan, ivm het bestaan van dit topic:










webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-04-2003 22:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 april 2003 21:30 schreef Snaack het volgende:
Ik weet een betere (vind ik dan)

Def Rhymz!





def rhymz, daar ben ik zo'n jaar ofzo geleden naar een optreden van geweest.

kostelijk

nog ff over glamliedjes, die toch wel erg goed zijn( ):

motley crue - home, sweet home
poison - every rose has it's thorn
whitesnake - ain't no love in the heart of the city
sorry voor de evt fouten, maar dit komt uit het geheugen.

wat natuurlijk het allerergst van die hele glamrock ellende, is dat het machtige CELTIC FROST zich ook met 1 LP aan deze muziekstijl heeft vergrepen. cold lake dus.


Oud Vuil.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-04-2003 22:33 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 21:34 schreef attila_de_hun het volgende:
effe tussen door. er is iets geks aan de hand (mogelijk met mijn computer). Ik zie staan: laatse poster: chantalie, en als ik het topic open zie ik als laatste Snaack staan. zeg Snaack is Chantalie jou glam alter-ego ofzo?


Huh???


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 02-04-2003 22:55 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Anderhalf jaar geleden was ik nog helemaal weg van Whitesnake, Def Leppard, Mötley Crüe, Dokken, Winger, Poison, White Lion en zo, maar zo diep dat ik Stryper goed ging vinden ben ik gelukkig nooit gezonken. Och zo op z'n tijd kan een beetje glam er wel mee door...maar niet teveel

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-04-2003 23:00]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-04-2003 23:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lol, ik moet t niet!


"This one is older than shit, heavier than time!"


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 03-04-2003 9:54 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

twee pagina's, 70% onzinnige, achterlijke/negeerbare opmerkingen, van lui die neit weten waar ze over bezig zijn. (soms van mensen die anderen op dgl dingen wijzen. Had ik verwacht an een kant. (Daarom had ik hem ergens ook neit op 1 april geopend)

Ik las ook vgl met Black Metal, dat is er eentje waar wel iets achter zit. Black Metal lui proberen zwaar, extreem en stoer over te komen, maar ze doen me enkel lachen (90%) met hun geraas, nog nauwelijks wetend hoe een gitaar vast te houden. Wat Glam (en aanverwanten) betreft, die gaan ook voor eht extreme, maar die zien er gewoon extreem uit, ook op een lachwekkende manier maar ze kunnen tenminste spelen. Of je dat dan graag hoort of niet, moet je zelf uitzoeken maar je zo gaan fixeren op hun uiterlijk om ze in het belachelijke te trekken... hmmm krijg je met mij te doen ('untermensch muziek' ) , of met henzelf nog beter, Jim Gillette heeft meer dan eens een 'tegenstander' een een keer knock out gemept


Zo, ik ga weer werken.

Hey Wim, heb je een Cold Lake patch op je jas per abuis?



Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 10:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Vanity/Nemesis was anders ook nog behoorlijk erg .

Aan de ene kant discomarina's in elkaar meppen en nu dan hier praten over glamrock? Sorry, ik kan het niet met elkaar rijmen, maar goed van je dat jij dat wel kunt .
Ik hou nauwelijks van 'rock'bands en al helemaal niet van vrolijke liedjes over girls, girls, girls of over wat de kat naar binnen brengt. Leeghoofdig genre, sorry.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 03-04-2003 10:13 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Sorry hoor, dat je black metal in 90% van de gevallen belachelijk vindt, daar kan ik best inkomen ... maar vervolgens een aantal redenen opdissen waarom Glam Rock plots zoveel hoogstaander zou zijn

Dat kan je toch amper zelf serieus nemen? Of is dit plots "truer dan true"?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2003 10:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 9:54 schreef IronGlory het volgende:
twee pagina's, 70% onzinnige, achterlijke/negeerbare opmerkingen, van lui die neit weten waar ze over bezig zijn. (soms van mensen die anderen op dgl dingen wijzen. Had ik verwacht an een kant.




ja joh, kijk ik respecteer iedereen zijn/haar smaak (en zeker die van jou) maar glam vond ik in het algemeen slecht om een duidelijke reden:
iha is de muziek erg slap (ondanks dat het getalenteerde muzikanten zijn). ik ben zeer openminded en heb ook veel albums beluisterd, maar neem nu bijv een poison , die gasten hebben voor mij nog nooit een fatsoenlijk nummer geschreven, veels te commercieel en glad. skid row, oude twisted sister, odin, hatrix en de eerste van guns en roses bijvoorbeeld, die vind ik wel goed, gewoon omdat er 1000 keer meer pit in die muziek zit.

en het uiterlijk is natuurlijk belachelijk, maar dat is verder irrelevant, fenriz ziet er met corpse paint ook uit om te huilen.

maar nogmaals, mijn critiek tegen glam is gewoon gebaseerd op muziek. (extra bewijs: glamrockers van "Infernal majesty" regeren natuurlijk gewoon.)


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 03-04-2003 10:55 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

een aantal bands die hier genoemd worden vind ik erg tof, maar ik ben eigelijk niet echt bekend in het genre dus weet er niet veel van.



Metal
Usericon van Metal
Posted 03-04-2003 16:04 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Iehaa Glamrock...let's drink some beer, have a party all night long, kick some (black-metal) ass and let the girls sit on top!
Dat was pas een goeie tijd! en het beste van al: die mannen konden nogal met hun instrumenten overweg.
Velen van de muziekanten zijn trouwens producer geworden of spelen nog steeds als gast/studio muziekant.
Het zal volgens mij nog een tijdje duren vooraleer we weer zo'n mega golf van muziekanten over ons krijgen....
btw ik kan er in komen dat er velen die 70's/80's periode niet meegamaakt hebben vanwege te groen achter hun oren en dus ongekend = onbemind volgens hun bekrompen mening.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-04-2003 18:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik was als 13 jarige onwijs op de bassisten van Europe en Def Leppard...als ik nu die heren bekijk begrijp ik waarom ik eenbril moest.hihihi


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-04-2003 23:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 april 2003 9:54 schreef IronGlory het volgende:


Hey Wim, heb je een Cold Lake patch op je jas per abuis?






neen, zit er maar 1 op, mercyful fate. met die band kun je tenminste niet de mist in gaan.


Oud Vuil.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-04-2003 0:52 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

mwah ik wil best een Cold Lake patch


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen