|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn lieve vriendin heeft al een kaartje voor me gehaald dus ik ben van de partij in de 013.... |
|
quote:en ze heeft het ook voor je betaald? ...dat zou helemaal lief zijn. No regrets and no remorse... |
|
HELP !!!! Ik wil graag naar Tristania maar helaas hebben alle mensen met wie ik zou gaan afgezegd. Opzich geen probleem, ik vermaak me wel maar.....I have nowhere to stay after the concert. Wat dus betekend dat ik de laatste trein moet nemen en dat ik dus net zo goed helemaal niet kan gaan Dus wie helpt mij aan een slaapplaats of vervoer terug naar Alkmaar? bla...bla...bla... |
|
Tsjah, ik woon ook ver, ga niet met de trein dus dan maar een taxi. Pokkeduur maar je moet er wat voor over hebben he. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Is de nieuwe CD van Tristania eigenlijk te doen??? |
|
quote:Ik heb nu ongeveer de helft van de cd gehoord en ik moet zeggen dat hij best aardig is. Wel heel anders en zeker niet zo goed als widows weeds maar toch zeer goed te pruimen. |
|
quote: OFF TOPIC (zo offtopic als maar zijn kan zelfs) Tiens, dat wist ik niet Michiel? Weer vrijgezel-af...? |
|
quote:Dat vertel ik je nog wel Kimmie..... |
|
Mijn probleem is opgelost. Ik ga met de trein of blijf bij iemand slapen die zo lief was me de bank aan te bieden. Waarvoor nogmals mijn dank bla...bla...bla... |
|
Ok dan....ff een lijstje maken van wie er zondag in 013 allemaal gaan zijn: - Suzanne - Paul I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: - Lady Rose bla...bla...bla... |
|
- Suzanne - Paul - Lady Rose - Aragorn I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
en een lijstje voor Zoetemeer 28 Sept: -Azagthoth -???????? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 25-09-2001 13:03] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
- Suzanne - Paul - Lady Rose - Aragorn - Judge M. (met vriendin) |
|
- Suzanne - Paul - Lady Rose - Aragorn - Judge M. (met vriendin) - Colin - Amy |
|
- Suzanne - Paul - Lady Rose - Aragorn - Judge M. (met vriendin) - Colin - Amy - Greycloak + 1 (geen vriendin, wel gezellig) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
28 sept. is Sjaan+support ook te vinden bij Tristania Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dat is al een aardig lijstje mensen zondag in 013! Leuk! Spreken we nog iets concreets af? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Lijkt me een goed idee. Is het was om bij het station ofzo af te spreken? bla...bla...bla... |
|
Ik ga in elk geval met den auto, je ziet me daar dan wel. Trek voor het gemak een ATG longsleeve aan. Backprint: Just Do It. Spreek me maar aan. Ben nuchter, moet nog rijden, dus jullie kans om eens iets zinnigs uit me te krijgen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik herken je wel hoor Greycloak, aangezien een vriendin van me met jou meerijdt .En even on record: je bent een schat dat ze mee mag rijden bla...bla...bla... |
|
Ook Edder is van de partij de 28e Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik spreek liever af in de 013 zelf ... ik zet mijn auto namelijk in de parkeergarage naast de 013. Wat dachten jullie van de bar links van de ingang tijdens het opbouwen tussen Madder Mortem en Vintersorg ? De bands komen volgens de 013 in deze volgorde: 16.00 - 16.30 Madder Mortem 16.50 - 17.20 Vintersorg 17.40 - 18.30 Rotting Christ 18.50 - 20.00 Tristania [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 27-09-2001 21:18] |
|
quote:Is dat daar waar we Judge M de vorige keer ontmoetten? Goede plek lijkt mij..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |