IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Tristania Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-02-2004 15:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb net de promo van de nieuwe Sirenia binnen.. Heerscht de laatste 2 van Tristania er helemaal uit..

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-02-2004 15:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 februari 2004 15:47 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb net de promo van de nieuwe Sirenia binnen.. Heerscht de laatste 2 van Tristania er helemaal uit..
Judge... goeie vriend! Knappe vent! Ik moet vast wel een reservekopie voor jou bewaren! Je weet maar nooit of er iets met het origineel gebeurt!

I'm not being rude. You're just insignificant.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 17-02-2004 15:51 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Hmm..zo speciaal vind ik die nu toch niet, om eerlijk te zijn.

' '
Usericon van ' '
Posted 17-02-2004 15:52 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 februari 2004 15:47 schreef Judge M. het volgende:

Als je de Promo hebt moet je hem wel goed vinden natuurlijk!!

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

campske666
Usericon van campske666
Posted 27-08-2004 9:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Beyond the veil is geniaal

DarknessThere
Posted 23-01-2005 21:47 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Iemand de nieuwe Tristania reeds beluisterd? Na een paar luisterbeurten vind ik hem precies niet slecht, maar het valt wel op dat Vibeke haar rol vele malen kleiner is geworden op deze cd, en dat vind ik dan wel spijtig... nog meningen?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-01-2005 9:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:47 schreef DarknessThere het volgende:
Iemand de nieuwe Tristania reeds beluisterd? Na een paar luisterbeurten vind ik hem precies niet slecht, maar het valt wel op dat Vibeke haar rol vele malen kleiner is geworden op deze cd, en dat vind ik dan wel spijtig... nog meningen?

Ik heb 'm tot nu toe een keer of twee, drie geluisterd en ik vind 'm zeker niet slecht. Ik vind het zelf eigenlijk wel gaaf dat de zangeres wat minder in te brengen heeft (in vergelijking met andere bands die wel heel erg op Evanescence / Within Temptation willen lijken).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2005 9:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

sampletje beluisterd en vindt het dikke crap

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2006 19:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bah, wat is die laatste toch echt irritant

signature

DarknessThere
Posted 05-04-2006 1:25 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Iemand de videoclip van Libre reeds gezien? Zoniet, hier is hij legaal te downloaden (link komt van officiele Tristania site): http://www.crusheddreams.net/vids/libre.mov

Ik vind het wel een leuke videoclip, lekker druk en chaotisch...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 23:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

djeez, nu ik dacht dat het niet erger kon, er schiet niets meer over van de band die ooit Beyond the veil uitbracht

signature

Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 07-01-2007 23:19 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

???

altx
Usericon van altx
Posted 07-01-2007 23:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 23:19 schreef Aeternitas het volgende:
???

Was ist los?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

DarknessThere
Posted 07-01-2007 23:28 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Der is een nieuw album dat deze maand uitkomt.. misschien heeft het daar mee te maken...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is al te dl'en
doet me denken aan Beseech en stuff, een mislukte Atrox

geef een beginnende band liever nog een kans dan naar dit gezwemel te luisteren

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-01-2007 23:30]

signature

altx
Usericon van altx
Posted 07-01-2007 23:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 23:28 schreef DarknessThere het volgende:
Der is een nieuw album dat deze maand uitkomt.. misschien heeft het daar mee te maken...

I know.

Illumination heet de nieuwe.

Maar ik moet het met Hypnos eens zijn. Ik heb 'm een luisterbeurtje gegund en dat was eigenlijk al te veel...

Er staat een stukje in de nieuwste Aardschok, maar het meest interessante wat Tristania betreft is eigenlijk de foto op de voorkant...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 07-01-2007 23:34]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 23:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net als toen Arch Enemy op de cover stond

hoe meer mammografische en vulva-shots, hoe slechter de plaat

signature

altx
Usericon van altx
Posted 07-01-2007 23:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik zet Beyond The Veil maar weer eens op.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 23:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Angina

signature

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com