![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
VANDAAG ![]() MORGUH ![]() ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Jaaaa, mensen die naar 013 gaan....kwens jullie veel suc6 toe. In de Boerderij was het in ieder geval puur genieten, en twas nog redelijk druk ook! ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Tot vanmiddag in 013 allemaal !!!!! ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote:Inderdaad! ![]() ![]() ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
/me zal er vanavond ook ff zijn. ![]() |
|
het was weer gruwelijk leuk Damn die Chick van Tristania is lekkerrrRRrr ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
mjamie ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Live zag ze er anders uit hoor ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
JA, live had ze grotere.. ehh.... ogen... ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Trust me .. Podiumlicht zorgt daar voor Dacht ik namelijk bij de zangeres van Fleshfield ook, maar bleek toch heftig tegen te vallen ![]() |
|
Misschien moet je Azag's opmerking niet al te letterlijk opvatten ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
het was KICK!!! Vintersorg was echt vet!!! RAAAINBOWWWW DEMONNN!!! en damn...niemand ontmoet, volgende keer beter ![]() ![]() volges mij heb ik wel Judge M zien lopen I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
quote: Das echt zo'n vet nummer!!! ![]() Damn, nou vin ik het helemaal klote dak ze nog nooit live gezien heb ![]() ![]() |
|
quote: hmm..klinkt als mijn nieuwe gothic jurk (die ik van mijn vriend (hirogen) voor mijn verjaardag heb gekregen).. die van mij is alleen zwart met een bordeauxrode baan aan de voorkant + lange mouwen + zo'n lange muts (zwart van buiten bordeaux van binnen). Ik heb hem alleen al moeten uitwassen vanwege de vele bierdouches die ik over me heen heb gehad bij Tattoo de Planet ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Hm gelukkig heb ik er de nieuwe Absu kunnen kopen. Ligt het aan mij of waren er erg veel jonge mensen? (word ik oud?) ![]() |
|
quote:Was inderdaad een lekkere meid, maar wat heeft ze met haar haar gedaan? ![]() Waar was iedereen trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 01-10-2001 21:52] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote:Ik vond het wel meevallen ... maar ik heb niet echt goed op het publiek gelet. ![]() |
|
quote: Ik wel, het is altijd weer genieten om zoveel mannen met lange haren in een ruimte te zien! Qua jonge leeftijd vond ik het wel meevallen. ![]() |
|
dan word ik zeker oud. Of ik moet voortaan naar echte blackmetalconcerten gaan ![]() ![]() |
|
quote: Hehe daar staan ze weer airguitar te spelen, tenminste dat zei ik vaak, dat ziet er echt leip uit ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
ik zag van de week toevallig met zappen op duitsland 1 of 2 nog iets over WK (geloof ik, iig een wedstrijd)luchtgitaar spelen. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: LOL ![]() |
|
Klinkt met momenten echt wel vet. Maar heb er maar enkele nummers van. T schijnt dat hun nieuwere CD's nogal de crappy kant uitgaan. ![]() |
|
World of Glass sloeg inderdaad vrij tegen. Ik verwacht niet te veel voor de nieuwe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |