|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
VANDAAG MORGUH Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Jaaaa, mensen die naar 013 gaan....kwens jullie veel suc6 toe. In de Boerderij was het in ieder geval puur genieten, en twas nog redelijk druk ook! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Tot vanmiddag in 013 allemaal !!!!! bla...bla...bla... |
|
quote:Inderdaad! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
/me zal er vanavond ook ff zijn. |
|
het was weer gruwelijk leuk Damn die Chick van Tristania is lekkerrrRRrr Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
mjamie Bazzio Attacks!!! |
|
Live zag ze er anders uit hoor Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
JA, live had ze grotere.. ehh.... ogen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Trust me .. Podiumlicht zorgt daar voor Dacht ik namelijk bij de zangeres van Fleshfield ook, maar bleek toch heftig tegen te vallen |
|
Misschien moet je Azag's opmerking niet al te letterlijk opvatten Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
het was KICK!!! Vintersorg was echt vet!!! RAAAINBOWWWW DEMONNN!!! en damn...niemand ontmoet, volgende keer beter volges mij heb ik wel Judge M zien lopen I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: Das echt zo'n vet nummer!!! Damn, nou vin ik het helemaal klote dak ze nog nooit live gezien heb |
|
quote: hmm..klinkt als mijn nieuwe gothic jurk (die ik van mijn vriend (hirogen) voor mijn verjaardag heb gekregen).. die van mij is alleen zwart met een bordeauxrode baan aan de voorkant + lange mouwen + zo'n lange muts (zwart van buiten bordeaux van binnen). Ik heb hem alleen al moeten uitwassen vanwege de vele bierdouches die ik over me heen heb gehad bij Tattoo de Planet the only pleasure is pain |
|
Hm gelukkig heb ik er de nieuwe Absu kunnen kopen. Ligt het aan mij of waren er erg veel jonge mensen? (word ik oud?) |
|
quote:Was inderdaad een lekkere meid, maar wat heeft ze met haar haar gedaan? Waar was iedereen trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 01-10-2001 21:52] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Ik vond het wel meevallen ... maar ik heb niet echt goed op het publiek gelet. |
|
quote: Ik wel, het is altijd weer genieten om zoveel mannen met lange haren in een ruimte te zien! Qua jonge leeftijd vond ik het wel meevallen. |
|
dan word ik zeker oud. Of ik moet voortaan naar echte blackmetalconcerten gaan Kende Tristania niet maar het is niet bepaald mijn smaak. Stond een jongen voor me een beetje met z'n handen in de lucht te doen of ie aan het dirigeren was.... sheesh. |
|
quote: Hehe daar staan ze weer airguitar te spelen, tenminste dat zei ik vaak, dat ziet er echt leip uit Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik zag van de week toevallig met zappen op duitsland 1 of 2 nog iets over WK (geloof ik, iig een wedstrijd)luchtgitaar spelen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: LOL |
|
Klinkt met momenten echt wel vet. Maar heb er maar enkele nummers van. T schijnt dat hun nieuwere CD's nogal de crappy kant uitgaan. |
|
World of Glass sloeg inderdaad vrij tegen. Ik verwacht niet te veel voor de nieuwe. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |