|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan je niet het gras maaien bij Jenje ofzo? |
|
Nee, die laat er nooit gras over groeien Bruce Banner |
|
wat voor opleiding heb je?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
HAVO, MTRO 4 jarig (profiel recreatie+horeca), 2 jaar HBO Leisure management gedaan. Bruce Banner |
|
quote: Je moet ook niet op het UWV gaan zitten wachten. Een beetje pro-actief. Dan is de kans dat een werkgever je uberhaupt wil hebben, ook iets groter. Struin de grote vacaturesites (o.a. MonsterBoard en NationaleVacatureBank.nl) af, post daar je cv en ga dan pas achterover leunen (zo ben ik aan m'n baan gekomen), maar doe in ieder geval iets. Werk zoeken is een full-time baan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Monsterboard heerscht behoorlijk hard ja, als je werk zoekt in de IT. HOe het in andere branches is, geen idee. |
|
quote: Ook erg handig. Vaak genoeg word je benaderd door bedrijven. Althans, in de zorg/economische sector wel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Weet wat je wil en lees je in. Dat is zo fucking belangrijk bij het zoeken naar een baan. Als jij aankomt bij een sollicitatiegesprek "omdat het je wel leuk leek" of iets dergelijks, ben je kansloos. Ingelezen zijn en een oprechte wil geeft zekerheid, zelfvertrouwen, uitstraling. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Luister, ik ben op zoek naar werk. Dat UWV/Randstad verhaal is erg kut gelopen, aangezien Randstad het blijkbaar niet lukt om in 2,5 weken! (TWEE-EN-EEN-HALVE WEKEN!!!) een werkgeversverklaring in te vullen en naar het UWV te sturen, waardoor UWV de aanvraag voor een WW uitkering heeft stopgezet. Hierdoor kan ik NOG eens 33n paar weken wachten op geld. Ik moet ook eten en hhur betalen, weet je... laat staan reiskosten die ik heb Hoe kan men verwachten dat iemand die al zonder geld/werk zit ook nog eens 2 maanden op financiële ondersteuning kan wachten? Weet je hoe kut het is om werk te vinden? De low-end baantjes gaan zowieso naar turken of 16 jarige lui, supergoedkoop dus. Geloof me, ik zoek echt wel. Leven van een uitkering is niet een van mijn levensdoelen ofzo... Maar vind maar eens iets passends... Bruce Banner |
|
quote: in midlaren zochten ze nog iemand op de bloemert en bungolow park hoe ik dat weet me vriendin heeft die baan geweigerd omdat ze nu hoofdklantenservice wordt per 1 okt bij dsb bank grunn dus de bloemert in midlaren dat ligt bij zuidlaren. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dus de mensen die wél werken moeten geld ophoesten zodat jij lekker heen en weer kan reizen? quote: Dan laat je je vriendin toch een baan zoeken? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-09-2005 14:12] |
|
quote: Ga jij eens lezen, domme kankermongool!!! Ik zeg toch dat ik op zoek ben naar werk? heb jij geen studiefinanciering? Hoe denk je dat dat in jouw portemonnee terechtkomt? Jezus, Schaep, je maakt echt een enorm slechte beurt, nu. quote: Nog zo'n heerlijk zinloze opmerking. Bruce Banner |
|
quote: Nee, die mensen moeten zijn achterstallig loon eens betalen. quote: Deze is te makkelijk [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 08-09-2005 14:35] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ik ga eens kijken. Bedankt. Bruce Banner |
|
quote: Idd. Het enige dat ik heb hoeven doen, was m'n cv posten en vervolgens alle telefoontjes en e-mailtjes afwachten. Ik heb zelf nauwelijks initiatief hoeven nemen en geen enkele sollicitatiebrief hoeven schrijven. Want het mooie is: Als zij jou bellen/e-mailen, ben je al door de eerste schifting heen (die normaal gesproken op basis van brief + cv gebeurt, maar nu alleen op basis van cv). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Haha, Lain de P.I.M.P. Maarruh, Lain, iig een profieltjes aanmaken op Monsterboard kerel!! Verder neem ik aan dat je intermediar.nl en nationalevacaturebank.nl wel kent |
|
quote: Reden te meer om niet op het UVW te gaan zitten wachten, lijkt mij... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Belachelijk ja, ik kreeg zelfs telefoontjes van bedrijven uit London, hehe. Heb wegens belachelijke hoeveelheden reacties na 1 week mijn profiel offline gezet. Topsite |
|
quote: nationalevacaturebank.nl sta ik nu op. Monsterboard over 5 minuten ook . bedankt voor de tips Bruce Banner |
|
Suc6 kerel |
|
quote: Ik wacht niet ENKEL op het UWV. het zou alleen fijn zijn wanneer de 2 eerder genoemde instanties het mij iets gemakkelijker zouden maken (dat lijkt me hun primaire doel, aye?) terwijl ik nieuw werk vind. Bruce Banner |
|
quote: Gaaf! Wat voor it-werk doe je? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik ben tegenwoordig J2EE programmeur, maar ik heb nog wat andere dingen op mijn CV staan (DBA/PL en ik heb nog een tijd "gezondigd" door PHP en ASP te proggen) |
|
Cool, als ik me begin te vervelen, ga ik ook maar eens een cv op monsterboard zetten. Waarom is php/asp zondigen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |