IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Nieuwe baan zoeken Vorige pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-09-2005 21:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 21:10 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Domme opmerking, M.

érg dom

Wanneer leer jij het nou eens een keer?

Mensen die vaak happen zullen op de werkvloer ook dat probleem ervaren. Pesterijen zijn nog altijd een groot probleem.... voor degenen aan de verkeerde kant .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-09-2005 21:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

verschil forum<->real life.

die laatste... leuk

neuken?

Bruce Banner

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 08-09-2005 21:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 8 september 2005 21:11 schreef Illusione het volgende:
Veel banen vereisen een bepaalde basiskennis. Deze kun je uiteraard opdoen door het volgen van een opleiding.

Dat had ik dus ook, ik was een ietwat onzeker of ik wel goed ging kunnen technisch tekenen, maar door die opleiding die ik hb gevolgd zit ik nu op een plaats waar de top of the bill van de cursisten technisch tekenen zitten , en daar hoor ik dus bij, woehoe

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-09-2005 23:24 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 21:45 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
verschil forum<->real life.

die laatste... leuk

neuken?

Dat zeg je nou wel, maar ik heb vaak genoeg gezien hoe iemand op de werkvloer wordt weggetreiterd door collega's, doordat hij/zij inderdaad teveel hapt. Wat dat betreft lijkt een forum best op de echte wereld.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2005 8:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lain, solliciteer bij Hypnos z'n label, lijkt me wel wat worden!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2005 9:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 23:24 schreef El Chulo het volgende:
Dat zeg je nou wel, maar ik heb vaak genoeg gezien hoe iemand op de werkvloer wordt weggetreiterd door collega's, doordat hij/zij inderdaad teveel hapt. Wat dat betreft lijkt een forum best op de echte wereld.

Ik wil net zeggen...

Ironie/sarcasme/cynisme bestaan IRL ook...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-09-2005 9:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Juist ja.
En IRL komt het véél harder aan dan in cyberspace.

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2005 9:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Pest die jongen toch niet zo, succes hoor Lain.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-09-2005 12:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 september 2005 9:48 schreef MindlessMayo het volgende:
Pest die jongen toch niet zo, succes hoor Lain.

danke schön.

Krijg net een mailtje dat er weer een vacature bij is gekomen die enigszins bij mijn cv past...

...binnen hetzelfde bedrijf dat mij er uit heeft gesmeten, omdat ze teveel personeel hadden...

Bruce Banner

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-09-2005 12:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 12:36 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
danke schön.

Krijg net een mailtje dat er weer een vacature bij is gekomen die enigszins bij mijn cv past...

Je gaat als receptionist in Het Land Van Ooit werken?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-09-2005 12:43 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

nee, als elfjes-standbeeld Er was een nieuwe "Tralala de Bukker" nodig.

Bruce Banner

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-09-2005 12:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 12:43 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
nee, als elfjes-standbeeld Er was een nieuwe "Tralala de Bukker" nodig.

Ik heb het uit goede bron dat je inderdaad graag bukt. Zodoende lijkt me een carriere als bukker inderdaad voor je weggelegd.

Salarisstijging met een belachelijk laag percentage van 2.5% heb je nu alvast binnen!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-09-2005 13:10 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 9 september 2005 12:45 schreef Chelman het volgende:
Zodoende lijkt me een carriere als bukker inderdaad voor je weggelegd.

Bukker?

Fluffer bedoel je zeker?

Suck my piss

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-09-2005 13:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 september 2005 12:45 schreef Chelman het volgende:
Ik heb het uit goede bron dat je inderdaad graag bukt. Zodoende lijkt me een carriere als bukker inderdaad voor je weggelegd.

Jenje is geen betrouwbare bron

Bruce Banner

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 09-09-2005 13:52 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 12:36 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
...binnen hetzelfde bedrijf dat mij er uit heeft gesmeten, omdat ze teveel personeel hadden...

Tja, het is dat je het geld nodig hebt...
Persoonlijk zou m'n eergevoel te groot zijn om weer in hetzelfde bedrijf aan de slag te gaan dat me even voordien heeft buiten gekickt. Op de duur wek je zo de indruk dat je helemaal afhankelijk bent van de humeurtjes van de patroon.

Ach, dat soort bazen krijgt waarschijnlijk wel een flinke paal in de broek als ze hun personeel zo kunnen behandelen...

"I find your lack of faith disturbing."

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-09-2005 13:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik ga dat ook niet doen. ten eerste om de reden die jij aangeeft, en ten tweede omdat die functie niet bijzonder passend is. (hoe ze erbij kwamen, weet ik ook niet...)

Bruce Banner

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 09-09-2005 13:57 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Respect!

Heb je al gedacht om eventueel als uitzendkracht te werken, Lain? Desnoods als arbeider ofzo. De functie past dan niet meteen in je profiel, maar ondertussen heb je wel inkomsten, en kan je dat administratief gedoe i.v.m. je uitkering zonder al te veel financiële druk regelen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2005 13:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 13:57 schreef Curunír het volgende:
Respect!
(...)

Niet zo overdrijven he...

Ze zien je daar al aan komen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-09-2005 13:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik sta bij tig uitzendbureaus ingeschreven, en ik neem eigenlijk bijna alles wel aan. Heb idd gewoon geld nodig.

Bruce Banner

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-09-2005 14:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 13:57 schreef Curunír het volgende:
Respect!

Heb je al gedacht om eventueel als uitzendkracht te werken, Lain? Desnoods als arbeider ofzo. De functie past dan niet meteen in je profiel, maar ondertussen heb je wel inkomsten, en kan je dat administratief gedoe i.v.m. je uitkering zonder al te veel financiële druk regelen.

desnoods als arbeider wat bedoel je daarmee

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 09-09-2005 14:03 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Ik bedoel daarmee dat ik, de kwalificaties van Lain zo bekijkend, me goed kan voorstellen dat ie niet de rest van z'n leven aan de lopende band wilt gaan staan. Eén of andere functie als arbeider zou wél een tijdelijke oplossing kunnen zijn voor hem.
Het was alleszins niet denigrerend bedoeld, als je dat zou insinueren.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-09-2005 14:08 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 14:03 schreef Curunír het volgende:
Ik bedoel daarmee dat ik, de kwalificaties van Lain zo bekijkend, me goed kan voorstellen dat ie niet de rest van z'n leven aan de lopende band wilt gaan staan. Eén of andere functie als arbeider zou wél een tijdelijke oplossing kunnen zijn voor hem.
Het was alleszins niet denigrerend bedoeld, als je dat zou insinueren.

oh productiemedewerker, een arbeider zijn we namelijk allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 09-09-2005 14:08]

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com