|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat zijn scripttalen, geen programmeertalen. Is toch wel een wereld van verschil. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Juischt. |
|
quote:wow... hier in België bekijken bedrijven dat allemaal zo niet (misschien wel in de IT-sector maar daar behoor ik niet toe). Ik heb ooit twee telefoontjes gekregen van interims naar aanleiding van m'n profiel op de een of andere site... Op de grootste site van België is m'n c.v. 1 keer bekeken. Dat staat daar nu bijna een jaar op en ik update het wel heel vaak zodat het weer bovenaan de lijst komt. En dan stuur je ik-weet-niet-hoeveel brieven, maar dan is mevrouw de secretaresse of personeelsmanager nog te omhooggevallen om zelfs maar een antwoord te sturen dat ze je niet moeten. *totaal gedemotiveerd* |
|
quote: Tssk, tssk. En dat voor een mod. En met een dergelijke instelling verbaast het me geen reet dat je de statistieken van arbeidsloesigkeit aanspekt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Pardon? verklaar u nader Bruce Banner |
|
quote: Da's dan vreemd dat ik regelmatig aanbiedingen uit België krijg op basis van mijn CV terwijl ik mijn CV niet eens op een Belgische site heb gepost. (en nee het zijn niet alleen IT aanbiedingen) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Opgefokt en opgenaaid reageren zijn niet echt kwaliteiten die werkgevers zoeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Michael, als je denkt dat ik het verschil tussen een forum en een serieuze aangelegenheid, zoals het uitvoeren van een functie in arbeidsverband niet kan herkennen, dan stel jij me zwaar teleur. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-09-2005 15:24] Bruce Banner |
|
Leisure management. Ik zou maar zeggen....ga maar lekker je vrije tijd inrichten. Ben je tenminste met je studie bezig. Hehe. En anders ga je weg uit Groningen en kom je naar de bewoonde wereld en gaat daar een baan zoeken. Mensen met kwaliteiten vinden momenteel retesnel een baan. ...alleen is de vraag..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oeh, kijk. Dat klinkt gelijk formeler. Je hebt nu een plusje. Je gaat door voor de functie! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Twee zeer leuk geprobeerde, doch niet geslaagde pogingen tot humor. quote: Wil je even je mond houden? Je kent mij totaal niet, en er is geen reden voor jou om zulke denigrerende onzin uit te kramen. Bruce Banner |
|
quote: Voordat iemand je zal helpen zal je eerst moeten aangeven: Wat voor werk zoek je? Wat voor toekomst perspectieven moet het bieden? Wat zijn je skills en vaardigheden? Wat is je ervaring? etc. etc. Anders gaan mensen alleen maar zitten blaten. Logisch, want er is geen aanknopingspunt. Tenzij je een baantje zoekt om je tijd te overbruggen. Ja...dan moet je langs de lokale patatboeren en zo gaan wandelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb mijn CV inmiddels op de eerder genoemde sites achtergelaten. *kijkt naar de telefoon* *zoekt verder* Bruce Banner |
|
quote: de bloemert was die baan er nog of?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Lain, doe eens iets aan je uitstraling. Je weet wel, dat je eruitziet, erbij loopt en praat als een serieuze jongen die iets voor een bedrijf kan betekenen. Dan hoeft dat haar er nog niet eens af.... maar je loopt gewoon tegen andermans perceptie op dus daar moet je wat aan veranderen. Wellicht is een sollicitatiecursus een idee... En ja, vertellen dat je al die tijd friet hebt staan bakken, helpt natuurlijk ook niet echt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat was geen humor. Het is nu eenmaal makkelijker om een baan in de Randstad te vinden dan in Grunn. Of beweer je dat het anders is? quote: Wat is er denigrerend aan mijn post? Ik ken je inderdaad niet en zodoende stel ik me de vraag of je daadwerkelijk kwaliteiten bezit. Aangezien je gepikkeerd reageert ontstaat bij mij het vermoeden dat het inderdaad wel eens een probleem zou kunnen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-09-2005 15:30] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Geen slecht idee. En: "horecamedewerker" klinkt al beter Bruce Banner |
|
quote:Jij bent dan ook geen net afgestudeerde... |
|
quote: even off-topic, maar wat voor werk doe jij eigenlijk chelman? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Dagelijks? Ik werk (en ben kleinaandeelhouder) bij een IT tent. Daar doe ik voornamelijk project management maar momenteel doe ik bijvoorbeeld een requirement management klus (moet het rustig aan doen i.v.m. mijn verbouwing . 's Ochtnedlijks en 's Avondlijks ? Ben 33.3333% eigenaar van een vrachtwagen tent waar ik wat operationeel werk bij doe. En verder ben ik 50% eigenaar van een tent die poolse Java mannen hier naar toe haalt (net begonnen). Daanraast klus ik nog her en der bij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En heb je dan toevallig geen Lainedil-kracht nodig voor in je bedrijfje? "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ronald de Vries, he . Niks, Lainedil Bruce Banner |
|
quote: Hij is niet Pools. (niet dat het een probleem is...maar het is niet mijn markt) Hij kan niet trucken. Hij is geen Java man. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-09-2005 15:41] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat was ik wel, ongeveer een jaar geleden, en ik had over het aantal reacties ook niet echt te klagen... Maar wat in mijn voordeel sprak, was dat ik drie jaar langer over m'n studie gedaan heb. Hoe kan dat een voordeel zijn, vraag je je af? Wel, ten eerste was ik geen jong broekie meer (voor hun gevoel heb je dan toch wat meer besef van verantwoordelijkheden en zo) en die drie jaar heb ik opgevuld met *relevante* werkervaring. Als je 3 jaar langer over je studie doet, ben je sowieso natuurlijk niet alleen met studeren bezig... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |