|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal er zijn |
|
Ik hoop dat ze Shadows Of Old overslaan en voornamelijk van de laatste cd spelen, of natuurlijk van het oude werk... |
|
quote: ah ik ben al aan het lijstje toegevoegd Nou ja dan moet ik maar komen eigenlijk vind ik het rukbands maar ja wat moet dat moet |
|
quote: tja je hebt niet zo gek veel te zeggen hierover nee Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wat is de indeling? Wie is er als laatste... Hopelijk aeturnus. |
|
quote:Aeternus is headliner,Windir is voorlaatste en Bolthorn is opener Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gelukkig |
|
quote: mij is daar ook bij wil het niet missen xxXXxx |
|
Bolthorn heeft trouwens wel flinke mazzel dat ze met 2 toch redelijk bekende en top-bands mogen optreden. No offence, en het is al een toffe line-up, maar een iets bekendere 3e band zou nog wel beter zijn geweest. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ach ja, dit is wel de enige manier voor een kleiner bandje om eventueel ook een tikkeltje dichter bij de 'iets meer bekenderen' te kunnen komen. Zo'n ruggesteuntje hebben alle bands die je wat leuker vind doorgaans ook gehad... |
|
quote: Ah dat is waar. Ik gun het ze ook wel hoor. Maar soms is het ook wel lam dat er een erg magere band in het voorprogramma van een paar goeie bands staan. Ik zeg niet dat Bolthorn een magere band is trouwens (die zanger is best gezet ) maar wel in vergelijking met Aeternus en Windir. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hee hee we gaan het niet hebben over gezette mensen binnen Bolthorn he . Bekijk het maar zo: Op deze manier is het makkelijker om te bepalen wie moet openen . *edit* Je moet het ook nogeens zo zien: Die magere bandjes beschikken soms ook nog over een hele leuke backline waardoor het voor de hoofdact de moeite waard wordt om voor niet al teveel geld jou een mooie avond te bezorgen. Bands als Aeternus en Windir moeten evengoed nog hard ploeteren en op die manier help je mekaar wel een beetje... [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 07-04-2003 22:02] |
|
Aargh, daar heb ik lang op gewacht. Aeternus staat zeker bij mijn top vijf bands, alleen nog nooit live aan 't werk gezien. 13 Juni dus wel!! Weten de Horeca Hooligans ook of Aeternus nog op wat zomer festivals gaat verschijnen? Graspop heeft nog niet zo heel veel bands bekend gemaakt dus daar is nog wel wat ruimte..... Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: HEUY!!!! Deze optredens zullen de enigste van Aeternus en Windir zijn dit jaar in Europa. |
|
quote: GVD! En ik heb al bijna geen pens meer! |
|
quote: Ongelofelijk eigenlijk, zulke gave bands! Oe ja, HEUY I like to hear more about the dates |
|
quote: HEUY!!!! Onze opzet is dat we beginnende nederlandse bands de kans geven om zich te presenteren voor een groter publiek......zo hebben we 2x per jaar het Hub&Heuy Metalfest en gaan we nog vaker regelmatig concerten / tours organiseren. |
|
En uiteraard enorm veel respect voor de mensen die zich door een heleboel bochten moeten wringen om zoiets te organiseren. Zonder hen stond er sowieso geen van al die bands op de planken. |
|
En zeker in NL doen ze het netjes, aangezien daar concerten plannen erg kut is. |
|
quote: Yep.. zeker bij buitenlandse bands, omdat je dan niet of nauwelijks subsidie kan vangen |
|
quote: En verder is het zo in Nederland dat de meeste zalen niet of nauwelijks geld willen investeren in een avondje metal.Het moet tegenwoordig allemaal zo goedkoop en zo gemakkelijk mogelijk.Een beetje inspanning is vaak al teveel gevraagd.Het probleem hiervan is dat de Nederlandse fans hier de dupe van worden omdat er minder geboekt word en de fans dus vaker verder weg moeten gaan om hun favoriete bands te zien. Zo zijn namelijk al heel wat tours afgezegd de laatste 2 jaar en de fans maar wachten en wachten... Hopelijk komt hier verandering in want over het algemeen spelen buitenlandse bands graag in Nederland vanwege de goede respons die ze hier ontvangen. Bolthorn is trouwens een goede band om als opener te spelen voor Windir en Aeternus.Het is een goede band die het verdient om bekender te worden ipv alleen maar voor lokale vrienden te spelen.En Heuy en ik werken daar dan ook graag aan mee (hetzelfde geld voor andere Nederlandse bands die nog geen doorbraak hebben maar dit wel verdienen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Slecht nieuws...deze ochtend heb ik de gehele tournee van Aeternus,Windir en Bolthorn afgeblazen De zalen willen tegenwoordig zo weinig mogelijk betalen voor optredens,ook al gaat het om meer bekende bands.Onze vraagprijs was nog laag ten opzichte van andere boekkingskantoren en wij zouden ook niet eens winst maken.Ons ging het erom om deze bands weer aan het publiek te laten zien. Helaas hebben zalen niks over voor een goede show. Tegenwoordig is het de trend om zoveel mogelijk te krijgen voor zo weinig mogelijk geld.En het heeft geen zin voor mij om veel geld bij te leggen om deze bands te laten spelen,dan help ik mezelf financieel naar de kloten en dat is niet mijn bedoeling. Aan alle programmeurs van zalen die dit lezen:deze bands zullen jullie echt niet goedkoper kunnen krijgen.We hadden al een mooie prijs gemaakt voor jullie en nog is het teveel voor jullie Ik wil dan ook tegen de programmeurs zeggen Jullie stellen het Nederlandse en Belgische publiek teleur. Head not Found gaat nu werken aan een tour voor Windir door de Verenigde staten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aargh. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
*edit* Van mij mogen jullie wel gratis spelen in me huiskamer/tuin, ook al is die niet groot hoor [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-04-2003 9:58] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |