|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
.. ik keek er zo naar uit. Toch bedankt voor alle moeite. |
|
Precies Daarom toch bedankt voor alle moeite, en laten we hopen dat de diverse zalen in de nabije toekomst tot inzicht komen. |
|
Damn dat is echt balen. Iig bedankt voor het proberen Hub & Heuy. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Laten we het hopen ja want door zulke toestanden zullen steeds meer bands Nederland overslaan met tours en dat is wat wij met z'n allen zeker niet willen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat een bullshit dit!!! Hiermee help je dus de metal-scene om zeep. Erg spijtig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zeer spijtig nieuws. Ik wens in idd geval windir succes in de US. Misschien kunnen ze daar betere zalen krijgen. |
|
quote: Kristes Kolere. Nou ja, weer iets kuts dus. Teringcommercie. Dit slaat nergens op. |
|
Jarle(Hvall,bassist Windir) heb ik net nog aan de lijn gehad.Het ziet er naar uit dat Windir dit jaar op "Under the black sun" speelt,samen met Taake Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Spijtig...spijtig...Aeternus verdient het echt weer is te touren, ze zitten al een aantal jaar thuis. Windir evengoed! En tja Bolthorn, we hadden het erg leuk gevonden maarja er komen zowiezo nog meer optredens van ons! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 26-04-2003 17:50] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
GVD wat een kapitalisten Dit zou voor mij het optreden van het jaar worden. I welcome you to a world pitch black |
|
godver! [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 26-04-2003 23:03] |
|
|
|
Mischien er ook aan gedacht dat dat hele "Hub en Heuy bookingsagency" bij niemand bekend is en dat niet iedereen dus zomaar met jullie in zee willen gaan, mischien willen jullie wel heel graag enzo en is het allemaal heel goed geregeld maar voor hetzelfde geld werk je met een stel amateurs en dan zou ik toch ook liever met de bekenden samen werken. |
|
jammer... |
|
quote:Zou goed kunnen.Maar een bekende naam wil niet zeggen dat het betrouwbaar is,ik noem een Metallysee. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat ongelooflijk jammer... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Gelul! Eerst is er maar een datum voor Nederland beschikbaar en vervolgens komt men met het verhaal dat de zalen niet genoeg willen betalen. Wellicht was het dan net zo eerlijk als de vraagprijs even kenbaar zou maken alvorens je ons programmeurs en (underground)zalen door het slijk gaat halen. |
|
quote:Ik weet niet bij welke zaal je programmeert maar de prijzen zijn bekend gemaakt bij de meesten.Er viel namelijk te onderhandelen over de prijs.Maar in de meeste gevallen kregen wij geen enkele reactie van zalen en/of reacties als "wij wachten wel tot er grotere bands touren zodat wij die boeken". Daarop hebben we besloten om 1 optreden te doen in Nederland in mijn ogen de beste zaal voor zo'n concert.De overige optredens wilden wij in het buitenland doen maar daar was niet voldoende interesse voor deze bands.Dan houd het op natuurlijk. Verder ben ik ook programmeur geweest bij een zaal dus ik weet heus wel hoe een en ander werkt.En ik haal ook niemand door het slijk maar veel zalen willen teveel korting hebben waardoor het niet haalbaar is om bands te laten spelen.Wij gaan namelijk niet geld erop toeleggen om bands te laten spelen en dat moet ook iedereen begrijpen.Wij zijn er niet eens op uit om winst te maken maar het moet ons zeker niks gaan kosten want dat zou wel heel dom zijn van ons. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nadat dit nieuws mij ter ore kwam heb ik zelf wat stappen ondernomen, Pin me er niet op vast maar ik heb het donkerblauw vermoeden dat Aeternus dit jaar nog in Nederland speelt. Houdt mijn website de komende maanden maar in de gaten. http://www.aeternus-darkermonument.tk God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Daar houd ik je dan bij deze aan I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Wat zeg ik nou ,Pin me er niet op vast. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote:Dat zou heel mooi zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Daarom maakte ik er ook een grapje over. Vandaar " " I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |