|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
het afgelaste concert van 13 juni is trouwens wel in de aardschok-concertagenda terecht gekomen .. |
|
wel bij de zaal ja, maar niet bij de aardschok.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik ben er niet! Ik zit dan in de willemeen te dansen op foute 80's metal (aanrader voor na het concert ) |
|
quote:Aardschok is T-R-A-A-G, voor ZM fest stond Covered in Ashes er ook nog in terwijl toch ruim 2 maanden daarvoor uit elkaar zijn gegaan ... |
|
ok, jij gaat vrijwillig naar de wimmengay toe om te dansen op kankerkut muziek terwijl 500 meter verderop 2 geweldige bands als DESASTER en ZEMIAL spelen??? HOE GAY ben jij geworden zeg... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: bend for leather gay |
|
zielig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jammer genoeg treed Aeternus helemaal niet op. Ze konden het nu nog niet voor elkaar krijgen. Maar waarschijnlijk in het nieuwe clubseizoen, komen ze deze richting op. Ze balen er zelf ook van, en vinden het cool dat ze hier toch veel trouwe fans hebben. Dus Arnhem gaat ook niet door.... boehoe.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dan ga ik naar de stort veeeeeel leuker Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |