IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Aeternus,Windir,Bolthorn enige show in Nederland! Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-06-2003 10:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

het afgelaste concert van 13 juni is trouwens wel in de aardschok-concertagenda terecht gekomen ..

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-06-2003 16:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 10:47 schreef Valorian666 het volgende:
het afgelaste concert van 13 juni is trouwens wel in de aardschok-concertagenda terecht gekomen ..
Ik zag het ja.Vreemd aangezien ze bij de zaal op de hoogte zijn van de aflassing

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-06-2003 16:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wel bij de zaal ja,

maar niet bij de aardschok....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2003 16:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben er niet! Ik zit dan in de willemeen te dansen op foute 80's metal (aanrader voor na het concert )

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2003 16:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 16:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik zag het ja.Vreemd aangezien ze bij de zaal op de hoogte zijn van de aflassing
Aardschok is T-R-A-A-G, voor ZM fest stond Covered in Ashes er ook nog in terwijl toch ruim 2 maanden daarvoor uit elkaar zijn gegaan ...

irritante klootzak
Posted 03-06-2003 17:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ok, jij gaat vrijwillig naar de wimmengay toe om te dansen op kankerkut muziek terwijl 500 meter verderop 2 geweldige bands als DESASTER en ZEMIAL spelen???

HOE GAY ben jij geworden zeg...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2003 17:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 17:03 schreef irritante klootzak het volgende:
ok, jij gaat vrijwillig naar de wimmengay toe om te dansen op kankerkut muziek terwijl 500 meter verderop 2 geweldige bands als DESASTER en ZEMIAL spelen???

HOE GAY ben jij geworden zeg...

bend for leather gay

irritante klootzak
Posted 04-06-2003 9:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

zielig!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-06-2003 14:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Jammer genoeg treed Aeternus helemaal niet op. Ze konden het nu nog niet voor elkaar krijgen.
Maar waarschijnlijk in het nieuwe clubseizoen, komen ze deze richting op. Ze balen er zelf ook van, en vinden het cool dat ze hier toch veel trouwe fans hebben.
Dus Arnhem gaat ook niet door.... boehoe..

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 09-06-2003 15:46 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 16:57 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben er niet! Ik zit dan in de willemeen te dansen op foute 80's metal (aanrader voor na het concert )

Dan ga ik naar de stort veeeeeel leuker

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com