IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Must-have albums voor metalliefhebbers. Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 18:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 18:45 schreef dzouwe het volgende:
CD-Cleaning doek....

Tss.. die heb ik werkelijk nog nooit nodig gehad!

Ik, Wil Schuurman

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-04-2003 18:47 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Even serieus dan, ik vind alle albums van Bon Scott met AC/DC een must... Verders 'Pleasure to Kill' van Kreator

[edit] Snagger had wijze praat

[Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 13-04-2003 18:50]

changed to 'ouwe'

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 18:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

AC/DC geen metal ? Pardon ? Als er iets metal is !! Inderdaad, dat zijn klassiekers ..

Kreator weer iets minder.. goede band maar ik kan me ook wel een leven zonder voorstellen

Ik, Wil Schuurman

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2003 18:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Cryptopsy, ten minste 1 van hun cdtjes moet je gewoon hebben, geniale band

"This one is older than shit, heavier than time!"

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 18:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Neen!

Ik, Wil Schuurman

De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 13-04-2003 19:16 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 18:41 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Burzum-Aske

en natuurlijk
Mayhem - De Mysteriis...
Darkthrone - A Blaze..
(Ulver - Nattens Madrigal)

Suppository
Usericon van Suppository
Posted 13-04-2003 19:20 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

quote:
Op 13 april 2003 18:35 schreef Snagger het volgende:
Das grind, geen metal!

En terrorizer en Napalm Death is geen grindcore? En dan nog, das toch ook een vorm van metal. Geen hokjes...BEUKEN!!!

Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 19:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

En zuipen !

Ik, Wil Schuurman

Suppository
Usericon van Suppository
Posted 13-04-2003 19:22 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

quote:
Op 13 april 2003 19:22 schreef Snagger het volgende:
En zuipen !

Nou vooruit dan

Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com

hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 13-04-2003 19:25 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

GODVERDOMME
koop dan allemaal alle albums van soilwork

Metal heerst

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 19:28 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

nee.

No meat is sweater

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 19:31 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 18:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Cryptopsy, ten minste 1 van hun cdtjes moet je gewoon hebben, geniale band

(Snagger is een mafkees, Grind is geen metal?
Dappere Dodo) Luister is O Tolerence, Cryptopsy is een van de lekkerste Death metal bands ooit. Whisper Supremacy is hun beste. Maar het ging om Must-have albums.
Ik moet zeggen alleen maar jaren 80 en begin jaren 90 spul. Er zitten hier teveel jongeren naar ouwe lullen muziek te luisteren. Ik kan onderhand niet meer luisteren naar Slayer's Reign in blood, veel te ouderwets tegenover wat nu wordt uitgebracht, Steeds maar weer Slayer op 1, net als Queen, Slayer is nu nergens meer, en waren dat toen ook niet. Luister naar Cryptopsy en vergelijk het dan met Slayer, die kunnen het niet meer bijbenen, die oude bejaarden, alleen Morbid Angel en Cannibal Corpse blijven fit. de rest van die oude lullen(Iron, Judas,) komen niet of nauwelijks meer boven de eifeltoorn uit.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 19:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Sinds wanneer is metal voor trendy unheavy wimps ?

Ik, Wil Schuurman

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 19:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 18:35 schreef Snagger het volgende:
Das grind, geen metal!

Nee, jij bent lekker.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 13-04-2003 19:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:25 schreef hannibal het volgende:
GODVERDOMME
koop dan allemaal alle albums van soilwork

Nee.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 19:39 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:33 schreef Snagger het volgende:
Sinds wanneer is metal voor trendy unheavy wimps ?

Omdat ik niet luister naar oude lullen Metal ben ik dan een trendy unheavy wimp.
Hoe oud ben je eigenlijk, volgens mij zat jij nog in de Snagger buik, toen ik de eerste tonen waarnam.
Maar de grootste trendy unheavy wimp is toch echt Snagger zelf: Grind is toch geen metal.
Oooooooh moeder wat is het heet.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-04-2003 19:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 18:47 schreef dzouwe het volgende:
Even serieus dan, ik vind alle albums van Bon Scott met AC/DC een must...

idd en "back in black"!!!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2003 19:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Vind trouwens And Then You'll Beg, Cryptopsy's beste HERR KRIEG

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-04-2003 19:44 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:40 schreef attila_de_hun het volgende:
idd en "back in black"!!!
Mwah, back in black is het op 7 na beste album Vind de teksten wel aardig, alleen de zang.... Tja, die kan toch ECHT niet tegen Bon op!

changed to 'ouwe'

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 13-04-2003 19:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:39 schreef Heer Krieg het volgende:
Omdat ik niet luister naar oude lullen Metal ben ik dan een trendy unheavy wimp.
Hoe oud ben je eigenlijk, volgens mij zat jij nog in de Snagger buik, toen ik de eerste tonen waarnam.
Maar de grootste trendy unheavy wimp is toch echt Snagger zelf: Grind is toch geen metal.
Oooooooh moeder wat is het heet.
Wat betreft dat laatste moet ik je gelijk geven.
Grind hoort wat mij betreft gewoon bij de metal.
Wat betreft het eerste weet ik niet. Het feit dat er in je profiel staat dat je een kind hebt kan net zo goed betekenen dat je 16 bent...

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 19:51 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Vind trouwens And Then You'll Beg, Cryptopsy's beste HERR KRIEG

Ik vind And then you'll beg een bere cd.
Alleen een beetje hak en hak tuf tuf.
Whisper Supremacy raast flink hard door, vet en iets minder breaks, en die Jazzy stukken vind ik erg goed ingebouwd, nou ja alles is goed aan Cryptopsy, alleen jammer dat de laatste zanger weg is.
Ik wacht met smacht op None so live. Cryptopsy heerst.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2003 19:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:51 schreef Heer Krieg het volgende:
Ik vind And then you'll beg een bere cd.
Alleen een beetje hak en hak tuf tuf.
Whisper Supremacy raast flink hard door, vet en iets minder breaks, en die Jazzy stukken vind ik erg goed ingebouwd, nou ja alles is goed aan Cryptopsy, alleen jammer dat de laatste zanger weg is.
Ik wacht met smacht op None so live. Cryptopsy heerst.

idd ja, da album gaat heersen en dan eind dit jaar ook een studio album

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 13-04-2003 19:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Cryptopsy is zwaar OK(ik vind alle CD's OK, maar men heeft imho maar 1 echt super nummer. Je kunt natuurlijk ook zeggen dat al hun nummers van een constant niveau zijn.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 20:08 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

en wat is dat supernummer volgens jou?

No meat is sweater

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 20:08 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:49 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wat betreft dat laatste moet ik je gelijk geven.
Grind hoort wat mij betreft gewoon bij de metal.
Wat betreft het eerste weet ik niet. Het feit dat er in je profiel staat dat je een kind hebt kan net zo goed betekenen dat je 16 bent...

Goed gekeken naar mijn profiel, soms kom ikke wat flauw over en negatief, en mijn Hollands is oke hoor, maar ik typ dit tijdens mijn werkzaamheden, ik ben beveiligingsbeambte en dan sla je er wel eens naast of ik zet mijn woorden niet goed op volgorde, want ik mag dit eigenlijk niet, maar ik heb soms niets te doen, en dan typ ik weer iets, dan komt mijn baas weer, uitzetten dat ding. Je moet niet alles geloven wat er staat, maar dat ik een kind heb dat is zo en een hele lieve vriedin.
Kijk ik heb een goede baan, zit achter een monitor, kan TV kijken, lekker zitten lezen, mensen in en uit laten, en internetten.
Dat ik fouten maak met schrijven of woorden doe ik soms uit dommigheid, vindt ik nogal leuk.
Want ik moet rapporten schrijven en dat moet zonder slag of stoot goed zijn.
Ik verdien goed me geld met zitten, en verdien het drie dubbele van een fabriekarbeider, die zich het longen uit z'n lijf moet werken.
En door mijn werkzaamheden minimaal 15 dagen in de maand, mis ik veel concerten.
Mijn Must-have album is Vile-Depopulate.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com