|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *ahem* |
|
sar·´cas·me (het ~) : 1 bittere, bijtende spot |
|
must haves naar MIJN mening: Dream Theater - Images And Words Queensrijche - Operation Mindcrime Iron Maiden - The Number Of The Beast Black Sabbath - Heaven And Hell Fates Warning - Parallels Steve Vai - Passion And Warfare Joe Satriani - Surfing With The Alien Annihilator - Alice In Hell Sacred Reich - The American Way Laaz Rockit - Know Your Enemy Pestilence - Consumin Impulse Death - Symbolic Metallica - Master Of Puppets / Kill Em All Slayer - Reign In Blood Forbidden - Forbidden Evil Exodus - Fabulous Disaster Rush - Moving Pictures Yes - 90125 Sanctuary - Into The Mirror Black Crimeny - Peat Jason Becker - Perpetual Burn Faith No More - The Real Thing Dizzy Mizz Lizzy - Dizzy Mizz Lizzy Entombed - Left Hand Path Heathen - Breaking The Silence en zo kan ik nog wel ff doorgaan, en dit is MIJN mening alvorens jullie gaan flamen |
|
alsof er hier zo vaak geflamed word??? Al moet ik toch zeggen dat ik het eens ben met je keuze Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Waarom niet 'Human'? Verder wel een goed lijstje, van de meeste bands die je noemde zijn dat toch wel de 'must haves' ja. Overigens vind ik dat iedere metalliefhebber 'Larks Tongues in Aspic' van King Crimson (gehoord) dient te hebben. |
|
Persoonlijk vind ik de produktie van Symbolic mooier, en de nummers doen me meer, is puur mijn mening hoor |
|
Er ontbreekt nog 1 hele belangrijke...maar ik kan niet op de titel komen. Tis van Dark TRanquility Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Yeah, produktie is beter, dat klopt... alleen vind ik die nummers op Symbolic zo saai, en niet avontuurlijk! Wat dat betreft vind ik 'Human' wat kernachtiger. Al moet ik 'Individual Thought Patterns' nog eens grondig onderzoeken. 'The Sound of Perseverance' vond ik ook weer een verbetering t.o.v. 'Symbolic'. |
|
Tja ieder zijn eigen smaak he |
|
quote: Heeeee Marcel, ik had testament - The Legacy en Flotsam en Jetsam - No place... eigenlijk ook wel op je eerste indruk lijstje verwacht |
|
quote: Waarom post je uberhaupt op een forum als je geen commentaar wenst? Waarom mag jouw mening niet besproken worden? Ik vind dit nog kinderachtiger ('MIJN mening') dan het geflame waar jij op doelt. |
|
Bolt Thrower - Warmaster Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
Motorhead - No sleep till Hammersmith Venom - Black Metal AC/DC - Highway to Hell Mayhem - Des Mysteriis don Sathanas Immortal - Diabolical Full Moon Mysticism Destruction - Sentence of Death Slayer - A Decade of Agression Live En nog veel veel meer "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
wat BS staat ertussen zeg, het lijkt wel of iedereen zijn persoonlijke favorieten opschrijft (nou niet iedereen dan sorry!) Maar er staan een hoop albums tussen die ik nooit zou WILLEN hebben, en geen enkel historisch belang hebben, of ze nou goed zijn of niet! Ik ben helemaal gek van RAZO en HIRAX, maar hebben die albums nu echt historisch belang, zijn ze een must have voor iedere metalhead??? dacht het niet! ja voor iedere thrash collector wel ja! Maar natuurlijk hebben we het hier over dit soort albums: VENOM black metal/welcome to hell Slayer reign in blood AC/DC Back in black Iron Maiden Number of the beast etc. |
|
quote: Maar wat de neuk maakt het uit of een album Historisch Belang heeft of niet? Je gaat toch geen cd's kopen omdat ze belangrijk zijn geweest voor de metal? Wat denk je dan als je zo'n cd luistert? "Zonder dit was er geen Darkthrone. Zonder dit was er geen Darkthrone. Dit is gaaf want zonder dit was er geen Darkthrone." Het kan me echt niet schelen hoe 'belangrijk' een band als bijv. Iron Maiden voor de metalscene is geweest, ik zou geen cd met die homosexuele bagger in mijn kamer toelaten... Zenial |
|
Nu wordt je een beetje lomp vriend! Er wordt hier over must haves gepraat en DARKTHRONE is daar zeker geen deel van! Dat jij het leuk vind is leuk, maar een must have is het zeker niet! Ik ben ook geen mega Iroan maiden fan, maar kan sommige platen zeker wel waarderen, zo iets heet een klassieker. dat zijn van die nummers waar iedereen in de metalkroeg mee meezingt en uit zijn dak gaat. |
|
Wat mij betreft (in no particular order): Metallica - Master of puppets Death - Spiritual healing / Leprosy At the Gates - Slaughter of the soul Dream Theatre - Images and words Meshuggah - Destroy Erase Improve Dark Tranquillity - The Gallery Pestilence - Testimony of the Ancients Autopsy - Severed survival In Flames - Lunar strain Paradise Lost - Gothic Nocturnus - The Key Cynic - Focus Queensryche - Operation: mindcrime |
|
quote: Ik gebruikte Darkthrone maar als voorbeeld. Vul daar een willekeurige hedendaagse metalband in die geen heavy metal speelt en waar niet over wordt gezeurd dat ze alle huidige metalbands hebben beinvloed quote: Zijn die bepaalde platen dan klassiekers omdat jij ze kan waarderen of kan je ze waarderen omdat het klassiekers zijn? Beide redeneringen zijn een beetje triest. En als ik ergens jeuk van krijg zijn het dronken metalgasten die met heavy metal gaan meezingen... Zenial |
|
quote: |
|
quote: dat vind jij! Ik vind niet alle platen met een klassieke status goed, maar kan op zijn minst erkennen dat het een belangrijke plaat is geweest. En daar ik metal in de breedste zin van het woord (nou ja bepaalde zeer moderne stromingen niet dan) maar ik kan Doom, Heavy, thrash, death black, speed etc. allemaal wel waarderen, al heb ik natuurlijk een voorkeur. Ik vind adt bepaalde platen gewoon thusi horen in een serieuze collectie, ik luister echt niet al mijn CD's helemaal blauw. Ik heb ook cd's die gewoon belangrijk zijn geweest voor de metal, maar die ik niet zo goed vind. Bijvoorbeeld HELLHAMMER apocalyptic raids, ik vind het neit echt gaaf (flame me!) maar dat is gewoon de grondleggfer van de death metal, en alleen daarom al hoort ie thuis in mijn collectie. Dat is geen trieste redenering dat is gewoon serieus bezig zijn met metal! Ik hou helemaal niet van die nieuwe happy happy POWER METAL bands (rhapsody, labyrinth, hammerfall, sonata arctica, stratovarius etc.) maar dat betekent nog niet dat ze geen goede platen uitbrengen, alleen niet voor mij! Ik kan in deze thread ook wel 100 van mijn favoriete CD's neer gaan zetten als zijnde "must have" maar ik denk dat iedereen van de meeste bands nog nooit gehoord heeft! |
|
lol, zonde van je geld om zaken aan te schaffen waar je toch niks aan vind. Maarja het is mijn geld niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: *kuch*Death*kuch* en dat vind ik |
|
quote: JAJAJAJ, een beetje gelijk heb je wel maar als ik iets echt niet gaaf vind koop ik het heus niet. de meeste klassiekers aan de andere kant zijn het niet voor niets geworden! Als het echt van die ballenplaten waren hadden ze die status nit bereikt, waar of niet?? |
|
*) Infernal Majesty - None Shall Defy *) Carcass - Heartwork *) Nocturnus - The Key *) The Haunted - The Haunted *) Kreator - Pleasure To Kill *) Entombed - Left Hand Path *) Merciless - The Awakening *) Psychotic Waltz - Into The Everflow *) Darkane - Rusted Angel *) Pariah - Blaze Of Obscurity *) Nuclear Assault - Handle With Care *) Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas *) Gorefest - False *) Dio - Holy Diver *) Suffocation - Pierced From Within *) Mercyful Fate - Melissa *) Dark Tranquillity - The Gallery *) Exodus - Bonded By Blood *) Hypocrisy - Obsculum Obscenum *) Flotsam & Jetsam - No Place For Disgrace *) Soilwork - The Chainheart Machine *) Pestilence - Malleus Malefecarum *) Death - ALLES !! *) Dismember - Like An Everflowing Stream *) Carnage - Dark Recollections *) Sacred Reich - Ignorance *) Forbidden - Forbidden Evil enz.enz.enz. Er zijn godverdomme té veel metalklassiekers / must haves !!!! BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |