IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Must-have albums voor metalliefhebbers. Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-04-2003 21:01 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Verander die topictitel ff will ya!

Immortal - At the Heart of Winter Heavy-Black metal bangen

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 21:04 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 20:58 schreef Infaustus het volgende:
die eerste van vile ken ik niet.
Sespsism, deranged en immolation zijn gaaf.
ik heb hier "III" van deranged liggen en "close to a world below" van immolation liggen, allebij vette platen. Sepsism ken ik alleen van een paar mp3's die ik zeer goed te pruimen vond.

De eerste van hen klinkt net zo, maar dan meer met Suffocation invloeden, Deranged is gewoon een botte bijl, Internal Suffering, Sepsism en Circle of dead childeren kosten per stuk 11 euro bij Displeased, geen geld toch.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-04-2003 21:05 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 20:55 schreef TNightmare het volgende:

Forbidden - Forbidden Evil

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 21:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 20:48 schreef hannibal het volgende:
wat neej kopen zul je

Nee, branden zelfs niet eens!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-04-2003 22:01 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Nog 'n paar die volgens mij nog niet genoemd zijn:
Iced Earth - The Dark Saga
Iced Earth - Something Wicked this Way Comes
Manowar - Battle Hymns
Manowar - Fighting the World
Manowar - Louder than Hell
After Forever - Decipher
Testament - Low
Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia (ik weet dat veel mensen het niet met me eens zijn, dus bespaar me jullie reacties)
Van Halen - For Unlawful Carnal Knowledge
Scorpions - Face the Heat
Testament - Low
Metallica - Master of Puppets
HammerFall - Glory to the Brave
Dark Tranquillity - Projector

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 22:03 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 22:01 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Nog 'n paar die volgens mij nog niet genoemd zijn:
Iced Earth - The Dark Saga
Iced Earth - Something Wicked this Way Comes
Manowar - Battle Hymns
Manowar - Fighting the World
Manowar - Louder than Hell
After Forever - Decipher
Testament - Low
Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia (ik weet dat veel mensen het niet met me eens zijn, dus bespaar me jullie reacties)
Van Halen - For Unlawful Carnal Knowledge
Scorpions - Face the Heat
Testament - Low
HammerFall - Glory to the Brave
Dark Tranquillity - Projector

Ik vind het knap, dat je naar zoveel verschillende muziek kan luisteren, ik luister liever Death Metal en soms Black Metal(in de auto dat is)

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2003 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Covered in Ashes - Grim Shadows

Kvlt as hell

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-04-2003 22:12 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 13 april 2003 22:03 schreef Heer Krieg het volgende:
Ik vind het knap, dat je naar zoveel verschillende muziek kan luisteren, ik luister liever Death Metal en soms Black Metal(in de auto dat is)

Dan wees maar blij dat het topic 'Must-have albums voor METALliefhebbers' heet, anders kreeg je een nog gevarieerder lijstje:
Queen - Made in Heaven en Live at Wembley
Dire Straits - Brothers in arms
Neil Diamond - Love at the Greek
Eric Clapton - Chronicles
Gary Moore - Out in the Fields (ja OK die zou nog bij metal erbij kunnen)
Tool - Aenema
Bryan Adams - So Far, so Good
Phil Collins - ...but Seriously
Nickelback - Silver Side up
en 'last but not least':
Avril Lavigne - Let Go

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 22:14 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Tool is toch Metal?

En Nickelback Hard-rock.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2003 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Must have voor elke metalliefhebber:

Crowbar - Time Heals Nothing
My Dying Bride - Turn Loose the Swans

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-04-2003 22:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Voor mensen met exact dezelfde smaak als ik

Rhapsody - Alles
Katatonia - Alles
Anathema - Alles vanaf The Silent Enigma
My Dying Bride - Alles
Opeth - Alles!
Tristania - Widow's Weeds
After Forever - Decipher
Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
Empyrium - Alles

enz.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-04-2003 22:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 22:18 schreef Jenje het volgende:
Must have voor elke metalliefhebber:

Slayer - Hell Awaits

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2003 22:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 22:22 schreef Sjaan het volgende:
Voor mensen met exact dezelfde smaak als ik

Rhapsody - Alles
Katatonia - Alles
Anathema - Alles vanaf The Silent Enigma
My Dying Bride - Alles
Opeth - Alles!
Tristania - Widow's Weeds
After Forever - Decipher
Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
Empyrium - Alles

enz.

after forever ???
sorry maar dat is muziek die niets aan metal toevoegt .. zeker die 2e niet

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 22:25 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wat is dat nu weer voor lettertype ?

En ik denk trouwens dat de topicstarter met dit topic meer albums bedoelde die tot grote invloed zijn geweest voor de hele scene (aan zijn keuzes te zien). En ja .. iedereen heeft een eigen smaak maar kan niet ontkennen dat priest, slayer, sabbath, maiden etc. toch wel de belangrijkste namen geweest zijn

Ik, Wil Schuurman

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-04-2003 22:25 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 13 april 2003 22:24 schreef Jenje het volgende:
after forever ???
sorry maar dat is muziek die niets aan metal toevoegt .. zeker die 2e niet

Voor mij persoonlijk wel, vindt ze een behoorlijk eigen stijl hebben. En aangezien deze stukken beter is dan Prison of Desire.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2003 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ach .. je bent nog jong .. nog zoveel te leren ..

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 22:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Oja meneer oorlog:

Het feit dat jij de oude 'helden' zo neerzet vind ik nergens op slaan. Tjah, dan mag een band als cryptopsy sneller zijn, maar sinds wanneer gaan we het belang van bands als priest, maiden en slayer ontkennen?

Ik zou bands als priest en maiden eerder als 'verplichte kost' of terwijl 'must-haves' willen bestempelen dan een band als cryptopsy die een veel kleiner publiek aanzullen spreken. Wat maakt het uit dat ze sneller, technischer zijn. Ik mis de 'power' in die band eerlijk gezegd ..

En over dat grindcore .. ik maakte een grapje bij Supository (Boris trouwens?) en dat jullie dat zo serieus nemen boeit me geen reet ..

Ik, Wil Schuurman

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2003 22:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nou nog even de ECHTE klassiekers noemen:

Amorphis - Tales from the Thousand Lakes
Anathema - Serenades
Anathema - Pentecost III
Anathema - The Silent Enigma
Anathema - Eternity
Celestial Season - Solar Lovers
Edge of Sanity - Crimson
Faith No More - Angel Dust
Fear Factory - Demanufacture
The Gathering - Always...
Moonspell - Wolfheart
Morgoth - Odium
My Dying Bride - As the Flower Withers
My Dying Bride - The Angel and the Dark River
My Dying Bride - Like Gods of the Sun
Paradise Lost - Gothic
Paradise Lost - Shades of God
Sarcofago - The Laws of Scourge
Tiamat - Wildhoney
Ulver - Bergtatt

Zenial

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-04-2003 22:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 april 2003 19:16 schreef De Demoon het volgende:
en natuurlijk
Mayhem - De Mysteriis...
Darkthrone - A Blaze..
(Ulver - Nattens Madrigal)

je vergeet Emperor - In The Nightside Eclipse, wat een heerschplaat

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 13-04-2003 22:54 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Avantasia - The tower
Rhapsody - The wizzards......

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-04-2003 22:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Tja, je kan hier gaan opdelen. de 1 zal zn favo albums posten, en de andere de in zijn ogen 'essentiële' albums.

ik heb een aantal pagina's terug een aantal 'klassiekers' gepost. Die iedereen een keer gehoord zou moeten hebben.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-04-2003 22:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

WAT EEN ENORM ZINLOOS TOPIC IS DIT WEER ZEG, MODS, IK VIND DAT ER EEN SLOTJE OPMAG WANT IEDEREEN ZIT HIER TOCH MAAR LANGS ELKAAR HEEN ZN FAVORIETE ALBUMS OP TE NOEMEN. WHATS THE POINT?

En nu ga ik maffen

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2003 22:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2003 22:56 schreef Asherah het volgende:
WAT EEN ENORM ZINLOOS TOPIC IS DIT WEER ZEG, MODS, IK VIND DAT ER EEN SLOTJE OPMAG WANT IEDEREEN ZIT HIER TOCH MAAR LANGS ELKAAR HEEN ZN FAVORIETE ALBUMS OP TE NOEMEN. WHATS THE POINT?

En nu ga ik maffen

Zenial

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 23:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 22:56 schreef Asherah het volgende:

En nu ga ik maffen

Trustuh!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Mr. Peecock
Usericon van Mr. Peecock
Posted 13-04-2003 23:01 by Mr. Peecock Wijzig reactieProfiel van Mr. PeecockQuote dit bericht

Ik begrijp dit forum echt niet.

Zware Metalen: De hangplek voor Metalliefhebbers. Ik kom hier zelden, maar af en toe heb ik gewoon zin om even een praatje over metal te houden en gewoon eens aan te zien wat de gemiddelde internettende metalhead van bepaalde bands, albums etc. vindt.

Vreemd, want als ik in de actieve topics lijst kijk dan zie ik dat 80 % bestaat uit topics over de politiek, denkbeelden, filosofische/ideologische en vergelijkbare topics. Ik wil gewoon eens een simpele metaldiscussie op gang zetten en iedereen zit hier om te zeuren?

Waar is de tijd gebleven dat metalheads van metal hielden in plaats van politieke en andere zaken?

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com