|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ga eerst is een paar keer gewoon in een makkelijke jongeren centrum optreden... ofzo en als dat kan maak dan flyers dat er mensen komen kijken ofzo |
|
een nuttige tip, is iemand hebben zoals rajackar, onze zanger. dus iemand die goed kan "lullen". en dan zeker ook contacten met andere bands, proberen een package te maken? Oud Vuil. |
|
quote: |
|
Nadeel is dat ie zo lillik is |
|
ja, lelijk als de nacht No meat is sweater |
|
daarom zijn de lampen altijd uit |
|
On topic |
|
quote: daarom alleen iemeelen, bellen en faxen met raja, no irl Oud Vuil. |
|
|
|
quote: maar hoe kan ie dan de mensen van de zaaltjes pijpen? |
|
ON FUCKIN' TOPIC!!!!! |
|
quote:Tijdens de soundcheck |
|
quote: had ik al gezegd dat het optreden van de 26e niet doorgaat? Dat heb ik afgebeld wegens wangedrag van een gitarist met lang blond haar.... |
|
quote: ik hield m'n mond alweer, hoor, zoon. (slijm, slijm) Oud Vuil. |
|
quote: ik krijg jou nog wel papa, wacht maar tot donderdag |
|
quote: Vorm een package met een ietwat bekendere band. Als je op meerdere plaatsten gespeeld hebt, begint het hopelijk vanzelf een beetje te lopen... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
- Demo'tje opsturen - Package vormen (promo'tje maken met representatief werk van alle bands in die package) - Veeeeel er achteraanbellen (niet alleen demo'tje opsturen, je moet ze bij wijze van spreken 'lastigvallen') Touché, pussycat! |
|
Veel mensen kennen. Alle optredens die ik al gedaan heb met Lost Highway (maar ook met vorige bands) waren allemaal geregeld door kennissen. Véééééél mensen kennen is dus de boodschap. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Als je het maar laat beast!!! |
|
quote:Don't worry, wij hebben iemand anders in de band die dat doet. Mij krijg je niet aan de lijn. [edit]ik moet me niet zo aangesproken voelen...[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 16-04-2003 13:28] Touché, pussycat! |
|
quote: Zeg heb ik jou niet al eens aan de telefoon gehad, ik meen dat ik de artishock al wel een keer gebeld heb. Toen kreeg ik iemand aan de lijn die over de metal ging, en die zij iets van:prima-nocte euuh da was trash toch, kan ik niet echt een oordeel over vormen. [Dit bericht is gewijzigd door the beast op 16-04-2003 15:55] |
|
optredens tijdens open podiums, heel vaak krijg je erna wel een aanbieding om ergens te komen spelen als je goed bent. |
|
Wij hebben met de band ook het probleem van optredens regelen. Heel irritant Maar misschien kan er iemand van ZM wel iets regelen voor ons Als er hier bands zijn die binnenkort optreden kunnen die misschien iets voor ons, en voor anderen op dit forum, betekenen. Onze site: http://listen.to/imothep blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: open podia neuh die tijd heb ik wel gehad. |
|
quote:vooral deze ja... je gelooft toch niet dat We, the Gods als labelloze band 17 optredens in minder dan 11 maanden gedaan heeft omdat we zo goed waren he? Je bek opentrekken.. daar gaat het om... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |