|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
de Doom bands die mijn nekharen overeind doen staan: -My Dying Bride (the Swans & the Angel) -Cryptal Darkness -Evoken Vooral 'Cryptal Darkness - They Whispered You Had Risen' heb ik erg lange winterdepressies van gehad. Zelfs midden in de zomer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind opeth wel goed gevoelens in de muziek doen, en het zeer depressieve nummer 'deadhouse' van katatonia is ook genieten. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
-Opeth -My Dying Bride -Cryptal Darkness -Evoken |
|
Definitly Opeth ja.. I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
same here van opeth krijg ik gewoon kippevel |
|
Lees/luister maar eens naar Crowbar ... |
|
Probeer het ook eens met: Sadness-Danteferno Tiamat-Wildhoney Wish-Monochrome alles van Officium Triste En dan was ik deze nog vergeten: Morgion De Engelse doombands(MDB,PL & Anathema) Forgotten Silence After Forever enz. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-09-2001 11:26] |
|
Anathema My Dying Bride En daar ga ik me nog beter van voelen ook. Ben ik de enige die dat heeft? Ik hoor ook wel eens dat mensen er juist depri van worden... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou, ik word er misschien wel erg depri van maar daardoor duurt het wel minder lang. Bands als After forever en Within temptation doen mij niet zo heel veel. Opeth vind ik geniaal maar ik word er niet melancholiek van. De laatste Katatonia doet dat truukje wel. Crowbar regeerdt: "I've seen so much in these many years, with these broken hands I wipe the tears. En ik merk wel dat ik Cryptal darkness eens moet uitchecken! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heerlijke cd's: Tristitia - One with Darkness Sentenced - Down Nummer: How can I laugh tomorrow, when I can't even smile today (Heavy Emotion version) van Suicidal Tendencies. Staat op "Controlled by Hatred/Feel like shit...deja vu" http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
JAAAaaaaaaaaaaaa Dat nummer is zooo geweldig Nummer ooit eens op school ingeleverd toen de maatschappijleraar ons vroeg om stukken tekst in te leveren die ons veel zeiden. Kreeg meteen allerlei vragen of ik wel lekker in mijn vel zat enzo |
|
Het nummer "Sollitude" van Candlemass is voor mij het toppunt van depressie. Dit nummer komt van hun eerste album "Epicus Doomicus Metallicus. De eerste Candlemass zanger (ff geen idee hoe ie heet) zingt dit echt vanuit zijn tenen/ziel/whatever. Messiah Marcolin heeft dit nummer ook een keer ingezongen en het staat op hun dubbele verzamelaar, maar de eerste zanger doet het naar mijn mening veel doomy-er. Dit is pure doom, waar maar veel doombands een puntje aan kunnen zuigen. Prachtige lyrics ook. I'm sitting here alone in darkness waiting to be free, Lonely and forlorn I'm crying I long for my time to come death means just life Please let me die in solitude Hate is my only friend pain is my father torment is delight to me Death is my sanctuary I seek it with pleasure Please let me die in solitude Receive my sacrifice my lifeblood is exhausted no one gave love and understanding Hear these words vilifiers and pretenders and please let me die in solitude Earth to earth Ashes to ashes Dust to dust If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Verder hoort bijvoorbeeld ook My Dying Bride tot mijn favorieten. Ik houd wel van (heel erg) depressieve muziek. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Maar dit zijn wel allemaal bands in de gothic/doom sfeer (behalve ST) maar wat vinden jullie van Progrock/metal en sympho. Zoals Savatage, Dream theater en Symphony X? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Sollitude van Candlemass is inderdaad super... nekharen gaan me ervan overeind staan... Sjah en My Dying Bride natuurlijk... maar dat weet iedereen Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Vind ik ontzettend goed !!! Maar gezien de focus op depri-muziek vind ik het niet echt bij dit topic passen, tenzij deze muziek je vrolijk maakt. Verder roeleert My Dying Bride als ik depri ben (Paradise Lost of Anathema is ook goed), After Forever vind ik daarvoor te vrolijk. Maar bij agressieve buien werken deze bands toch wat minder. Dan eerder Cryptopsy, Nile, Meshuggah of Morbid Angel |
|
voor mij zijn het my brying dide (hehe), anathema, solitude aeturnus, crowbar, etc... en, supervet is ook forest of shadows! http://artists.mp3s.com/artists/51/forest_of_shadows.html echt alle mp3's daar zijn de moeite waard! heb met deze band mijn vriendin aan de doom gekregen hehehe Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
inderdaad: Wildhoney van Tiamat Draconian Times - Paradise Lost Forever Autumn - Lake of Tears (geen metal meer, maar wel verlammend depri(kent iemand ze?)) Anathema Omnio - In The Woods... (vooral Weeping Willow) October Rust - Type O Negative ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Oh ja, natuurlijk "Lost Paradise" van Paradise Lost ook nog... "Gothic" ietsje minder, maar nog wel erg genoeg om te noemen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mortiis krijg ik soms ok zo'n depri gevoel van, maar das geen doom metal ofzo |
|
voor mijn zijn dat in ieder geval: Tiamat, My Dying Bride en Anathema. Vooral Wildhoney van Tiamat, daar wordt ik altijd weer lekker rustig van... No regrets and no remorse... |
|
Als ik me heel zielig voel: All Alone van The Sins of thy beloved..... Eigenlijk ben ik vooral een liefhebber van depressief klinkende muziek I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Dat gebeurt bij mij bij Elysium(Pure Horror) |
|
Oud werk van Anathema,My Dying Bride-of NIN(heeft me al eens doen janken) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
- My Dying Bride - Type O Negative - Anathema - Tristania - Theatre of Tragedy - Officium Triste - Unholy - Solitude Aeturnus Ook meteen maar eens effe Strotgrunt zijn link checken.... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |