|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Een paar filmpjes van PartySan: |
|
is er ook materiaal van de roeiboot? |
|
|
|
Zaten echt iets van 30 man lekker te roeien op de muziek en jou reactie is Ik zal nog eens voor je roeien. |
|
WTF! niks van meegekregen |
|
Ja ja speciaal voor jullie zo "vroeg" tent uit gekomen en hele set uitgezeten .. En zelfs een paar rondjes mee gerend in de pit. =) |
|
Roeien heb ik ook gemist, aan de polonaise droeg ik wel mijn steentje bij. |
|
quote: ? |
|
quote: . |
|
K zie m'n eigen daar ook nog ergens in die filmpjes. Leuke show, en vooral gaaf dat er nog eventjes een toegift gespeeld mocht worden |
|
Filmpje van Meh Suff! Zwitserland, vanaf 3.25 min begint het gedonder. |
|
Heerlijk zooitje Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
crocs is voor paupers! maar grindcore af bij cliteater? I am mine own redeemer...! |
|
Nog steeds grind maar met iets meer invloeden van andere stijlen op deze plaat. |
|
Ik neem aan dat het nog afgemixt moet worden? Boeiender |
|
Alles is klaar voor de release: 8 mrt. |
|
quote: Ben benieuwd wat jullie er van gebakken hebben daar bij Jörg. Dacht net nog aan jullie toen ik het Defeated Sanity bonus materiaal zag (o.a. Cliteater vlag). Haha! |
|
|
|
05. Toy Boy or Boy Toy Killer??? I am mine own redeemer...! |
|
Lol, het moet Toy Box killer zijn |
|
het laatste woord van dit nummer kon ik ook niet vertalen.nu 02. Seth Putnam Paid Our Cab Fare I am mine own redeemer...! |
|
quote: *was al bijna opzoek naar de teksten* I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |