IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Cliteater Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-03-2013 21:09 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2013 15:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Ach, zeikerds. Best een goeie review. Af en toe moet je even herlezen, maar dat maakt het niet meteen 'kansloos' of 'redacteur-onwaardig'.

Nee, de review is bagger. Er word meer getracht grappig te zijn dan een serieus praatje over de cd te houden.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-03-2013 22:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 maart 2013 15:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Ach, zeikerds. Best een goeie review. Af en toe moet je even herlezen, maar dat maakt het niet meteen 'kansloos' of 'redacteur-onwaardig'.

"special member"... dat mogen ze gelijk intrekken als je er echt zo over denkt....

Boeiender

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-03-2013 22:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Prima review!

Kutband.

Zo!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-03-2013 22:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2013 21:02 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
jawel, kutreview en cliteater verdient de aandacht in de review, niet de reviewer zelf, kom op Ben, eerlijk zijn.

De review draait rond Cliteater. Maar goed, daar zullen we het sowieso niet over eens worden. Verschil in smaak.

quote:
Op 13 maart 2013 22:04 schreef MR. N het volgende:
"special member"... dat mogen ze gelijk intrekken als je er echt zo over denkt....

Dat 'special member' gaat over mijn derde been, niet over mijn redactielid zijn. Waar ik overigens mee gestopt ben

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Northward
Usericon van Northward
Posted 13-03-2013 23:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Prima review voor een funband toch?

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-03-2013 7:17 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Mr. N. is gewoon butthurt omdat de laatste Grindbashers onderzetter niet zo'n gave review kreeg.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 14-03-2013 8:03 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2013 14:47 schreef Sgeiterdt het volgende:
Die review op de frontpage is om te huilen!!

Jammer dat jullie er niet uit kunnen halen dat Kris met zijn omschrijving precies verteld hoe de plaat in elkaar steekt.. Maargoed, dat zal met denkvermogen te maken hebben..

No Pain, No Gain

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-03-2013 8:23 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2013 8:03 schreef Metal Spiderman het volgende:
Jammer dat jullie er niet uit kunnen halen dat Kris met zijn omschrijving precies verteld hoe de plaat in elkaar steekt.. Maargoed, dat zal met denkvermogen te maken hebben..

Leg eens uit dan, alleen maar om even te zien of je het zelf wel snapt ipv de rest hier voor dom af te serveren....

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 14-03-2013 8:24 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

In het verleden behaalde resultaten wijzen uit dat hij het niet snapt.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 14-03-2013 8:54 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 14 maart 2013 8:03 schreef Metal Spiderman het volgende:

Daar heeft het niks mee te maken, mislukte superheld. Zijn manier van schrijven bevalt me gewoon niet.

5 Euro's? Op je muil!!

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2013 9:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 maart 2013 21:09 schreef Dentz het volgende:
Nee, de review is bagger. Er word meer getracht grappig te zijn dan een serieus praatje over de cd te houden.
Vind je het gek? Sorry hoor, maar 'serieus' en grindcore (of welk subgenre cliteater ook mag verantwoorden)? Jullie geven die zooi teveel credits.
Puike review. De 'humor' sluit genadeloos aan bij het genre. Het is wellicht wat jullie zien in deze spiegel die jullie wordt voorgehouden wat jullie niet bevalt. Maar, "don't shoot de messenger"; grind is gewoon een mongoloïde kneuzengenre (sorry Clemens ).
Ga zo door Kris! Stop de pretentie dat grind muziek is, fatsoenlijk valt te analyseren!

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2013 9:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zegt de blekkie. LOL

:')

Boeiender

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2013 9:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2013 7:17 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Mr. N. is gewoon butthurt omdat de laatste Grindbashers onderzetter niet zo'n gave review kreeg.

Helaas, die reviewde Bart inderdaad.

Boeiender

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2013 9:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Guttegut wat een gedoe om niks. Die review is net zo (non)inhoudelijk als soortgelijke reviews van Hypnos.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2013 9:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2013 9:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Guttegut wat een gedoe om niks. Die review is net zo (non)inhoudelijk als soortgelijke reviews van Hypnos.

Niet mee eens, Bart heeft een "speciale" manier van reviewen, maar is wel inhoudelijk en je kan er wel iets van maken als je het leest.

Boeiender

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 14-03-2013 9:45 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2013 9:44 schreef MR. N het volgende:
Niet mee eens, Bart heeft een "speciale" manier van reviewen, maar is wel inhoudelijk en je kan er wel iets van maken als je het leest.
De muziek is kut, dus de review is kut.

Klopt toch gewoon?

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2013 9:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2013 9:45 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:

Klopt toch gewoon?

Gezien het cijfer klopt jouw redenering niet.

Boeiender

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2013 9:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2013 9:44 schreef MR. N het volgende:

Ik kan hier net zoveel van maken als die van Hypnos Noemt wat genredingetjes, reutelt wat in vage termen over afwijkingen/variaties op dat genre, etc.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 14-03-2013 9:47 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2013 9:47 schreef MR. N het volgende:
Gezien het cijfer klopt jouw redenering niet.
Cijfer komt van 1 enkel persoon af. Ik ben die persoon niet.

Edit: dus die persoon z'n cijfer klopt niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 14-03-2013 9:48]

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2013 9:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2013 9:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik kan hier net zoveel van maken als die van Hypnos Noemt wat genredingetjes, reutelt wat in vage termen over afwijkingen/variaties op dat genre, etc.

Dat is dan jouw beperking.

Boeiender

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2013 9:50 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 maart 2013 9:45 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:

Klopt toch gewoon?
Ik weet a priori al wel zeker dat die review beter is dan de 'muziek'.
Op zich snap ik het commentaar, maar ik betwijfel tenzeerste of hier wel iets inhoudelijks valt te schrijven.
De review is heel aardig geschreven en als Cliteater niet uit Nederland kwam, was er geen haan die er naar kraaide.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 14-03-2013 9:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2013 9:50 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik weet a priori al wel zeker dat die review beter is dan de 'muziek'.
Op zich snap ik het commentaar, maar ik betwijfel tenzeerste of hier wel iets inhoudelijks valt te schrijven.
De review is heel aardig geschreven en als Cliteater niet uit Nederland kwam, was er geen haan die er naar kraaide.
Ja ze maken funny grindcore. Niet serieus bedoeltd.
De review is exact hetzelfde dus die sluit netjes aan bij de [idd] "muziek".

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 14-03-2013 10:40 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

No Pain, No Gain

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 14-03-2013 10:41 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Nee, niemand wil dat.

Edit; geef het nou gewoon op en tief op naar metalfan.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 14-03-2013 10:42]

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 14-03-2013 10:42 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Oh, sorry. Ik zal jou voortaan aanspreken LV, zodat jij voor de rest van de lezers kan spreken

No Pain, No Gain

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com