|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, ik zit hier ook niet om tof gevonden te worden No Pain, No Gain |
|
quote:Ben je al weg? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nee, maar uit redactionele overwegingen zal ik mij vanaf hier van verder commentaar onthouden No Pain, No Gain |
|
Zou ik ook doen ja. Edit: ok ik snap het nu, je moet je bek houden anders krijg je een berisping. Slimme zet. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 14-03-2013 10:55] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Genoeg gezeikt, volgende week feestje |
|
quote:Té droog. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Oh, men begrijpt de bedoeling van de kunstenaar gewoon niet. Er zitten verborgen lagen in de review. Heel knap, de David Lynch van de reviewers. Een review gaat om de artiest, niet om de schrijver. Wat zal mij het aan m'n hol klonteren dat iemand leuke vieze bijvoeglijk naamwoorden kan verzinnen en daarmee meent te vertellen 'hoe de plaat in elkaar steekt'. "...schaamlipplettend gebeuk"...flikker toch op joh. MC Hammer Smashed Face |
|
signature |
|
quote: Een goed idee. Boeiender |
|
quote: Frapant weer dat er 10 minuten tussen zit, je eerste zin en de edit.. Is dat de reguliere opstarttijd van je brein? No Pain, No Gain |
|
quote: Ik weet dat de redactie van ZM niet de helderste lichten zijn, maar jij doet de redactie met jouw reacties meer kwaad dan goed. Boeiender |
|
Users én redactieleden mogen elkaar hier uitschelden --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1437414?hl=flamecage Praten over de review van Cliteater, wordt al aardig meta-, maar dit soort gedoe is echt niets ontopics meer aan. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Iedereen bedankt voor het omhoog schoppen van dit topic, zoveel aandacht had ik niet verwacht |
|
Boeiender |
|
Succes ermee! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Afgelopen zaterdag een prima show gezien van Cliteater! Volle bak ook nog eens! |
|
quote: Was gaaf idd. Goeie show van alle bands, heb me prima vermaakt. |
|
hoort de link ook hier ctts: http://www.radio1.nl/items/77491-brusselmans-over-rectal-smegma-en-andere-leuke-bandnamen I am mine own redeemer...! |
|
quote: |
|
|
|
dut nie... I am mine own redeemer...! |
|
|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |