|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bang om dood te gaan??? |
|
Nop, het zelfde als je in slaap donderd. Weet je toch ook niks meer van Bazzio Attacks!!! |
|
Naaaa...laat maar komen! HAHAHAHAHA I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nee Ik ben er toch overtuigd van dat ik weer terugkom. |
|
Eigenlijk wel, je weet maar nooit hoe je terugkomt! Stel dat je terugkomt als gabber! Dan kun je toch beter in je graf blijven liggen, of niet dan? |
|
Neen, nie echt nee. |
|
niet bang, ben er van overtuigt dat er leven na de dood is en reincarnatie. en is het niet zo? jammer dan, wat kan je eraan veranderen. maar waarom zou als je "dood" gaat, het leven opeens stoppen? wat is dan het nut van alles?? het gaat gewoon door tot in de eeuwigheid! dat was mijn wijze les voor vandaag, kijk morgen voor meer! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Neuh, not al all... btw mijn mening: als je dood gaat, stoppen je hersenen er ook mee, verlies je je bewustzijn, kun je niet meer denken of dromen of whatsoever, ben je dus helemaal weg. |
|
en je geest dan? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
van mezelf ben ik niet bang, wil alleen niet de mensen om wie ik geef de pijn hebben dus in zoverre ben ik er bang voor... vaag gelul, je moet ook geen rare vragen stellen op zondag avond wanneer ik bier aan het zuipen ben! Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Ik ben er niet bang voor, denk ik, weet niet wat ik ervan moet verwachten btw wat doet deze topic onder Heavy Metal? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: hahaaaa MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
wat doet dit bij heavy metal welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Ik denk dat ik er ergens wel een beetje bang voor ben, maar het gebeurt op een gegeven moment toch wel. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:good point ... hij is verplaatst. |
|
Bang om dood te gaan: JA! Bang om dood te zijn: NEE! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Bang ? Ja maar alleen als ik een ongenezenlijke ziekte heb en elk moment de pijp uit kan gaan. |
|
Bang voor de dood, nee. Bang om dood te gaan.. mwoah.. een beetje.. heb niet zin in veel pijn o.i.d., daar kijk ik niet echt naar uit. |
|
ok, stel dat je helemaal pijnloos net als je slaapt gewoon ontspannen de pijp uitgaat, dan is het niet erg? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
nee, ik ben niet echt bang om dood te gaan. Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het hierna niet ophoudt; in wat voor vorm dan ook. Maar een beetje beangstigend vind ik het toch wel... No regrets and no remorse... |
|
nee If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Niet bang, maar zou het wel jammer vinden. Er is nog zoveel bier, zoveel mij onbekende bands, zoveel te zien... (niet per sé in die volgorde.) etc. etc. Zou nu al jammer zijn, maar met een jaar of 20... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nee, maar ik hoop het nog nie het leven zit nog vol met geheimen |
|
Niet bang om dood te gaan, ook niet om dood te zijn.....wel bang voor de manier waarop..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Nou het bevalt me hier (op aarde) tot nu toe wel, maar bang om dood te gaan/zijn, nee... Leven na de dood, wie weet, ben er wel benieuwd na, lijkt me wel wat. Ik zeg altijd maar: 'there's worse things than dying' 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |