|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
She-ra: zo snel mogelijk als in: zo pijnloos mogelijk? Begrijpelijk; mij lijkt het sterven een prachtige ervaring: rerun van je leven/ tunnel of weet-ik-wat voor iets. Jammer dat men niet een paar keer per dag kan sterven denk ik soms. Maar ja: een van mijn motto's zou kunnen zijn: 'zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen' dus alles op z'n tijd zeg maar. Overigens, bij enorm veel pijn ga je dus niet dood maar blijf je leven. (Life is pain) Als je dood gaat omdat je lichaam te erg beschadigd raakt, schijn je in 'shock' te komen en dan komt er een verdovende stof vrij. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Zoals ik al zei.....mijn mening is dat de huidige interpretatie van veel teksten uit de bijbel niet goed is.....er staan aanwijzingen voor reincarnatie in de bijbel.....als je wilt weten waar zoek ik het wel een keer op I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:ergens na mijn tachtigste, 's avonds in acceptabele gezondheidstoestand naar bed gaan, en de volgende ochtend niet meer wakker worden....saai misschien, maar wel mijn ideaal..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik wil wel weten dat ik dood ga, maar geen 'zware' pijn voelen... |
|
Wat dacht je van een overdosis? Een verslaafd leven daarna krijg je toch niet meer...en je weet toch hoe het is, die superlekkere crack of heroine! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
of een zelfmoordaktie on stage? Zit je in een band; pleeg je op je 33e zelfmoord (hallo Glen Benton! je had al dood moeten zijn!) sterven in het harnas zogezegd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zucht...ik ben zeker de enige die samen met je geliefde sterven romantisch vind! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat heeft wel iets... hoeft er tenminste niet één alleen achter te blijven. Dead things grow from deep inside... |
|
Als ik ga wil ik zoeveel mogelijk mensen meenemen. Lekker gezellig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik wil op een enorm feest met m'n lief (als ik die zou hebben) aan de hand willen sterven zodat we ook allemaal tegelijk weer herboren worden en meteen doorkunnen feesten |
|
who want to die the mid-evil way denk aan kasteel, zware kettingen en houten marteltuigen.... |
|
Dat lijkt me ook het einde (letterlijk en figuurlijk) Neej, zou wel dood gereden willen worden door een auto van een paar milioen gulden en dan van iemand die geen geld meer over heeft en waarvan zijn auto zijn leven is. Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat die auto extreem beschadigt Black Metal ist krieg :-) |
|
Dood gaan we allemaal, dat is 1 ding dat zeker is. Die lol word altijd tot het laatst bewaard. Of ik er bang voor ben, NOPE !!!! Ik heb al genoeg elende in mijn leven mee gemaakt, daarbij heb ik bijna alles gedaan wat ik wou doen. Dus ik kan mij er niet druk over maken. Ik zou het niet erg vinden als ik morgen ineens zou dood zijn. Al zou ik het ook niet erg vinden om 80 teworden. Ik zie wel hoe mijn leven loopt, en zolang ik maar gelukkig ben/word. En ik het met veel sex kan vullen. Wiegen Meister ! |
|
NEE mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
ik wel Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik ben niet bang hiervoor, lekker boeie , heeft toch helemaal geen zin hier bang voor te zijn ?? (je bent toch geen Rinzwind) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nee, ik ben absoluut niet bang om dood te gaan: als het je tijd is om te gaan, so be it! Ik denk dat doodgaan zoiets is als overstappen naar iets anders (weet ook niet wat dat moet zijn) Ik ben wel bang om: 1) Blind te worden 2) Helemaal doof te worden (ben ik al gedeeltelijk) of 3) een van m'n handen kwijt te raken waardoor ik geen gitaar meer kan spelen Ach, bedenk dit: Doodgaan is een eitje, doodblijven wordt lasiger Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
ja, ik ben wel bang om dood te gaan. dat komt omdat ik het leven zo prettig vind. helaas geloof ik niet in een leven na de dood(alhoewel ik het wel prettig zou vinden als ik het fout heb). ik ben nogal gehecht aan mijn eigen bewustzijn en de dag dat het over is vind ik vreselijk. |
|
P'cies wat ik bedoel Atilla! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Same here...ik ben een hele romantische ziel Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Yeah me 2 bla...bla...bla... |
|
luister dan maar eens naar 'last december' van Iced Earth Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ja die ken ik..... *zucht* bla...bla...bla... |
|
ik niet, welke cd staat die op dan? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |