IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Bang om dood te gaan? Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-09-2001 10:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2001 21:43 schreef Creepieboy het volgende:
en je geest dan?


"Je geest" is gewoon je bewustzijn, de activiteit van je hersenen. Als je doodgaat houden die ermee op en ben je dus helemaal weg. Niet dat ik niet opensta voor andere ideeen hoor... Nobody knows for sure...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-09-2001 15:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 10 september 2001 21:51 schreef suzanne het volgende:
Niet bang om dood te gaan, ook niet om dood te zijn.....wel bang voor de manier waarop.....


Dat bedoel ik met dood gaan. Je hart stopt, steken in je borst erg pijnlijk. dan krijgt de rest van je lichaam geen zuurstof meer en dat voel je totdat je hersenen zo zijn afgestorfen dat het geen pijn meer voelt. dan glij je langzaam naar het niets.

misschien is het beter om door een vrachtwagen aangereden te worden



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-09-2001 15:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Geef mij toch maar een hartstilstand tijdens een hevig orgasme. (over een jaar of 50)


Bazzio Attacks!!!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-09-2001 20:26 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2001 15:16 schreef Azagthoth het volgende:
Dat bedoel ik met dood gaan. Je hart stopt, steken in je borst erg pijnlijk. dan krijgt de rest van je lichaam geen zuurstof meer en dat voel je totdat je hersenen zo zijn afgestorfen dat het geen pijn meer voelt. dan glij je langzaam naar het niets.

misschien is het beter om door een vrachtwagen aangereden te worden
Ik bedoelde meer aan een ziekte of iets dergelijks....dat zie ik niet zitten.....ik hoop heel oud te worden en dan te sterven in mijn slaap


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-09-2001 7:51 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nee,voor de dood ben ik niet bang-ben wel bang voor de manier waarop ik ga sterven,want dat is niet voor iedereen gelijk-weet je-weet wat het is om geliefden te verliezen die eerst gruwelijk hebben moeten afzien-als ik hetzelfde krijg,stap ik zelf uit het leven...dat meen ik.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-09-2001 13:55 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Me too...

Als ik iets engs zou krijgen waaraan ik uiteindelijk zou overlijden hoop ik er een eind aan te kunnen maken (lef genoeg??) voordat het lijden begint (voor mij en de mogelijkerwijs dan aanwezige geliefde personen).


Dead things grow from deep inside...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-09-2001 14:54 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

wat dacht je van deze manier:

je zit TV te kijken en ziet het vliegtuig aankomen die tegen jou kantoor komt rammen...





skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-09-2001 15:01 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

zou mij niet veel uitmaken.....is toch zo voorbij


Suck my piss


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-09-2001 15:06 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Precies... dat is maar heel even erg.


Dead things grow from deep inside...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 13-09-2001 19:10 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Als je onder de quiotine komt te liggen zou je dan nog je kop voelen vallen ??? ... Het zou me niets verbazen.


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 13-09-2001 19:23 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Ja, das waar.
Als je onthoofd wordt, is je hoofd nog 13 seconden ongeveer nog bij bewust zijn.
Dus kan je nog ff 1 keer knipperen voor "Ja"
2 keer knipperen voor "Nee"


goed he


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 13-09-2001 21:00 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 9 september 2001 18:25 schreef Creepieboy het volgende:
maar waarom zou als je "dood" gaat, het leven opeens stoppen? wat is dan het nut van alles?? het gaat gewoon door tot in de eeuwigheid!



Over dat 'nut' van het leven waar men het vaak over heeft... Ik heb het misschien niet zo goed begrepen ofzo, maar we stammen toch af van dieren en zijn gewoon een onderdeel van de natuur? Zo zie ik dat dan... En in de natuur is het zogenaamde 'nut' het leven zelf en niet een of ander bovenstaand doel ozo. Voor mij persoonlijk is de ervaring van het leven zelf dan ook mijn 'doel' voor zover je daarvan al kunt spreken. Ik geloof dan ook niet in reincarnatie of iets dergelijks. Ook ben ik niet bang voor dood, aangezien het voor mij iets vanzelfsprekends is... Tja, dat vind ik wel een beetje moeilijk uit te leggen, maar het komt er op neer dat ik denk dat het geloof in bv. hemel of reincarnatie ontstaan door het niet knnen accepteren van de dood. Of door jezelf buiten de natur te plaatsen en daarom zonodig een of ander doel zoekt ofzo. ....Kunnen jullie me nog volgen of komt dit over als een hoop zweefteverig gelul??
Nou ja wtf, nu eerst een...


~ By the fallen one I shall arise ~


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-09-2001 21:20 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2001 21:00 schreef Ishtar het volgende:
Kunnen jullie me nog volgen of komt dit over als een hoop zweefteverig gelul??
Nou ja wtf, nu eerst een...


Zweefteverig lullen kan ik ook goed. U bent prima te volgen hoor, makes sense.


Dead things grow from deep inside...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-09-2001 21:43 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2001 21:00 schreef Ishtar het volgende:
Over dat 'nut' van het leven waar men het vaak over heeft... Ik heb het misschien niet zo goed begrepen ofzo, maar we stammen toch af van dieren en zijn gewoon een onderdeel van de natuur? Zo zie ik dat dan... En in de natuur is het zogenaamde 'nut' het leven zelf en niet een of ander bovenstaand doel ozo. Voor mij persoonlijk is de ervaring van het leven zelf dan ook mijn 'doel' voor zover je daarvan al kunt spreken. Ik geloof dan ook niet in reincarnatie of iets dergelijks. Ook ben ik niet bang voor dood, aangezien het voor mij iets vanzelfsprekends is... Tja, dat vind ik wel een beetje moeilijk uit te leggen, maar het komt er op neer dat ik denk dat het geloof in bv. hemel of reincarnatie ontstaan door het niet knnen accepteren van de dood. Of door jezelf buiten de natur te plaatsen en daarom zonodig een of ander doel zoekt ofzo. ....Kunnen jullie me nog volgen of komt dit over als een hoop zweefteverig gelul??
Nou ja wtf, nu eerst een...
Zweefteverig nu mijn beurt: ik geloof wel in reincarnatie en ik denk dat er een reden is voor het leven. Ik denk dat je leeft om iets te leren (maar wist ik maar wat, dat zou het leven een stuk gemakkelijker maken ) en dat je blijft reincarneren tot je een bepaald stadium van verlicht zijn bereikt hebt.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 14-09-2001 12:56 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 13 september 2001 21:43 schreef suzanne het volgende:
Ik denk dat je leeft om iets te leren (maar wist ik maar wat, dat zou het leven een stuk gemakkelijker maken ) en dat je blijft reincarneren tot je een bepaald stadium van verlicht zijn bereikt hebt.....


Zoals ik al zei geloof ik niet in reincarnatie, maar ik vind het wel een hele mooie gedachte die je beschrijft. Maar komt dat idee nou uit het christendom of uit het boeddhisme? Ik zou gaan voor het boeddhisme, maar ik ken iemand die christelijk is die er net zo over denkt...


~ By the fallen one I shall arise ~


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-09-2001 12:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben helemaal niet bang om dood te gaan, ik ben alleen bang om iemand verdrietig te maken als ik doodga, en verder ben ik veel banger dat er iemand die ik graag zie zou doodgaan dan ikzelf... ik geloof niet in reincarnatie ofzo, maar ik denk wel dat er iets van je overblijft, en dat elke keer dat je denktdaan die persoon die dood is, dat die weer heel even bij jou is... ofzoiets.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 14-09-2001 12:57 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 13 september 2001 21:20 schreef SheRa het volgende:
Zweefteverig lullen kan ik ook goed. U bent prima te volgen hoor, makes sense.


Dank u. ...oh nee...


~ By the fallen one I shall arise ~


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 15-09-2001 13:02 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

nee, niet bang nee. Maartjah, waarschijnlijk duurt het nog wel even, of die wereldoorlog moet er een eind aan maken, we zien het allemaal wel.


zo, dat was mijn beurt dan weer


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 15-09-2001 14:02 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Nee ik ben niet bang om dood te gaan. Ik ben alleen bang voor de dood van de mensen waarvan ik hou. Ik heb het iets te vaak meegemaakt. En het went nooit and dat gelul van tijd heelt alle wonden... nou echt niet HET DOET NOG ALTIJD PIJN


bla...bla...bla...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-09-2001 15:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2001 19:23 schreef Creepieboy het volgende:
Ja, das waar.
Als je onthoofd wordt, is je hoofd nog 13 seconden ongeveer nog bij bewust zijn.
Dus kan je nog ff 1 keer knipperen voor "Ja"
2 keer knipperen voor "Nee"


goed he

Cool!!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-09-2001 15:32 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 13 september 2001 19:23 schreef Creepieboy het volgende:
Ja, das waar.
Als je onthoofd wordt, is je hoofd nog 13 seconden ongeveer nog bij bewust zijn.
Dus kan je nog ff 1 keer knipperen voor "Ja"
2 keer knipperen voor "Nee"


goed he




hahahahahaaha nog ff 13 seconden vol schelden....van kutkloteshitpleuris ik ben de pijp uit ofzo...


Suck my piss


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-09-2001 15:36 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Hehehe, zet mijn hoofd maar in het museum voor griezels hehheh


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 15-09-2001 18:11 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2001 12:56 schreef Ishtar het volgende:
Zoals ik al zei geloof ik niet in reincarnatie, maar ik vind het wel een hele mooie gedachte die je beschrijft. Maar komt dat idee nou uit het christendom of uit het boeddhisme? Ik zou gaan voor het boeddhisme, maar ik ken iemand die christelijk is die er net zo over denkt...
Ik ben van mening dat dit een van de dingen is die universeel is voor de wereldgodsdiensten.....het staat ook in de bijbel (of heeft er in gestaan, volgens oude geschriften die in de vorige eeuw gevonden zijn (Nag Hamadi geschriften))


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2001 4:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ishtar & Suzanne:

'k ben geen expert, maar reincarnatie is typisch oosters; daar denken ze nl. cyclisch, terwijl in dit deel van de wereld rechtlijnig wordt gedacht. Zodoende zou je dus terugkomen -in een of andere toepasselijke verschijningsvorm- op aarde.
net zolang tot je verlost wordt('t Nirvana).

Christendom & reincarnatie? Die zouden toch naar de hemel gaan? toch een verschil!
Hoe zat dat ook alweer met verlossing overigens?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2001 4:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Misschien een aardige sub-topic:

Hoe wil je dood?

vredig; in je slaap of spectaculair?
(van het World trade centre afspringen; eat your heart out Herman Brood!)

of wurgsex?

of gewoon zo hard muziek op je kop dat je hersenen in je hersenpan gekookt worden?

Benediction heeft een nummer geschreven over een neukend stel waarbij de topzware, bovenliggende vrouw klaarkomt en sterft, waardoor de man bedolven wordt en er niet onderuitkomt. Ondertussen begint ze te decompositeren (schrijf ik dit goed?)

Mij lijkt klaarkomen & daarna sterven zodat desbetreffende dame dientegevolge mijn nageslacht kan baren wel een mooie symboliek.





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen