|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik ga hier niet eens over nadenken. Onmogelijk... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wat ik ook geweldig mooi vind is de eindsolo bij het nummer 'Floods' van Pantera. Geniaal gewoon Op de bas zijn de solo's van Jaco Pastorius schitterend Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Jaco |
|
de solo in "Question of Heaven" van Iced Earth vind ik echt goed En die van Kings of the Carnival Creation live op Wacken van Dimmu Borgir blijft rulen al heb ik in geen eeuwen meer naar deze band geluisterd |
|
Gitaarsolo's die mij een kick bezorgen: Cradle of Filth-Amor E Morte Cradle of Filth-Summer Dying Fast Cradle of Filth-The Principle of Evil Made Flesh Cradle of Filth-Beauty Slept in Sodom Cradle of Filth-Nocturnal Supremacy Metallica-Nothing Else Matters Dimmu Borgir-A Succubus in Rapture Children of Bodom-Warheart En ja ik weet dat ik gezeik over CoF krijg, want dat is nu zo voorspelbaar geworden ...en JA ik weet dat het geen supertechnishe solo's zijn, maar ze klinken gewoon heel emotioneel en gaaf...en daar gaat het uiteindelijk om [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 20-04-2003 1:16] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
eric rutan god of the forsaken dogma condemned zeer straf astemblieft Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: dat super rustige stukje? daar krijg ik echt kippevel van My madness, my sadness |
|
Guns & Roses - November Rain Altijd kippevel op het moment dat slash in de videoclip op de piano staat Die vent die kan een gevoel in een solo leggen, da 's nie normaal meer. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Inderdaad, prachtige solo Slash rulez Al is die in Hallowed be thy name van Iron Maiden ook schitterend eigenlijk zijn alle gitaarsolo's van maiden songs heel goe Maiden is the best Greetz [Dit bericht is gewijzigd door Trooper op 20-04-2003 14:45] |
|
quote:suuuper!! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
In zo'n beetje elk album van Iron Maiden staan wel een of twee of meerdere geweldige gitaarsolo's. Maar mijn favoriet blijft Rime of the Ancient Mariner van (hoe kan het ook anders) Iron Maiden Maar och... zo lang het maar fijntjes klinkt vind ik alles al wel best... FREEZE |
|
Konkhra - Heavensent Goeie solo, krijg er echt kippevel van "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Veel te veel op om te noemen maar 'For the love of god' van Vai en de solo in 'Under a glass moon' van Petrucci zijn toch wel top! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: I agree |
|
quote: als je ooit iets van judgement day hoort, draai het volume tijdens mijn solo's dan maar wat terug. Oud Vuil. |
|
pink floyd - comfortably numb geweldig gewoon... zo machtig mooi en lijkt geen einde aan te komen, als je denkt dattie klaar is gaattie nog 3 minuten door (heb het nu trouwens over de pulse (live)versie) Je moeder. |
|
De solo's van Marty Friedman op Megadeth's "Hangar 18" ! Geniaal hoeveel gevoel hij in één noot kan leggen! |
|
Deze gitaarsolo is echt zoooo goed Immolation - Of martyrs and men (3.55) blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Hele goede keus!! |
|
Nou, nou dat is heel simpel: For the love of God van Steve Vai. Metal of niet, het rockt de tent uit! Grotere gitaargod is er niet. YOu Cannot Deny!! Nu, iedereen heeft zijn eigen smaak, maar je kunt niet ontkennen dat deze man geniaal is en dat er tot nu toe nog niemand is geweest die hem heeft overtroffen. Als je dat ontkent, dan heb je geen oren aan je hoofd zitten. You can't go beyond the limit without falling down |
|
Hello from the gutter van Over Kill is ook wel een nummer met een mega solo After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Iron Maiden - The evil that man do, zit wel een fette in Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Vicious Rumors - Abandoned (2:07) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 27-04-2003 18:44] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: die zet ik altijd omhoog mooie solo: Pink Floyd - Shine on you Crazy Diamond |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |