|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: deze bedoel ik: Knebworth Festival 1976 en het staat hier op.... |
|
Europe - Superstitious (beste solo ooit!) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De zanger van Lynard Skynnard is een fucking dwerg Ik heb niks tegen LS overigens. Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
Tss echt weer zo'n gitaristen-topic met hun solo's Maar goed, gitaarsolo's die me echt wat doen: Ozric Tentacles - Pixel Dream, qua compositie echt geniaal, brok in m'n keel... The Doors - Light My Fire op "In Concert", Robbie Krieger produceert een extreme cumshot met zijn gitaar.... Suffocation - Thrones Of Blood van Pierced from Within, kort solootje, maar o zo lekker... Verder vast wel meer maar de meeste metalbands doen solo's in hun nummers omdat het zo hoort of omdat gitaristen graag een solo willen spelen en is het vaak om te janken zo clichématig en mat. Als je het niet goed doet, doe het dan niet. |
|
Whitesnake - Still of the Night Europe - Supersticious Extreme - Decadence Dance (tsja..) Adje's Burning Heart-solo Queensryche - Jet City Woman Spastic Ink - To counter and groove in E minor Dream Theater - Under a glass moon Fucking heel Wired van Jeff Beck Introsolo Suicidal Tendencies - Can't bring me down 'n bult Theory in Practice-solo's etc. hmm er is geen beste solo.. als het maar een deel van het nummer is. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-08-2004 23:32] |
|
quote: Inderdaad ronduit schitterend; de folow up van Schuldiner is trouwens ook magistraal maar Andy's stuk is idd van uitzonderlijke klasse The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: "Where were you" van Jeff Beck is ook heeeel mooi!!!! |
|
de solo van November Rain van Guns N' Roses |
|
ja heel erg leuk dat jullie dat de beste solo vinden van dat en dat nummer, misschien vind ik dat wel niet... who cares... en solo's tja hou er niet van... maar wat heb je eraan om dat te weten.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
quote: En natuurlijk ook een grote naar jouw solo's |
|
Von - Devil Pig (Satanic Blood) |
|
ik vond de solo in symbolic van death ook erg goed. daarnaast de solo in trapped in a corner en de solo in obituary-infected(cause of death). |
|
nog niet echt hele goeie lijstjes gezien... dus probeer ik het maar: In willekeurige volgorde: Van Halen - Eruption Psychotic Waltz - Sleep Death - Traped in a Corner Dream Theater - Bombay Vindaloo Gordian Knot - A Shaman's Whisper James Murphy - Odyssey zo zijn er nog wel wat, maar dit komt zo even in mij op I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Die van PW is geniaal idd! Heb ik ze een keer live zien doen, ook tweestemmig |
|
quote:wow?? echt ! ... lijkt me geweldig ... krijg er over mijn boxen al kippenvel van.. laat staan snoeihard live ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Yeps, met hun laatste toer, net voordat ze uit elkaar gingen |
|
mijn favorieten zijn alice in chains - them bones guns en roses - laatste stuk van november rain en alles van b.b. king |
|
quote: Inderdaad, briljante solo! Als mn PW cd's niet 2 uur treinen verderop lagen had ik Bleeding weer opgzet. Damn wat baal ik dat die band als lang gestopt was toen ik ze leerde kennen (via DST). |
|
quote:Die van guns n roses vind ik ook super! Daarnaast vind ik de solo in het nummer the sultan of swing van dire straits ook erg goed! |
|
toch ook wel dat stuk van november rain van Guns 'n Roses. Erruption van Van Halen, en ook Valtio van Sepultura. Dat zijn wel wat mooiere |
|
quote: idd veel van dire straits is echt geweldig |
|
-Ritchie Blackmore in 'Child in time' van Deep Purple -Gary Moore in ' Parisienne walkways' van Thin Lizzy Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Y.J.Malmsteen- Never Die |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |