IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : beste gitaarsolo Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 11-08-2004 6:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat stukje op het4e of 5e nummer van Altars of madness geloof ik. Dat alles even stil valt behalve Dave Vincent en het daarna nog harder lijkt los te barsten.

De solo in Freezing Moon is ook erg onheilspellend en vunzig.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 8:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 17:24 schreef rvanderholst het volgende:
Freebird van Lynard Skynnard!!!!!!!!

Damn die gaat maar door en door en door en door!!!!!

hell yeah

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-08-2004 8:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nocturnal rites-the legend lives on.Prima solo die perfect in het nummer past.

spelfout weggehaald...

Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 11-08-2004 11:29 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

"Victim of fear" van Orphanage. Wellicht de enige echte gitaarsolo van Orphanage, maar heel erg sterk. Jammer dat-ie in de fade-out zit.

Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2004 11:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Metallica - Master of puppets (zowel de 'ruige' als de 'cleane' solo
Luca Turilli - Beyond the ice (één grote gitaarbattle )
Ayreon - Voices (kippenvel!)
Evergrey - A Touch of blessing
Amon Amarth - alle solo´s van hun debuutalbum
The Old Dead Tree - It Can't Be

enz enz enz (kon er maar een paar bedenken maar ik ken dr zoveel)

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-08-2004 11:38]

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-08-2004 11:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Demonoid - Hunger My Consort!

I Find That I Am Not There...

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-08-2004 11:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

De laatste solo van Focus van Cynic (en die van de roadrunner demo die er wel op lijkt)

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-08-2004 11:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Meshuggah - Concatenation

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-08-2004 12:09 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmm.. moeilijk, maar ik moet zeggen dat er een toch wel een paar nummers hiervoor in aanmerking komen..

Weballergy - Sonata Arctica
Follow The Reaper - Children of Bodom (niet echt een solo, kweetut, maar wel heerlijk samenspel daar)
Principessa - Steve Vai

Overigens neemt Sonata Arctica bij mij ook de eerste plaats in voor menige toetsensolo.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 11-08-2004 13:00 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Er zijn er zoveel!!!

maar oa, die solo van John Petrucci op de eerste Explorers club CD in t nr, Fading Fast....

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2004 14:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:09 schreef Illusione het volgende:
Hmm.. moeilijk, maar ik moet zeggen dat er een toch wel een paar nummers hiervoor in aanmerking komen..

Weballergy - Sonata Arctica
Follow The Reaper - Children of Bodom (niet echt een solo, kweetut, maar wel heerlijk samenspel daar)
Principessa - Steve Vai

Overigens neemt Sonata Arctica bij mij ook de eerste plaats in voor menige toetsensolo.

In mij lijstje vergeten:

Sonata Arctica - Revontulet

microtechnisch werk van een gitaar en een keyboard. meesterlijk

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 11-08-2004 16:35 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Het laatste stuk van November Rain

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 11-08-2004 16:39 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

stuk in mozart en madness van savatage

wait for me dragon, we'll meet in the sky

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 11-08-2004 16:43 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

dissection - a land forlorn

manes - uten liv ligger landet ode

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 11-08-2004 17:12 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

solo van a fair judgement is geen langzaam gepiel ik denk dat je het verkeerde nummer voor je hebt kramy...een van mijn favoriete solo`s, ben hem ook een beetje aan het oefenen maar wil nog niet egt lukken

verder vind ik de 2e solo van deliverance(ook van opeth) erg goed, vooral het laatste stuk,waar alle andere instrumenten wegvallen, wat een genot voor den ooren

*typvout

[Dit bericht is gewijzigd door Slave to Darkness op 11-08-2004 17:17]

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 11-08-2004 17:24 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Queen - Brighton rock (live)
queen - Innuendo

MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 11-08-2004 17:40 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

Meshuggah - Vanished
Van Halen - Eruption
Megadeth - Hangar 18
Death - Trapped in a Corner

Inside crystal mountain, evil takes it's form

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 11-08-2004 17:44 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 11 augustus 2004 17:40 schreef MutantChrist het volgende:
Megadeth - Hangar 18

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-08-2004 17:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 17:24 schreef rvanderholst het volgende:
Freebird van Lynard Skynnard!!!!!!!!

Damn die gaat maar door en door en door en door!!!!!

kent u de live versie ook? DIE gaat nog net iets langer door, zo'n 8 minuten langer!! V.E.T.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-08-2004 18:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

De solo van Andy LaRocque in Death's Trapped In A Corner

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 11-08-2004 18:43 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 11 augustus 2004 18:14 schreef Shredhead het volgende:

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-08-2004 18:45 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 augustus 2004 18:14 schreef Shredhead het volgende:

Ik dacht altijd dat Schuldiner die solo speelde, maar maakt verder ook niet uit, de solo is meer dan geniaal

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 18:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 17:56 schreef Spirit In Black het volgende:
kent u de live versie ook? DIE gaat nog net iets langer door, zo'n 8 minuten langer!! V.E.T.

Ik heb een DVD in mijn bezit waarop de lange versie in haar volle glorie te horen is.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-08-2004 18:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 18:46 schreef Chelman het volgende:
Ik heb een DVD in mijn bezit waarop de lange versie in haar volle glorie te horen is.

is dat het concert met zo'n lange rode 'tong', die naar beneden loopt, als podium, daar is het nummer van nl. Dat ze al solerend naar beneden lopen, geweldig! Hoe heet die DVD?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 18:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 18:51 schreef Spirit In Black het volgende:
is dat het concert met zo'n lange rode 'tong', die naar beneden loopt, als podium, daar is het nummer van nl. Dat ze al solerend naar beneden lopen, geweldig! Hoe heet die DVD?

Nee. Het is vol.1 van 'The Old Grey Whistle Test' een muziekprogramma wat in de jaren 70 en 80 op de BBC uitgezonden werd. LS traden daar dus ook een keer op.

Het is een befaamd programma waar veel artiesten (U2, Police, REM en veel meer) daar hun Europese doorbraak beleefden.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com