|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hell yeah KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nocturnal rites-the legend lives on.Prima solo die perfect in het nummer past. spelfout weggehaald... |
|
"Victim of fear" van Orphanage. Wellicht de enige echte gitaarsolo van Orphanage, maar heel erg sterk. Jammer dat-ie in de fade-out zit. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
Metallica - Master of puppets (zowel de 'ruige' als de 'cleane' solo Luca Turilli - Beyond the ice (één grote gitaarbattle ) Ayreon - Voices (kippenvel!) Evergrey - A Touch of blessing Amon Amarth - alle solo´s van hun debuutalbum The Old Dead Tree - It Can't Be enz enz enz (kon er maar een paar bedenken maar ik ken dr zoveel) [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-08-2004 11:38] |
|
Demonoid - Hunger My Consort! I Find That I Am Not There... |
|
De laatste solo van Focus van Cynic (en die van de roadrunner demo die er wel op lijkt) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Meshuggah - Concatenation Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmm.. moeilijk, maar ik moet zeggen dat er een toch wel een paar nummers hiervoor in aanmerking komen.. Weballergy - Sonata Arctica Follow The Reaper - Children of Bodom (niet echt een solo, kweetut, maar wel heerlijk samenspel daar) Principessa - Steve Vai Overigens neemt Sonata Arctica bij mij ook de eerste plaats in voor menige toetsensolo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Er zijn er zoveel!!! maar oa, die solo van John Petrucci op de eerste Explorers club CD in t nr, Fading Fast.... |
|
quote: In mij lijstje vergeten: Sonata Arctica - Revontulet microtechnisch werk van een gitaar en een keyboard. meesterlijk |
|
Het laatste stuk van November Rain |
|
stuk in mozart en madness van savatage wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
dissection - a land forlorn manes - uten liv ligger landet ode We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
solo van a fair judgement is geen langzaam gepiel ik denk dat je het verkeerde nummer voor je hebt kramy...een van mijn favoriete solo`s, ben hem ook een beetje aan het oefenen maar wil nog niet egt lukken verder vind ik de 2e solo van deliverance(ook van opeth) erg goed, vooral het laatste stuk,waar alle andere instrumenten wegvallen, wat een genot voor den ooren *typvout [Dit bericht is gewijzigd door Slave to Darkness op 11-08-2004 17:17] |
|
Queen - Brighton rock (live) queen - Innuendo |
|
Meshuggah - Vanished Van Halen - Eruption Megadeth - Hangar 18 Death - Trapped in a Corner Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: kent u de live versie ook? DIE gaat nog net iets langer door, zo'n 8 minuten langer!! V.E.T. |
|
De solo van Andy LaRocque in Death's Trapped In A Corner |
|
quote: |
|
quote: Ik dacht altijd dat Schuldiner die solo speelde, maar maakt verder ook niet uit, de solo is meer dan geniaal Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik heb een DVD in mijn bezit waarop de lange versie in haar volle glorie te horen is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: is dat het concert met zo'n lange rode 'tong', die naar beneden loopt, als podium, daar is het nummer van nl. Dat ze al solerend naar beneden lopen, geweldig! Hoe heet die DVD? |
|
quote: Nee. Het is vol.1 van 'The Old Grey Whistle Test' een muziekprogramma wat in de jaren 70 en 80 op de BBC uitgezonden werd. LS traden daar dus ook een keer op. Het is een befaamd programma waar veel artiesten (U2, Police, REM en veel meer) daar hun Europese doorbraak beleefden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |