|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom komt er altijd gave breakcore op 18 juni dan, wat is dat voor onzin? |
|
Tsjah, ik weet het ook niet. Je had gister trouwens ff langs de simplon moeten gaan. Sunday Morning Einsteins ( Swe HC punk) Iron Lung (US powerviolence) Gascoigne ( Thrash 'n Roll) Iron Lung was vooral heel heftig!!Aleen Drummer + Gitarist. Br00tal!! En het was niet druk. sorry voor de offtopic shiaat yo Suck my piss |
|
Dat soort dingen moet je natuurlijk van tevoren zeggen! Maar mijn broertje logeert hier dus ik zou sowieso niet hebben kunnen gaan. |
|
Dingen omdraaien is breakcore! (ik wist dat je al wat te doen had!Volgende keer bet0r! Spam dezeweek.com maar als jij je verveeld) Suck my piss |
|
Ik ben aan het spammen. (AHAHAHAHA) |
|
Een erg vette video clip van venetian snares: http://videos.antville.org/stories/1166096/ Sample van Meathole http://mp3download.myspace.com/index.cfm?fuseaction=bandprofile.download Song&bsid=1214575&song_name=CONTAIN&fid=4809012 Release datum: 21 juli (copy/paste de hele link, het hoerending wilt niet normaal werken...) |
|
|
|
quote: haha wtf! dat toegevoegde windows/pc crash stuk! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: zIT GAaf in elkaar! vooral die "zang" ??!! Edit;is teh skullvuck [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 17-07-2005 18:36] |
|
Shitmat_live_at_restless_20040320_vienna.mp3 |
|
Voor degene die em nog niet gezien hebben: Squarepusher - Come on my selector video clip! http://www.drix.no/rel/Squarepusher.-.Come.on.my.selector-DVDRip-Xvid-DxHQ.avi [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-07-2005 21:17] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
dank u burning'n'tree was toch het allerbeste wat ze gebracht hebben imo signature |
|
en uit het beste bassisten topic: quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hoe zit het nou met die nieuwe Venetian Snares? |
|
geen idee, zal eens kijken... en verdammt, ik luister nu weer naar Squarepusher - Iambic 9 Poetry , wat een heerlijk sfeertje! Geniale gast! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zo iedereen is weer thuis.. Nu kan het mooiste topic van dit rukforum weer wat leven ingeblazen worden. Nieuwe Vsnares is NOG niet uit... Ik hoorde dat het op zijn minst nog een week ging duren. De hoeren! |
|
Vrnkt zeg! nou ja, gelukkig heeft meneer al een shitload aan gave albums waar we op kunnen teren. Die clip is echt gaav trouwens! Suck my piss |
|
YAH!!!!BLAERG heeft een nieuwe live set online staan! Wat me gelijk opvalt is die dubblebass samples en een stukje John Coltrane! lekkere fucked up spastische chaos beats! zijn muziek lijkt steeds gedetailleerder te worden.. http://trinitydon.com/BLAERG/ Suck my piss |
|
later in de set helemaal vandekaart gewoon. Die samples!! AIDS, DEPRESSION, WAR, DEATH, AIDS, HOMELESS tot een climax met een synt die lijkt te versmelten met een spervuur aan gebroken beats... ik flip helemaal EDIT; THINK FOR YOUR SELF, QUESTION AUTHORITY! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-08-2005 12:10] Suck my piss |
|
quote: Hmm die zin komt ook voor op electroclash in berlin van Miss Kitten.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Zou heel goed kunnen! Die Charles manson quote heerscht eigenlijk meer; I can do anyting i want to you people, anytime I want to. Maybe I should have killed 400 500 people, then I would have felt beter. And when I felt I realy offered society some thing,.....Believe me, if I started murdering people, there'd be none of you left... Suck my piss |
|
FLIP! FLIIIIIIIIIIIIIIP! FLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP!!!!!!!!! JEzus wat gaaf! Stuiterdestuiter WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
quote: kan die nog sneller koeken uitbrengen? signature |
|
Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |