|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
NP: Venetian Snares - Winter in the belly of a Snake Ooh ja! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Jaja, je hebt vast weer gelijk, maar de nieuwere Autechre is echt van me leve GEEN ambient. (Zo, hebben we allebei gelijk) Dit slaat nergens op. |
|
Ik heb zojuist maar eens de Omnibot/Kid 606 Split opgezet, en mensen... Downloaden. Hijs fijn! (Ruis Beuk Ruis Beuk Beuk Ruis Piep) Dit slaat nergens op. |
|
net cdeetje gekocht "Bola - Fyuti" erg lekker doe flink denken aan ahpex twin of auterche |
|
Gevonden in het gabbertopic: quote:Ik vind vooral devnull en xanopticon goed te doen. Meka S von ik bij E25, iemand nog enig idee waar er meer materiaal van deze gozer is? Ik heb soulseek al gebruikt, maar dat leverde niks op.. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Legowelt, Lackluster, Funckarma en Shpongle zijn wel okee. |
|
Voor de betere breakcore en IDM kun je tegenwoordig zelfs op gothic-industrial feestjes terecht! |
|
Ja, ik had ook al zoiets vernomen. Alleen heb ik omde hoek wel eens van die Gothic-dancefeestjes, maar geen breakcore aanwezig aldaar. En bovendien zint dat volk me niet...Stellettje cybergoths... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
ik ga regelmatig naar industrial/powernoise feesten. Ben 1 keer naar breakcore geweest, maar daar werd ik een beetje fukking hippytrippy van. was dan ook gauw weg |
|
Industrial en powernoise mag ik zelf ook graag draaien als DJ. |
|
k ga binnekort meewerken met mn gitaartje aan zo'n studio project...ben wel benieuwd wat er uit komt rollen.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Noise met 'echte' instrumenten is vaak erg gaaf, ben benieuwd naar je projekt! |
|
quote:k laat wel weten als t uit/af is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
goed zo |
|
quote: met welke muzikanten ga je meewerken ? |
|
quote:een dj uit Den Haag die zichzelf pete bandit noemt.... binnekort komt er van hem een cd uit die megatron heet..., die heeft ie samen met een bassist gemaakt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Valt atari teenage riot hier ook onder? Geniale herrie Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik word helemaal para van dit soort muziek... duidelijk niet mijn ding. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Nou heerschap Mörke, nog bedankt voor die Boards of Canada-pointer want dit heerscht echt helemaal de pan uit! Prachtige bevreemdende triphop-achtige ambient of iets dergelijks... Ik luister nu naar 'Geogaddi', erg mooie muziek. |
|
boards of canada, een nummer gedownload ( gyroscope) , klinkt goed |
|
Zeer interessant genre, voor bepaalde gemoedstoestanden. Venetian snares, Doormouse, FFF zijn wel de betere namen. |
|
FFF is gaaf, voorqal de nummers met die engelse schreeuw rap negers er in Ook zehr toll: Eiterherd (ook verandwoordelijk voor het wilderstand gebeuren) Cdatakill (breakcore gekte) richard devine - asect dsect (digitale noise, breakcore soundscaping, zeer divers, duister en mooi ruimtelijk...koptelefoon muziek!) Suck my piss |
|
Iemand al nieuw materiaal van Venetian Snares gehoord? Echt heel ander spul, veel minder extreem, veel meer glitch enzo. Ik vind het zelfs luisterbaar . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Morke had het gister over negro nogwhattes, weet jij hoe die band echt moet heten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |