|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ga ik doen! wat is cc 2? Suck my piss |
|
quote: cc is cd die deadlock cd heet slaughterhouse terror [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 09-09-2005 10:57] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Xotox! bère IDM signature |
|
Hm ik kwam er gister zomaar ineens achter dat 1 van de Xploding PlastiX leden eerst in de black metal band Kvist zat, hehe niet te geloven! Xpolding plastiX heerschen! Dark Soho ? Da's psy/goa-trance... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
breakcore is wel een vette trend zeg... Je moeder. |
|
God ja, 4 a 5 mensen die af en toe in dit topic posten, vet trendy.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Wat kan er in godsnaam lelijk zijn aan geile wijven met een metal gitaar?!?! In oktober is het weer raak in de gvh |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-09-2005 16:07] |
|
oh ja... DOOD AAN DEN SKULLFUKKS!!! |
|
quote: ik ben nu behoorlijk dood aan het gaan..(sorry voor de kleine letters) HET WAS GAAF!! EERSTE DAG VERNEUKT OMDAT WE TELAAT/DEWEG KWIJT WAREN. DAG 2 WAS BETER. IN EEN KEER DE WEG GEVONDEN MAAR, DAN WEL IN DE STROMENDE REGEN. ALLES STOND BLANK TOEN WE AANKWAMEN BIJ DE ZAAL. AHAHA mAAR LATER WAS HET DROOG(ER). DUS!! XANOPTICON HEERSCHTE ALLES OMVER! VEEL TOFFE MENSEN, VEEL VAAGHEID, EEN AANTAL METALS, WAT KRAKERS EN NOG MEER VOLK. NU GA IK POEPEN! Suck my piss |
|
hier zijn er alvast pix terug te vinden van THUNDERWOODFEST! skullfuck, ben jij die met of zonder lang haar die daar verloren liep in Brussel aan de zaal waar je eigenlijk moest zijn??? Trouwens, Drumcorps was echt loei loei loei hard. Het beste dat ik ooit gezien heb..... |
|
|
|
skullfuck? die ken ik niet!! Suck my piss |
|
STIJNIE!!!!! wa&aaaaaaaa signature |
|
quote: Het is een kleine wereld... Suck my piss |
|
met een paar vette menzn! signature |
|
Hehe, was raar. Lopen daar twee nederlanders over straat zeikenat de fuif te zoeken, en plots hebben we het over klasgenoten die platen doorverkopen.... Wereld is inderdaad klein. Euh Hypnos, zie maar de ge volgende week in Oudenaarde zijt.... En pak skullfucker maar mee |
|
ni- tu geloven tis goed! zal misschiens wel bitsschen moeilijk worden. financieel en zo. Maar ik pak ons Anneke wel mee. Ik weet niet of Skvull de tijd heeft voor Oudenaarde, ook al zijn de verbinding hyper en de wijven syper OffT: flypers mogen nog altij op me werk worden gedumpt signature |
|
morgen |
|
quote: yuuuuuuuuuuu!! had er wel een van-geheurd! Nu via via wat mp3s. Klinkt lekker! behoorlijk DnB georienteerd. Maar dit pompt en beukt net even wat heftiger. Er zit een lekkere "drive" in. Gaaf ge-edite geluiden ook! bijna lazerguns soms lol Suck my piss |
|
gaaf! ik luister nu naar het nummer King Of The Jungle. Die ragga Mc over een break met badbwoooi samples zijn teh shiaad! *BOH* BOH* Suck my piss |
|
pix of respect festival. Sorry bart dat ik die flyers niet meer heb binnengestoken, maar had het echt druk en was zwaar aant stressen... Waar waren die Nederlanders???? Duitsers en fransen waren er... |
|
snikske zu, had toch beetje moneytroubles was het de moeite? moe jij nie vroeger gaan slapen? signature |
|
quote: lol die zijn blut! volgende keer beter. Zombiflesheater was gaaf zeker? Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |