IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Goedgelovigheid der mensch. Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:54 schreef helmet het volgende:
Misschien telt het niet helemaal omdat ik een actief redactielid en moderator ben, maar ik zou in zo'n geval toch op z'n minst even laten weten wat er aan de hand is, zodat mensen weten waar ze aan toe zijn. Kan ik me dus ook goed voorstellen als je een paar goede contacten op het forum hebt lopen.


Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n goede contacten dan niet op je messenger staan hebt.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 0:58 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:52 schreef Asherah het volgende:
Vampie... beeld je nu even in dat jij n iet lang meer te leven hebt... zou jij dan je tijd zitten verdoen op dit forum? En er zijn nog zoveel andere redenen die ik kan aanhalen.


Ja als ik er al een tijd kom zou ik het zeker posten.Zie niet in wat daar raar aan is.sommige mensen ga je toch als vrienden beschouwen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-04-2003 0:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 april 2003 0:56 schreef Fire het volgende:
Ik vraag me af of Asherah zelf alle topics heeft gelezen.


inderdaad, net zoiets als dwaallicht die over slipknot oordeeld

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-04-2003 0:59]


Je moeder.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:56 schreef Jenje het volgende:
On topic?

Of wil Asherah nou gewoon haar gelijk halen?



Ik wil niet mn gelijk halen, ik wil gewoon mijn standpunt met jullie delen

JA ik heb wel degelijk alle topics gelezen.

En inderdaad, on topic dan maar? Ik bedoelde dit echt als n algemeen topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-04-2003 0:59]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 1:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:56 schreef Fire het volgende:
Ik vind dat je pas moet gaan zeuren als je bewijzen hebt dat het niet zo. Ik vind het erg jammer dat ik hier nog op reageer ook



Bewijzen? Denk jij dat ik alle verse graven in Breda ga onderstebovenkeren ofzo? Zo ver gaat mijn fanatisme nu ook weer niet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 1:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

slotje!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 1:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Waarom een slotje

Moet er dan op alle enigszins controversiele topics n slotje?

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-04-2003 1:07]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-04-2003 1:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ontwikkel eens wat meer zelfreflectie terwijl om slotje smeken


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 1:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind dit geen topic met een echt onderwerp, het gaat er puur om dat Asherah haar gelijk wil krijgen


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2003 1:12 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Waar gaat dit over???


Maar goed, ik kijk altijd een beetje sceptisch tegen beweringen. Zo heb ik ook mijn twijfels over BSB666 beweringen. Ik kan het gewoon niet zeker weten.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2003 1:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 april 2003 1:10 schreef Jenje het volgende:
Ik vind dit geen topic met een echt onderwerp, het gaat er puur om dat Asherah haar gelijk wil krijgen


Gelijk voor wat ?



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 1:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 1:10 schreef Jenje het volgende:
Ik vind dit geen topic met een echt onderwerp, het gaat er puur om dat Asherah haar gelijk wil krijgen


HE LE MAAL NIET

Dit gaat over hoe betrouwbaar internetrelaties zijn.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 1:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 1:13 schreef Azagthoth het volgende:
Gelijk voor wat ?



In feite Jenje, gelijk over wat?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 1:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 1:13 schreef Asherah het volgende:
HE LE MAAL NIET

Dit gaat over hoe betrouwbaar internetrelaties zijn.

Geef jou menig eens dan


Aart
Usericon van Aart
Posted 24-04-2003 1:15 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Mij interesseert het als noob dit eigenlijk verder niet echt, maar ik wil toch nog even 1 ding kwijt wat me toch nog later opviel:

BS666 en zijn dochter gebruiken wel dezelfde interpunctie zeg maar..

quote:
beste allemaal hierbij laat ik jullie weten dat mijn vader john bij jullie beter bekend als blacksoul666 ,op vrijdag 4april vredig van ons is heen gegaan .nadat hij van ons zijn kinderen en mijn moeder,afscheid had genomen is hij vredig ingeslapen.hij is gisteren 8april bijgezet bij mijn zusje in het graf op begraafplaats zuylen te breda. jammer maar helaas is het erg vlug gegaan met de tijd die ons nog reste met mijn vader.mijn vader stond altijd klaar voor zijn gezin.hij was een fantastische vader voor ons maar ook een goede man .wij zullen hem erg missen.


en bijvoorbeeld:

quote:
ik heb sinds gisteren morbid fasination of death .ik vind hem goed behalve het laatste nummer hadden ze voor mijn weg mogen laten.er zijn trouwens 2 verschillende versies van morbid fasination of death een met 2 bonus tracks en een zonder.


Zeer merkwaardig.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 1:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ga er altijd vanuit dat internetrelaties compleet onbetrouwbaar zijn totdat ik die IRL heb gezien. Ik ga er altijd vanuit dat ik met de meest onbetrouwbare psychopaat/neuroot/nerd op planet earth aan t praten ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-04-2003 1:16]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2003 1:17 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 april 2003 1:15 schreef Aart het volgende:
Mij interesseert het als noob dit eigenlijk verder niet echt, maar ik wil toch nog even 1 ding kwijt wat me toch nog later opviel:

BS666 en zijn dochter gebruiken wel dezelfde interpunctie zeg maar..



en bijvoorbeeld:



Zeer merkwaardig.

Goed opgemerkt Sherlock.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-04-2003 1:18]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 1:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou, wat een discussie onderwerp ...

Nogal logisch vertrouw je iemand die je nooit gezien hebt niet (volledig).

Sommigen ga je na een tijd wel vertrouwen, door de manier waarop ze handelen e.d.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 24-04-2003 1:30 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Ik ben daar totaal niet goedgelovig en zeker niet naïef in... ik vertrouw nog geen mensen die ik irl ken, waarom zou ik een bende idioten op het internet vertrouwen? Ik héb wel een paar speciale maatjes op het internet, de meeste ervan heb ik ooit eens irl gezien.
Maar, als ik slechte ervaringen heb, begint dat meestal pas bij het elkaar in het echt zien... am i making sense here lol


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 4:46 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ikke nie snappe..

BS666 niet dood?


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 4:58 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Kortom....

Jullie zijn allemaal Gay


Dit slaat nergens op.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-04-2003 7:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

kort: zitten liegen tegen mensen en dan er van uitgaan dat ze-als ze het slikken- goedgelovig zijn, is een verkeerde redenering.

En in geval van BS666, speelt ook de redenering "Wat als het waar is?" mee.

Vaak vermoeden mensen ook dat een ander uit zijn/haar nek kletst, maar ze wachten op het bekennen van de leugen, wat alsnog een basis voor hernieuwd vertrouwen kan vormen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-04-2003 8:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmm... ik heb nu dus drie argumenten gehoord dat BS666 niet dood zou zijn. Ten eerste dat ie veel sneller doodging dan ie op het eerste moment zei. Lijkt mij niet echt ongewoon:
De ex van mijn zus had ook kanker. Hij kreeg te horen dat ie nog zo'n drie maanden te leven had. Minder dan drie weken later was hij al dood
Ten tweede dat hij dit op een forum komt melden? Sorry maar als zoiets met mij zou gebeuren zou ik dit ook melden op mijn forum, dit forum, het MDB forum en aan mijn andere internet contacten. Heel misschien dacht BS666 wel dat ie hier vrienden had? En hij heeft na het starten van zijn "Na de diagnose" topic hier ook nauwelijks meer gepost.
Tenslotte nog die interpunctie die het zelfde is... sja, daar kan ik weinig zinnigs over zeggen. Alleen dat dat als argument dat het allemaal bullshit is wel een beetje zwak is. En het is tenslotte zijn dochter, niet gek dat er overeenkomsten zijn.

Dusjah, natuurlijk is het mogelijk dat het allemaal niet waar is. Maar wat mij betreft is het ook heel goed mogelijk dat het wel waar is....


Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2003 9:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Tenzij iemand IRL voor je staat weet je nooit zeker of "het" "echt" is en zelfs als iemand die je NIET kent je IRL iets over hemzelf verteld hoeft dat nog helemaal niet waar te zijn; mensen liegen nu eenmaal, vaak om aandacht te krijgen.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-04-2003 12:34 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Heb ik iets gemist?

Het enige wat ik weet is dat BS666 postte dat hij dood ging.

Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar in zo'n geval neem ik eerder aan dat hij of zij de waarheid spreekt dan dat ik bang ben dat ik in de maling genomen wordt



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen