|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja als ik er al een tijd kom zou ik het zeker posten.Zie niet in wat daar raar aan is.sommige mensen ga je toch als vrienden beschouwen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: inderdaad, net zoiets als dwaallicht die over slipknot oordeeld [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-04-2003 0:59] Je moeder. |
|
quote: Ik wil niet mn gelijk halen, ik wil gewoon mijn standpunt met jullie delen JA ik heb wel degelijk alle topics gelezen. En inderdaad, on topic dan maar? Ik bedoelde dit echt als n algemeen topic. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-04-2003 0:59] |
|
quote: Bewijzen? Denk jij dat ik alle verse graven in Breda ga onderstebovenkeren ofzo? Zo ver gaat mijn fanatisme nu ook weer niet. |
|
slotje! |
|
Waarom een slotje Moet er dan op alle enigszins controversiele topics n slotje? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-04-2003 1:07] |
|
ontwikkel eens wat meer zelfreflectie terwijl om slotje smeken Je moeder. |
|
Ik vind dit geen topic met een echt onderwerp, het gaat er puur om dat Asherah haar gelijk wil krijgen |
|
Waar gaat dit over??? Maar goed, ik kijk altijd een beetje sceptisch tegen beweringen. Zo heb ik ook mijn twijfels over BSB666 beweringen. Ik kan het gewoon niet zeker weten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Gelijk voor wat ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: HE LE MAAL NIET Dit gaat over hoe betrouwbaar internetrelaties zijn. |
|
quote: In feite Jenje, gelijk over wat? |
|
quote: Geef jou menig eens dan |
|
Mij interesseert het als noob dit eigenlijk verder niet echt, maar ik wil toch nog even 1 ding kwijt wat me toch nog later opviel: BS666 en zijn dochter gebruiken wel dezelfde interpunctie zeg maar.. quote: en bijvoorbeeld: quote: Zeer merkwaardig. Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Ik ga er altijd vanuit dat internetrelaties compleet onbetrouwbaar zijn totdat ik die IRL heb gezien. Ik ga er altijd vanuit dat ik met de meest onbetrouwbare psychopaat/neuroot/nerd op planet earth aan t praten ben. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-04-2003 1:16] |
|
quote: Goed opgemerkt Sherlock. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-04-2003 1:18] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nou, wat een discussie onderwerp ... Nogal logisch vertrouw je iemand die je nooit gezien hebt niet (volledig). Sommigen ga je na een tijd wel vertrouwen, door de manier waarop ze handelen e.d. |
|
Ik ben daar totaal niet goedgelovig en zeker niet naïef in... ik vertrouw nog geen mensen die ik irl ken, waarom zou ik een bende idioten op het internet vertrouwen? Ik héb wel een paar speciale maatjes op het internet, de meeste ervan heb ik ooit eens irl gezien. Maar, als ik slechte ervaringen heb, begint dat meestal pas bij het elkaar in het echt zien... am i making sense here lol |
|
Ikke nie snappe.. BS666 niet dood? Dit slaat nergens op. |
|
Kortom.... Jullie zijn allemaal Gay Dit slaat nergens op. |
|
kort: zitten liegen tegen mensen en dan er van uitgaan dat ze-als ze het slikken- goedgelovig zijn, is een verkeerde redenering. En in geval van BS666, speelt ook de redenering "Wat als het waar is?" mee. Vaak vermoeden mensen ook dat een ander uit zijn/haar nek kletst, maar ze wachten op het bekennen van de leugen, wat alsnog een basis voor hernieuwd vertrouwen kan vormen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmm... ik heb nu dus drie argumenten gehoord dat BS666 niet dood zou zijn. Ten eerste dat ie veel sneller doodging dan ie op het eerste moment zei. Lijkt mij niet echt ongewoon: De ex van mijn zus had ook kanker. Hij kreeg te horen dat ie nog zo'n drie maanden te leven had. Minder dan drie weken later was hij al dood Ten tweede dat hij dit op een forum komt melden? Sorry maar als zoiets met mij zou gebeuren zou ik dit ook melden op mijn forum, dit forum, het MDB forum en aan mijn andere internet contacten. Heel misschien dacht BS666 wel dat ie hier vrienden had? En hij heeft na het starten van zijn "Na de diagnose" topic hier ook nauwelijks meer gepost. Tenslotte nog die interpunctie die het zelfde is... sja, daar kan ik weinig zinnigs over zeggen. Alleen dat dat als argument dat het allemaal bullshit is wel een beetje zwak is. En het is tenslotte zijn dochter, niet gek dat er overeenkomsten zijn. Dusjah, natuurlijk is het mogelijk dat het allemaal niet waar is. Maar wat mij betreft is het ook heel goed mogelijk dat het wel waar is.... Zenial |
|
Tenzij iemand IRL voor je staat weet je nooit zeker of "het" "echt" is en zelfs als iemand die je NIET kent je IRL iets over hemzelf verteld hoeft dat nog helemaal niet waar te zijn; mensen liegen nu eenmaal, vaak om aandacht te krijgen. |
|
Heb ik iets gemist? Het enige wat ik weet is dat BS666 postte dat hij dood ging. Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar in zo'n geval neem ik eerder aan dat hij of zij de waarheid spreekt dan dat ik bang ben dat ik in de maling genomen wordt "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |