|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
? Hahaha... Tum podem extulit horridulum... |
|
hiihiii Tum podem extulit horridulum... |
|
hohoho Tum podem extulit horridulum... |
|
Toekandrollenpuree? Tum podem extulit horridulum... |
|
5 Tum podem extulit horridulum... |
|
quote:He's a big boy, now. quote:Ik dacht dat het wellicht een sneer was om je twijfels te benadrukken? Touché, pussycat! |
|
quote: Nee, dat ben ik pas als ik geen pampers meer moet dragen. Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik snap het niet helemaal. Ik lig er echt geen moment van wakker of het nou allemaal echt is of niet. Ik ben trouwens van mening dat goedgelovigheid geen zwakte is. Mensen niet geloven is eerder een zwakte. Dan vind je het nodig dat je jezelf constant moet verdedigen. Ik zeg niet dat je iedereen zomaar moet geloven. Maar om hier nou zo moeilijk over te doen... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zonder het aannemen van een groot deel van de feiten die niet bekend zijn is er geen vooruitgang mogelijk. |
|
quote: Dank u. (p.s. geen sarcasme) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Dank u. Maar ik geloof dat maar weinig mensen het met ons eens zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik niet in ieder geval nee |
|
quote: Ik heb het ook wel eens geroepen hier. Ik ben het er ook mee eens. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik had van jou ook niet veel anders verwacht. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ben het er ook mee eens Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
om maar een andere draai aan het topic te geven: sommige mensen geloven ook nog steeds dat het goed komt met graf records heb ik het idee... Je moeder. |
|
Hoeveel mensen geloven er eigenlijk in de oprechtheid van de posts van Heer Krieg na zijn ommezaai? Laat ik eens een 'gewaagde' stelling poneren: Heer Krieg is gewoon de zoveelste user-name van Michiel Dekker. Toe maar, zeg maar: "Sporty, je bent een eikel." Touché, pussycat! |
|
Michiel Dekker is mij geenszins bekend. Doch ik wil er op wijzen dat dit niet mijn schuld is. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:TMDC-Wordführer Touché, pussycat! |
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Michiel Dekker = TMDC-Wordführer Touché, pussycat! |
|
Zenial |
|
TMDC = The Monolith Death Cult |
|
LOL Nee dat is hij iig niet Krieg is een uniek manneke ... Frustaties uit zijn leven uit hij hier vermoed ik |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |