IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Goedgelovigheid der mensch. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah kom op Kim, daarom heb je dit topic aangemaakt niet om die zinloze discussie over internet-[aranoia


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 24-04-2003 21:45 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 24 april 2003 21:44 schreef Asherah het volgende:
Dit is niet, ik herhaal, NIET het BS666 topic


niet ??? ik lees in veel posts in dit topic die naam....


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 21:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:43 schreef Sarjenka het volgende:
er is eigenlijk 1 (of nog een) conclusie te trekken:

ofwel BS666 is echt dood en waar gaat het dan nog over...
ofwel BS666 is niet dood en die lacht zich nu suf omdat er gigantisch over gezeurt wordt

grappig

maarre... ik ben ff niet erg on-line geweest: wie the hell is BS666, waarom is ie dan (schijnbaar) dood en wat had ie...


Blacksoul666, die naam moet je toch wel wat zeggen? Verder zou ik zeggen: zoek maar ff het topic "Na de diagnose" in Algemeen op.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 21:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:44 schreef Asherah het volgende:
Dit is niet, ik herhaal, NIET het BS666 topic


Nee, dit is blijkbaar het "Asherah-heeft-aandacht-nodig" topic...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 21:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ah, mannetje, val dood ofzo Ik probeer hier echt wel gewoon een zinnige discussie te openen, iets wat dit forum wel kan gebruiken na de honderden topics vol oeverloos gelul.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 22:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:59 schreef Asherah het volgende:
Ah, mannetje, val dood ofzo Ik probeer hier echt wel gewoon een zinnige discussie te openen, iets wat dit forum wel kan gebruiken na de honderden topics vol oeverloos gelul.


Nou, dat was ik voorlopig nog ff niet van plan... Jammer voor jou...

Maar jouw bijdragen de laatste weken zou ik nou niet direct als "zinvol" willen betitelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 22:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

I couldn't care less. On topic graag.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-04-2003 22:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ga nergens vanuit, of het waar is of niet, totdat één van de twee bewezen is, interesseert het mij niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-04-2003 22:25 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:43 schreef Sarjenka het volgende:
ofwel BS666 is echt dood en waar gaat het dan nog over...
ofwel BS666 is niet dood en die lacht zich nu suf omdat er gigantisch over gezeurt wordt


Eens


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 22:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:52 schreef Asherah het volgende:
Vampie... beeld je nu even in dat jij n iet lang meer te leven hebt... zou jij dan je tijd zitten verdoen op dit forum? En er zijn nog zoveel andere redenen die ik kan aanhalen.


Heb jij eigenlijk wel in de gaten hoe weinig hij juist gepost heeft. Misschien heeft hij wel een week zijn krachten bij elkaar gespaard om achter de computer plaats te nemen, weet jij veel...

Maar wat jij wil zeggen is dat je beter paranoide kan zijn en gelijk je mening klaar kan hebben, ook al ken je nog lang niet alle feiten, dan dat je iemand gewoon een keer op zijn woord gelooft?

Nou, dan noemen ze me maar naief... Liever naief dan paranoide!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 23:00 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tss altx, waar maak je je druk over zeg? Whaha, "Zijn krachten gebundeld" doe toch normaal.

Ik ben blij dat er mensen zijn zoals Asherah die gewoon eerlijk is en niet een enorm partij loopt te slijmen


Ik, Wil Schuurman


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 10:48 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:28 schreef altx het volgende:
bescheur ik me om de paranoide complottheorieën die ik tot nu toe al heb kunnen lezen.




Ik zeg dat die kerel liegt. Wat een complottheorie. Ze zouden me moeten opsluiten voor mijn wilde ideeën.


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 10:49 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:50 schreef Vampie het volgende:
Ik heb op school geleerd dat een Christen een volgeling van Jezus is.En dat Jezus de zoon van God is.


Dat zal dan meteen ook het enige zijn wat je hebt geleerd.


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 10:51 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 22:25 schreef Iron Maiden het volgende:
Eens


Gewoon tijdverdrijf.


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 10:54 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:45 schreef Jenje het volgende:
Ah kom op Kim, daarom heb je dit topic aangemaakt niet om die zinloze discussie over internet-[aranoia


Dat een topic aanleiding geeft tot een ander topic wil niet zeggen dat het over hetzelfde onderwerp gaat en is ook niet ongewoon op fora, lijkt me. De discussie is op BS uitgedraait, omdat iedereen daar nu blijkbaar wat over wil zeveren; so what?


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 10:55 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:47 schreef altx het volgende:
Nee, dit is blijkbaar het "Asherah-heeft-aandacht-nodig" topic...


Son, your mouth is writing cheques your body just can't cash...


Tum podem extulit horridulum...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-04-2003 10:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 10:49 schreef Nihil het volgende:
Dat zal dan meteen ook het enige zijn wat je hebt geleerd.


Ik heb er ook geleerd respect te hebben voor mensen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 10:58 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Res.. wat?


Tum podem extulit horridulum...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-04-2003 12:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Haha Nihil heeft duidelijk niet geleerd de edit knop te gebruiken


Zenial


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 25-04-2003 13:08 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Hehe, deze (ja, deze) topic is vermakelijk ..

Even over dat BS666; Ik zeg gewoon "gecondoleerd" in die topic, klaar. Als-ie echt dood is, nou, dan heb ik m'n zegje gedaan, is-ie niet dood, dan zal het me verder ook aan m'n aars roesten en heeft de goede man wel een zeer pathetische manier van aandacht vragen .. Either way, I couldn't care less ..

Over de goedgelovigheid van mensen via internet; Je kan je wel immer sceptisch op gaan stellen en overal aan gaan twijfelen, maar heb je dan nog wel plezier in het bezoeken van fora? Ik betwijfel het. Dus neem de dingen gewoon als ze komen, maar zorg dat je je nergens teveel aan vastklampt ..

Vergeet niet; Dit is vermaak, entertainment, enzovoorts .. Het zou ontspanning moeten zijn in plaats van inspanning, dus maak je niet al te druk ..


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-04-2003 13:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:20 schreef Azagthoth het volgende:
Dude, het zijn geen beschuldigingen. Het zijn twijfels, etc.

"Dude"


Touché, pussycat!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 25-04-2003 13:12 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

ilyc heeft gesproken..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-04-2003 13:26 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 25 april 2003 13:09 schreef Sporty Voleg het volgende:
"Dude"


Ik dacht heel ff dat ik "son of SBS66" zag staan. Maar ik was te lui om het weg te editen



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 13:27 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Uiteindelijk denk ik niet dat het veel mensen kan schelen. Het is gewoon best geinig om over zulke dingen te zeiken. Beats doing stuff, zou ik zo zeggen.


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 13:28 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 12:57 schreef Zenial het volgende:
Haha Nihil heeft duidelijk niet geleerd de edit knop te gebruiken


Hoe kom je daar bij? Of heb je gewoon de grap niet begrepen?


Tum podem extulit horridulum...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen