|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah kom op Kim, daarom heb je dit topic aangemaakt niet om die zinloze discussie over internet-[aranoia |
|
quote: Blacksoul666, die naam moet je toch wel wat zeggen? Verder zou ik zeggen: zoek maar ff het topic "Na de diagnose" in Algemeen op. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, dit is blijkbaar het "Asherah-heeft-aandacht-nodig" topic... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ah, mannetje, val dood ofzo Ik probeer hier echt wel gewoon een zinnige discussie te openen, iets wat dit forum wel kan gebruiken na de honderden topics vol oeverloos gelul. |
|
quote: Nou, dat was ik voorlopig nog ff niet van plan... Jammer voor jou... Maar jouw bijdragen de laatste weken zou ik nou niet direct als "zinvol" willen betitelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
I couldn't care less. On topic graag. |
|
Ik ga nergens vanuit, of het waar is of niet, totdat één van de twee bewezen is, interesseert het mij niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Eens Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Heb jij eigenlijk wel in de gaten hoe weinig hij juist gepost heeft. Misschien heeft hij wel een week zijn krachten bij elkaar gespaard om achter de computer plaats te nemen, weet jij veel... Maar wat jij wil zeggen is dat je beter paranoide kan zijn en gelijk je mening klaar kan hebben, ook al ken je nog lang niet alle feiten, dan dat je iemand gewoon een keer op zijn woord gelooft? Nou, dan noemen ze me maar naief... Liever naief dan paranoide! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tss altx, waar maak je je druk over zeg? Whaha, "Zijn krachten gebundeld" doe toch normaal. Ik ben blij dat er mensen zijn zoals Asherah die gewoon eerlijk is en niet een enorm partij loopt te slijmen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik zeg dat die kerel liegt. Wat een complottheorie. Ze zouden me moeten opsluiten voor mijn wilde ideeën. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Dat zal dan meteen ook het enige zijn wat je hebt geleerd. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Gewoon tijdverdrijf. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Dat een topic aanleiding geeft tot een ander topic wil niet zeggen dat het over hetzelfde onderwerp gaat en is ook niet ongewoon op fora, lijkt me. De discussie is op BS uitgedraait, omdat iedereen daar nu blijkbaar wat over wil zeveren; so what? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Son, your mouth is writing cheques your body just can't cash... Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Ik heb er ook geleerd respect te hebben voor mensen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Res.. wat? Tum podem extulit horridulum... |
|
Haha Nihil heeft duidelijk niet geleerd de edit knop te gebruiken Zenial |
|
Hehe, deze (ja, deze) topic is vermakelijk .. Even over dat BS666; Ik zeg gewoon "gecondoleerd" in die topic, klaar. Als-ie echt dood is, nou, dan heb ik m'n zegje gedaan, is-ie niet dood, dan zal het me verder ook aan m'n aars roesten en heeft de goede man wel een zeer pathetische manier van aandacht vragen .. Either way, I couldn't care less .. Over de goedgelovigheid van mensen via internet; Je kan je wel immer sceptisch op gaan stellen en overal aan gaan twijfelen, maar heb je dan nog wel plezier in het bezoeken van fora? Ik betwijfel het. Dus neem de dingen gewoon als ze komen, maar zorg dat je je nergens teveel aan vastklampt .. Vergeet niet; Dit is vermaak, entertainment, enzovoorts .. Het zou ontspanning moeten zijn in plaats van inspanning, dus maak je niet al te druk .. |
|
quote: "Dude" Touché, pussycat! |
|
ilyc heeft gesproken.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik dacht heel ff dat ik "son of SBS66" zag staan. Maar ik was te lui om het weg te editen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Uiteindelijk denk ik niet dat het veel mensen kan schelen. Het is gewoon best geinig om over zulke dingen te zeiken. Beats doing stuff, zou ik zo zeggen. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Hoe kom je daar bij? Of heb je gewoon de grap niet begrepen? Tum podem extulit horridulum... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |