|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:tja, boeie dood gaan we toch. |
|
quote:*gaat lezen* Pffff... waar halen ze het vandaan? Hoeveel vedragen worden hiermee geschonden? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben benieuwd wie daar gaat 'ingrijpen' Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Alsof ze dat uitmaakt hoeveel verdragen er worden geschonden, volgens mij zijn verdragen er tegenwoordig om geschonden te worden Ik vind dit plan van Amerika weer aangeven dat die honden zich van niets en van niemand wat aantrekken en dat ze het idee hebben dat ze hun gang maar kunnen gaan. Amerika is altijd veels te lief (of helemaal niet) aangepakt en dat resulteert in dit soort dingen..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Wat is het nut er van ??? met 1/4 van de kernwapens die ze hebben is het al voldoende om de werled aan gort te blazen Wiegen Meister ! |
|
quote: Misschien zijn ze aliens tegen gekomen en willen ze hun wereld ook aan gort schieten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
amerikanen komen aliens tegen zogauw ze in de spiegel kijken. nee volgens mij is dat gewoon om te dreigen, een plutoniumkern, is gewoon wat gevaarlijker. tuurlijk kunnen de ameerikanen heel de wereld al platleggen, maar stel maar eens dat er "aliens" zijn, en dan zullen er wel verschillende rassen zijn, en minstens 1 ras zal een hekel aan ons hebben, dan is het weer goed zo'n speelgoed te hebben We Are BrederLord |
|
quote: Precies! Hoe krijgt de wapenindustrie het voor mekaar dat zo'n gigantische contracten worden gesloten voor zinloze dingen (bv. het rakettenschild)? quote: Dit vond ik al rampzalig genoeg, maar nu komt er ook nog extra voor nieuwe kernwapens?! Als hij ook maar een klein deel van dat geld in onderwijs zou investeren, zouden de Amerikanen misschien slim genoeg worden om niet meer voor hem te stemmen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: hehe, das just, ALS ze dat in het onderwijs zouden steken, maar dat doen ze niet, ze hebben schrik dat als er teveel geletterde mensen zijn, de rijken geen slaven meer gaan vinden. er meer presidentsapen gaan komen, of er niet meer gestemt gaat worden. We Are BrederLord |
|
Balkenende wil Amerika binnenvallen |
|
quote: Idem hier. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Amerika had toch afgesproken met Rusland tot vermindering van het nucleaire arsenaal nog geen maand geleden? WAT EEN FUCKING BULLSHIT!!! Godverdomme, het maakt ze gewoon echt geen flikker uit wat ze aan het doen zijn he? Hoe kan een regering ZO stompzinnig, zo kortzichtig en debiel zijn? Hoe kunnen ze nou niet begrijpen dat dit alleen maar agressie oproept? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
bush is zone stoemen aap die denkt dat aanvallen de beste verdediging is, en hij heeft nogal snel schrik. hij wil de volgende 4 jaar nog aan de macht zijn, en zorgt er voor dat het US-volk vertrouwen krijgt in zijn kunnen, hij heeft het verpest tegen Irak en gaat nu proberen het beter te doen tegen Noord-Korea dat denk ik. We Are BrederLord |
|
die vent is gewoon een gevaarlijke gek. ik vin em eng REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Volgens mij heeft Osama z'n eigen verstopt tussen die 10.000 kernwapens en wacht tie op z'n collega Saddam... dan plegen ze een aanslag middels t opblazen van een kernbom en dan krijg je een ketting reactie.... dan zijn we gelukkig ook van Amerika af |
|
ze mogen toch wel vervangende koppen maken voor de oude bommetjes? dan groeit het arsenaal niet, en het arsenaal stijgt toch in het aantal MWatts. |
|
MWatts? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Trouwens, de VS verklaarden al eerder dat ze veel meer TACTISCHE kernbommen willen gaan produceren voor bijv. in artilleriekoppen. (korte afstanden) Dan hebben we het wel over Kilotons of misschien zelfs honderden Tons. |
|
quote: MegaWatt De kracht van een nuke wordt uitgedrukt in megawatts of kilo/megaton de kilo ton vergelijking berust op de vergelijking met het aantal kilo's in TNT, de stekste coventionele springstof. Een modern nuke bestaat uit meerdere koppen die dus over een groter gebied verspreid kunnen worden het heeft immers geen zin 1 500M/ton bom op 1 plek te gooien. Vindt wel dat ze een klein beetje een overkill in huis hebben en het best wel minder kan. ook moet de groei van de technologie naar niet kernlanden voorkomen worden. Er is immers al genoeg van die shit op de aardkloot. |
|
quote: ook deze zijn er al decenia, het probleem met die dingen was altijd dat de groep die ze afschiet zelf in het stralingsgebied blijft zitten. tactical battlefield nuclear weapons is volgens mij de groep waar ze onder vallen. op kazaa staat wel een aardig filmpje van een howitzer die een kernkop afschiet. |
|
quote:Laten we dan maar wel hopen dat op dat moment alle heerschende Amerikaanse metalband in Europa op tournee zijn.. |
|
Kan zo'n ding niet 'per ongeluk' bij de fabricage ontploffen? |
|
quote: Nee helaas niet, wel kan bij de montage van de kern veel straling vrijkomen als een fout wordt gemaakt met het samenvoegen van beide kern helften. |
|
quote:Ah toe ... Kan het niet 1x ? Krijg jij een biertje! |
|
quote: aan mij zal het niet liggen. mischien bin laden met een 747 op de fabriek dat moet wel lukken, ik zal hem even bellen voor je. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |