|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
stelletje god-wannabee's.... No meat is sweater |
|
quote:Echt wel Maagden die je aanbidden .. how good can it get! |
|
ik denk dat elke toerekeningsvatbare maagd wel wat beters te doen heeft dan mr. bush aanbidden.... No meat is sweater |
|
quote: Ja, Neuken tot je er bij neervalt, want je weet maar nooit wanneer de bommen kommen. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Haha, niemand weet waar ie zit, behalve linknl! Alright! [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 24-04-2003 14:42] Touché, pussycat! |
|
quote: dat vind ik wel een goeie reden om je als een slet te gedragen No meat is sweater |
|
quote:Dus eigenlijk zijn al die domme bimboos best slim, die zagen dit al eerder aankomen dan de rest .. hmm .. |
|
quote: Nou ik denk eerder dat het toeval is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: DAT denk ik nou ook! Dit slaat nergens op. |
|
Hoi,... ik ben Bush,en ik wil wereld vrede ! Iedereen in deze wereld is gelijk ! Omdat ieder mens hiervoor in aanmerking komt en we totaal niet discrimineren. Zullen wij, de Americanen er voor zorgen dat iedereen straks als 1 volk samen leeft. Samen zijn we een uitgeroeid volk !!!! Beschaafd hé ? Wiegen Meister ! |
|
quote: ik betwijfel het dat dat soort mensen op de hoogte zijn van bush en z'n wanpraktijken... No meat is sweater |
|
quote: Nou, wanpraktijken... hij is slechts de antichrist, daar kan hij ook niets aan doen! Dit slaat nergens op. |
|
No meat is sweater |
|
Ik ben geen nucleair technicus maar het is volgens mij zo dat zo'n kernbom bij het fabriceren ervan niet onploffen kan omdat nu eenmaal dingen als plutionium of uranium niet uit zichzelf ontploffen. Dat de mensen die het onzorgvuldig in elkaar zetten kanker en misvormde kinderen krijgen... kijk daar kun je als amerikaanse regering natuurlijk niets aan doen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Phriar, je signature is wel erg actueel ineens |
|
helaas wel... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
hij lijkt echter in tegenspraak te zijn met de plannetjes van de grootste mongool ter wereld.. |
|
de antichrist zou ik hem niet noemen, dat is hij niet waard. ne kloot zonder hersenen in zijne kop eerder wel. We Are BrederLord |
|
Ik betwijfel de waarheid van de eerste quote, Ik heb er niks over gehoord op radio/tv. Dat wil dus niet zeggen dat het niet waar is. Maargoed. Het is een beetje krom om zoveel kernwapens te hebben. Overigens schendt Amerika hier geen vn afspraken. 5 landen op deze wereld mogen kernwapens hebben. Amerika/rusland/frankrijk/engeland en de laatste ben ik effe kwijt. |
|
dat is de grootste vorm van discriminatie die ik ooit heb gehoord, waarom zouden alleen deze landen dat mogen hebben, tis alle landen of geen landen vind ik, ik begrijp dat als zo'n klein land als Irak zo'n bommen zou hebben, ze der wel misbruik van zouden maken, maaar zo'n groot land gaat dat ook doen zenne. Amerike We Are BrederLord |
|
quote: Mogen en hebben zijn een paar verschillende zaken, Israel, pakistan, India, China en nu ook noord korea hebben ook allemaal nukes. |
|
En binnen 10 jaar zullen ze al gebruikt zijn. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ja he .. en ik voor niks zo lang studeren |
|
quote: wat nog steeds |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |