|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nog 3 weken ... |
|
Als het moet kan ik binnen een half uur zoiets ontwikkelen. Flink wat kebab met schwarmasaus eten. Dan nog een aantal biertjes. Hoppa weer een nucliare scheet ready to strike! |
|
quote:Het geeft eerder aan wat voor intellect 'de mongool' heeft, in hoeverre hij van dingen op de hoogte is en dat hij niet de feitelijke macht heeft. Touché, pussycat! |
|
quote: isreal en kernbommen? ja en ik ben de paus, knal me maar door mijn kop! [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 03-05-2003 14:23] fear my moo of wrath |
|
quote: mja, waarom niet??? ook in nederland liggen ze te liggen, hoor! Oud Vuil. |
|
quote: zoiets heet een kernreactor fear my moo of wrath |
|
quote: Uhm. Jullie hebben Amerikaanse kernraketten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: mmm, jajaja, maar ik heb wel gelijk. nuclaire dieptebommen liggen in nederland op voorraad voor de amerikanen. dat is al heel lang zo. Oud Vuil. |
|
bedoel je dieptebommen zoals zon bom die ze gebruiken tegen onderzeeers?? fear my moo of wrath |
|
is niet speciaal tegen ondezeeers ofzo. wat het nut ervan was/is weet ik niet precies meer. maar ze zijn er wel, al zal fde politiek dat altijd ontkennen. topje, ijsberg enzo. Oud Vuil. |
|
Natuurlijk hebben wij als brave nederlanders allemaal wapens opgeslagen van Amerika... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
stelletje ja-knikkers. Oud Vuil. |
|
neej, neeknikkers zijn orgineel ^^^^ ^^^^ ^^^^ wazda fear my moo of wrath |
|
quote: kernkoppen, uitgebeeld in sms-taal? Oud Vuil. |
|
Als je niet weet dat er in Nederland Amerikaanse nucleaire wapens aanwezig zijn, heb je niet op zitten letten. De aanwezigheid van die krengen wordt door de Nederlandse regering volgens mij ook niet ontkend. Ik weet niet hoe oud KotD is, maar ik herinner mij de protesten tegen die dingen nog (ja, ik was er vroeg bij). Touché, pussycat! |
|
Als ze me een gratis huis aanbieden, mogen ze er best een stelletje bij mij in de kelder bewaren hoor, geen punt. (Zolang ze ze eerst maar een eind wegslepen voor ze die dingen lanceren. Ik houd van mijn rust namelijk.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hier heeft u een mooie flash presentatie van MSNBC uwe heiligheid meneer de Paus: http://archive.msnbc.com/modules/Israel_strategic/default.asp |
|
quote: Vanavond is er op Canvas om 20u15 een BBC-reportage over het Israëlische potentieel aan nucleaire, biologische en chemische wapens. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |