|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja beukers de 2 andere feesten zijn nog niet eens geweest of er word al weer hard gewerkt aan een bloodshed fest deel 4 op 4 oktober 2003 dit word een fest met 8 bands 2 podia en een plaats waar je een tent neer kunt gooien. tot nu toe bevestigde bands: SUBLIME CADAVERIC DECOMPOSITION ( France) COLLISION (NL) GRUESOME STUFF RELISH ( Spain) DEVOURED FLESH REGURGITATION (NL) verwacht nog 4 bruute, en niet de allerminste grind bands!!! also in de bosuil weert www.debosuil.nl ----------------------------------------- 3 mei - bloodshed death fest o.a pyaemia, disavowed etc. 5 juni - Grindcore night - PHOBIA (usa), Suppository, F.U.B.A.R.. makta teresa. |
|
Zozo! Dat zijn nog eens bills waar je U tegen zegt! |
|
quote: U! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
HEUY!!!! Volgende week zaterdag dus naar de Bosuil |
|
Verdomme! Lekkere shit in m'n hometown. I'll be there! |
|
nog een band bevestigd voor 4 oktober!! Yacoepsea |
|
nog een band bevestigd voor 4 oktober!! Yacoepsea |
|
quote: Toe maar, spelen ze 2 keer? Dit is wel de vetste grind/trashcore/powerviolence band die er op dit moment is, dus een tip: gaat dat zien!!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
yes.... dit wordt een mega feest. |
|
neem aan da'k der dan ook ben... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hmmm, Yacopsae? 'Einstweilige vernichtung' is een van mijn favoriete LP's ooit. Hier moet ik bij zijn. |
|
ja ja mensen hier moet je bij, je mag deze dag niet missen. en er is weer een orkestje toegevoegd aan deze bruute line up. het moet niet gekker worden *lol* GRONIBARD!!!!! |
|
quote: En deze mensen hebben hetzelfde megabruute geluid live als op CD! Alleen is het hiep hiep hoera pipo en mamalou gehalte net wat te groot naar mijn smaakt. Maar dat is dan live wel weer leuk. BEUKEN!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
DEATHFEST is morgen al! |
|
quote:joepie k mag mee lopen met de licht meneer daar, mayb mag ik de eerste 2 bands doen maar da's nog niet zeker, fiets je trouwes mee tum? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Tuurlijk. |
|
VET! Maar PYAEMIA niet kunnen zien door utter zatheid. |
|
he, daar heb ik ook wel s last van... |
|
t was best ruig!! heb bij de helft van de band de belichting gedaan (voor de 1e keer) en t ging heel goed wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
doe je 4 oktober ook de lampjes? |
|
ok de line up is bijna rond, word een leuk feestje er word een metal market gemaakt, dus mensen met merchandise/ labels/bands enz enz ff mailen naar luc@bloodshedrecords.com dan bouwen de zaal ff vol met ruige merchandise wat wil je nog meer beer, grind, merchandise,plaats voor tent !!! ja tis oktober boeie, als je gezopen hebt voel je de kou toch niet |
|
nog een band bevestigd! BLOCKHEADS - France!!!! zou als dit geen ruige dag wordt weet ik het niet meer!!! |
|
Haha, Blockheads was het allerleukste optreden op FTC vorig jaar. Meerdere malen stond het podium vol met mensen die massaal uit hun dak gingen. Idd, een feest grindband bij uitstek. |
|
quote:k hoop van wel !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |