![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb er zin in... wordt 1 groot festijn... nu maar hopen dat de cd van ons dan ook daadwerkelijk uit is.. hehe ![]() ![]() |
|
Hoe laat begint de 1e band? Moet wel op de tijd daar zijn natuurlijk. ![]() ![]() |
|
geen idee, als je rond 7 uur daar bent zul je weinig missen denk ik. ik hoop dat onze cd dan ook daadwerkelijk uit zal zijn. ![]() ![]() |
|
quote: onderaan die flyer staat 4 uur open en start 6 uur dus dan zal de 1e band wel om 6 uur beginnen ![]() Wordt wel lekker rocken met die bands ![]() Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! ![]() |
|
1e band begint rond 7 uur wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Met een aantal gasten uit Panningen komen we even de nieuwe zaal inspecteren.. ben benieuwd! my reply crew --> sick of you! ![]() |
|
we nemen 35 man mee + band = busje van 40 personen uit noord limburg... feestje bouwen!!! ![]() |
|
gezellig ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ow, maar volgens mij weet ik al wie jij bent. ik weet nl alles ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
alles is onzin natuurlijk, euhm.. ik zing deuntjes bij het orkest collision, we spelen vaker met maggots. die kleine kabouter is altijd bij ons ![]() |
|
quote:huh kabouter? luc? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
![]() |
|
quote:kan het zijn dat ie op de universiteit in leiden zit? daar loopt ook zo'n mini metal gastje rond wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
nee, hij is volgens mij magazijn chef, ik zal m s opdragen om ook hier langs te komen... anyway, ik hoop dat het morgen druk wordt, want het is een erg grote zaal ![]() |
|
quote:t is toch verdeeld over de grote en de kleine? maar k verwacht veel volk wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ik stiekem ook wel, maar nu hoor ik dat suppository in geleen moet spelen, erg goed geregeld allemaal ![]() |
|
quote: ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ik heb geen idee, was wel een goede geweest... alhoewel ze er al vaker hebben gespeeld. zou iemand mij het tel nr van luc of paul naar mij willen mailen tammi3000@hotmail.com ... ik heb nog wat vragen, maar ze zijn op tour ![]() |
|
quote:check je mail maar wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ah perfect. bedankt! ik verwacht hem namelijk niet op msn voor morgen avond. maar goed, back to topic ![]() |
|
en het was echt super ruig gister!!! ![]() |
|
Ja het was een leuk avondje gisteren. Was gezellig. ![]() En niet om te slijmen. Maar ik vond Collision een van de betere bands van de avond. Zeer vette nieuwe cd. Mijn complimenten. ![]() ![]() |
|
nou dank je wel, ik kon wel merken dat men te vinden was voor onze 'metal en hardcore' stukken ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |