|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb er zin in... wordt 1 groot festijn... nu maar hopen dat de cd van ons dan ook daadwerkelijk uit is.. hehe |
|
Hoe laat begint de 1e band? Moet wel op de tijd daar zijn natuurlijk. |
|
geen idee, als je rond 7 uur daar bent zul je weinig missen denk ik. ik hoop dat onze cd dan ook daadwerkelijk uit zal zijn. |
|
quote: onderaan die flyer staat 4 uur open en start 6 uur dus dan zal de 1e band wel om 6 uur beginnen Wordt wel lekker rocken met die bands Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
1e band begint rond 7 uur wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Met een aantal gasten uit Panningen komen we even de nieuwe zaal inspecteren.. ben benieuwd! my reply crew --> sick of you! |
|
we nemen 35 man mee + band = busje van 40 personen uit noord limburg... feestje bouwen!!! |
|
gezellig als jullie een meisje met de belichtingsknopjes zien spelen geef haar dan maar een schop dan weet ik dat het ook zmmers zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ow, maar volgens mij weet ik al wie jij bent. ik weet nl alles |
|
quote:ALLES? moe'k jou vast ook wel es gezien hebben wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
alles is onzin natuurlijk, euhm.. ik zing deuntjes bij het orkest collision, we spelen vaker met maggots. die kleine kabouter is altijd bij ons |
|
quote:huh kabouter? luc? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
quote:kan het zijn dat ie op de universiteit in leiden zit? daar loopt ook zo'n mini metal gastje rond wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nee, hij is volgens mij magazijn chef, ik zal m s opdragen om ook hier langs te komen... anyway, ik hoop dat het morgen druk wordt, want het is een erg grote zaal |
|
quote:t is toch verdeeld over de grote en de kleine? maar k verwacht veel volk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik stiekem ook wel, maar nu hoor ik dat suppository in geleen moet spelen, erg goed geregeld allemaal |
|
quote:neee k hoop van niet! waarom staan zij niet ook in weert? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik heb geen idee, was wel een goede geweest... alhoewel ze er al vaker hebben gespeeld. zou iemand mij het tel nr van luc of paul naar mij willen mailen tammi3000@hotmail.com ... ik heb nog wat vragen, maar ze zijn op tour |
|
quote:check je mail maar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ah perfect. bedankt! ik verwacht hem namelijk niet op msn voor morgen avond. maar goed, back to topic |
|
en het was echt super ruig gister!!! |
|
Ja het was een leuk avondje gisteren. Was gezellig. En niet om te slijmen. Maar ik vond Collision een van de betere bands van de avond. Zeer vette nieuwe cd. Mijn complimenten. |
|
nou dank je wel, ik kon wel merken dat men te vinden was voor onze 'metal en hardcore' stukken |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |